באחד הפרקים של הפנימייה ( אחד הסיפורים של המחבר Estonian באתר ) נזרק בקבוק שווארצקופף לחלל ( מעין שמפו גרמני שהופך את כולם לבלונדיים, על פי הסיפור של Estonian )
הפרק הזה היה מתואם ביני לבין אור.

הפרק מוקדש לאיוון - מחבר סיפורים חדש באתר שאוהב את הסיפור הזה.

משפחה בין כוכבים פרק 20: הסוד של נפטון חלק ב'

09/12/2011 1068 צפיות 9 תגובות
באחד הפרקים של הפנימייה ( אחד הסיפורים של המחבר Estonian באתר ) נזרק בקבוק שווארצקופף לחלל ( מעין שמפו גרמני שהופך את כולם לבלונדיים, על פי הסיפור של Estonian )
הפרק הזה היה מתואם ביני לבין אור.

הפרק מוקדש לאיוון - מחבר סיפורים חדש באתר שאוהב את הסיפור הזה.

אחרי חקירה ארוכה גליתי בדיוק מה קרה, נגשתי אל מאדים שעדיין הסתובב במעגלים ולקחתי אותו לפינה איפה שלא שמעו את כולן צועקות כמו משוגעות.
"מאדים" נערתי אותו בפעם האחרונה כדי שיירגע. "אני יודע בדיוק מה קרה פה – נפטון הפך לצהוב מה שגרם לכולן להתאהב בו, אבל רק לבנות שכאן – אנחנו לא מושפעים מזה"
מאדים נרגע עוד קצת. "מצאתי בבית שלו מעין בקבוק – כנראה שהוא הפך אותו לצהוב, וכנראה גם שהוא מכיל חומר שמושך אליו בנות" הוספתי ולא ראיתי את מאדים בשום מקום.
"מאדים?" צעקתי בחזקה כאשר ראיתי אותו רץ לכיוון הבית של נפטון.
"חכה מאדים !" רצתי אחריו וצעקתי באותו הזמן. "אל תעשה את זה !"
הגעתי לבית של נפטון וכבר היה מאוחר מדי – מאדים היה כולו צהוב. "מה אתה עשית ?!" צעקתי עליו. "מי יודע מה הדבר הזה מסוגל לעשות ?!"
"תרגע, ארץ…" ענה לי מאדים בבטחון. "אם בנות מאהובות בך – סימן שאתה בריא לחלוטין, הן מבינות בכל הנושא הזה"
אין לי מושג איך הוא הגיע למסקנה הזו – כנראה יותר מדי סרטים.
מאדים רץ החוצה ואני כבר לא טרחתי לעקוב אחריו כאשר שמעתי את מאדים צועק באימה כשכולן חטפו אותו לכל עבר.
"זה עובד" אמרתי לעצמי בקול חלש בעודי מצחקק.
הסתכלתי שוב על הבקבוק. 'שווארצקופף' היה רשום עליו.
"טוב נו, שיהיה" מלמלתי לעצמי בזמן ששפכתי על עצמי מעט מן החומר המוזר.
יצאתי החוצה ולפתע שמעתי צרחות חזקות ומחרישות אוזניים, כעבור כמה שניות לא ראיתי כלום.

התעוררתי בחדר מוכר. זה היה חדר הרפואה בבית של חמה.
"טוב שחזרת אלינו" היא אמרה לי. "אבדת את ההכרה, זה קורה כשאתה מבוקש מדי"
הסתכלתי על עצמי שוב – אני עדיין צהוב. "תזכירי לי מה קרה שוב?"
פתאום נפלה הדלת בחדר ואורנוס נכנסה פנימה. "אתה שלי !!!" היא צעקה בחזקה בעודה רצה לכיווני, חמה גם היא נכנסה לשיגעון.
טוב, לפחות נזכרתי בדיוק במה שקרה…
כעבור כמה שניות לא ראיתי כלום, מסתבר שהיום אני לא אצליח לדבר עם זינה.

המשך יבוא…


תגובות (9)

לא הגעת לסיפורים אחרונים.
מי שרואה את התגובה – פרסמתי פרק חדש של משפחה בין כוכבים.

10/12/2011 10:52

אווווווו סופסוף השוורצקופף יצא לפועל

10/12/2011 10:52

יפה… :) :) :)

10/12/2011 13:02

תודה… :):):) (?)

10/12/2011 13:08

בתקווה שההודעה הזו תגיע למייסדי האתר:
האם אפשר להוסיף ז'אנר חדש לסיפורים בשם "מדע בדיוני" מכוון שאני כותב עכשיו סיפור חדש, ונושאו מתקשר למדע בדיוני.

11/12/2011 08:21

מעניין, מדע בדיוני הא? מעניין מאד……….

11/12/2011 08:23

כבר העלתי את פרק 1, אני ניגש לכתוב את פרק 2 הלילה :)
אני מקווה שעד אז יגמרו לבדוק את הסיפורים. את תקראי את זה?

11/12/2011 08:25

ראיתי שהוסיפו את הקטגוריה מדע בדיוני! תחת סיפורי מעשיות.

11/12/2011 10:16

נכון ! איזה יופי ! :)
תודה שהודעת לי.

11/12/2011 13:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך