נקניקייה עם לחמנייה

VNKL 13/11/2015 957 צפיות תגובה אחת

אני ובון רצנו במהירות למכירה שליד הבית של אורי, לפני שרונלד ימכור את הלפטופ.
אני ובון חשקנו למצוא הוכחה שרונלד רימה איפושהו בשביל להשיג את הלפטופ.
הגענו. המכירה הייתה באמת גדול והמוני ילדים התאספו סביב השולחנות, אבל רונלד לא נראה באזור.
"את חושבת שהוא כבר מכר את הלפטופ?" שאלתי
"לא יודעת," אמרה בון "אפשר לבדוק ברשימה"
"איזו רשימה?" שאלתי
"בכל מכירת חצר יש רשימה על דף נייר שכתוב בה על כל מה שנמכר, כדי שאם מישהו רצה לקנות ברווז גומי במכירה, הוא קודם יבדוק ברשימה שאף אחד לא קנה אותו, כדי שלא יבזבז סתם את הזמן שלו!" אמרה בון
"ואם אנחנו נבדוק ברשימה אם הלפטופ נמכר, נוכל לדעת אם רונלד כבר מכר אותו למישהו או לא" אמרתי "בואי נמהר!" ורצנו אל השולחן.
במהירות בון מצאה את הרשימה ורפרפה עליה במהירות.
"נו, כתוב כאן משהו על לפטופ שנמכר?" שאלה בון
"רגע, שנייה, אני עדיין מחפשת" אמרה בון תוך כדי רפרוף "אוי לא," קראה והצביעה על כיתוב על הרשימה.
היה כתוב שם 'לפטופ. נמכר על ידי רונלד לביילי סיפרסון'.
"אסור להתייאש!" קראתי "צריך לחפש את ביילי סיפרסון! בטוח הוא גר בעיירה, הרי אין סיכוי שיבוא למכירת חצר שהיא לא בעיר שלו!"
"שון, להזכירך" קראה בון.
פלאשבק- אימא שלנו הסיעה אותנו במכונית אל המכירת חצר בפאלי טאון.
"אימא, למה אנחנו נוסעים למכירת חצר שהיא לא בעיר שלנו?" שאלתי אותה תוך כדי נסיעה והיא ענתה:
"זה בגלל שלפעמים המחירים מחוץ לעיר יותר זולים מאשר בתוך העיר" קראה.
סוף פלאשבק.
"טוב, בסדר. אז יכול להיות שביילי ספרסון גר מחוץ לעיר, אבל חייבים לחפש אותו"
"איך אבל? אין סיכוי שנצליח למצוא אותו!" קראה בון בייאוש
"בניין העירייה! שם יש את רשימת כל הדיירים בעיר!"
"ומה אם נגלה שביילי ספרסון לא גר בעיר?" שאלה בון
"בואי נעשה עסקה," קראתי לבון "אם נגלה בבניין העירייה שביילי ספרסון גר בעיר, נתחיל לחפש אותו. אם נגלה שהוא לא גר בעיר, נפסיק בחיפושים. מוסכם?" שאלתי.
בון חשבה מעט ולחצה איתי יד.
"מוסכם" קראה.


תגובות (1)

מאוד מקווה שנהניתם!
הפרק הבא יבוא בהמשך

13/11/2015 08:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך