אנה
זה סיפור טיפה מטומתם... אבל בגלל זה הוא מצחיק..

מקווה שהצלחתי לשעשע אותכם!!

תגיבו פליז..

סיפור על מלך נסיכה ומישו עני…

אנה 03/09/2011 2041 צפיות תגובה אחת
זה סיפור טיפה מטומתם... אבל בגלל זה הוא מצחיק..

מקווה שהצלחתי לשעשע אותכם!!

תגיבו פליז..

לכל העצלנים!!! הסיפור רק נראה ארוך!!
אבל הוא לא באמת ארוך אז תקראו..

אז ככה.. לפני שנים רבות חי לו בממלכה מלך זקן עם זקן שהיה מאוד קמצן שהיה לו כלב חרמן שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..) ונגמר לי החרוזים ..חח .. ולמלך היה ארמון מכוער.. הארמון היה מכוער כי הממלכה של המלך זקן עם הזקן שהיה מאוד קמצן שהיה לו כלב חרמן שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..) הייתה מאוד ענייה..אז לא היה לו כסף לארמון מפואר.. אז היה לו ארמון מכוער.!

אבל פעם אחת….
המלך הזקן עם זקן שהיה מאוד קמצן שהיה לו כלב חרמן שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..)
נהייה חולה..
חשב לעצמו..המלך הזקן עם זקן שהיה מאוד קמצן שהיה לו כלב חרמן שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..) מה אני אעשה?! הרי אין לי כסף לתרופות..

ואז לתוך מוחו של המלך הזקן עם זקן שהיה מאוד קמצן שהיה לו כלב חרמן שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..)…… בא רעיון! (ואם אתם שואלים את עצמכם איך למלך זקן עם זקן שהיה מאוד קמצן שהיה לו כלב חרמן שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..) יש מוח? אז זו באמת חידה..)

אז קיצור הרעיון היה שלמלך זקן עם זקן, שהיה מאוד קמצן, שהיה לו כלב חרמן ,שהיה לו זנב קטן, שהביאו אותו מיוון (את הכלב..). יש בת יפה והוא הוציא צו שמי שישביא לו תרופה למחלה שבה הוא חולה ישא לאישה את ביתו (לא היה אכפפת לו עם מי תתחתן: עם שמן או זקן או או עני או קבצן העיקר שיתרפה ממחלתו בזמן…)

והתחילו לבוא כל מיני רופאים שנתנו תרופות שונות ומשונות למלך הזקן עם זקן שהיה מאוד קמצן שהיה לו כלב חרמן שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..)

ולא לא הצליחו לרפא אותו מוחחחחחחחחעע….

אבל יום אחד..
לממלכה בא בחור צעיר ועני שהביא למלך הזקן עם זקן שהיה מאוד קמצן שהיה לו כלב חרמן שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..) תרופה ששיפרה את מצבו של המלך..
כן כן. גם אותי זה ביאס כי גם אני רציתי שהמלך הזקן עם זקן שהיה מאוד קמצן שהיה לו כלב חרמן שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..) כבר ימות ..
אבל לא. הוא לא מת!! =(
המלך (לעומתי) שמח מאוד !! ואמר לבחור הצעיר שאם הוא יבטיח שיביא לו את התרופה כל יום הוא יכול להתחתן עם הנסיכה היפה…

הבחור הצעיר שמח מאוד.. והלך לחדרה של הנסיכה!
והיכן הוא מצא אותה?! בשירותים כמוון!!!
את רוב זמנה הפנוי בילתה הנסיכה היפה בשירותים.. אתם שואלים למה? לא זה בכלל לא כי היה לה עצירות… את רוב זמנה היא בילטה בשירותים כי התחבאה מכל מיני אנשים שמנסים לרפא את אבא שלה.. וזה כי היה נורא ל-א רצתה להתחתן!! למרות שהייתה כבר בת 42…

אמר לה הבחור "הו הוד מעלך היפיפיה. הבאתי את התרופה המתאימה לאביך. ורצתי לבקש את ידך.. התנשאי לי?" שאל בעודו מוציא מהכיס קופסא אדומה וקטנה..
פתחה הנסיה את הקופסא ומה היא ראתה? טבעת חלודה יפיפייה עם אבן מודבקת בדבק מגע (שהבחור מצא בדך לארמון).
ענתה לו הנסיכה " הו יקירי, הכיצד אוכל אני להתחתן איתך, כשאתה מביא לי טבעת כאזת מעפ'נה!!! לך, לך ת'חפס ת'חברים ש'ך חתיכת עני!!!" והעיפה אותו בביטע עדינה מחדר השירותים!!

הבחור היה מאוכזב מאוד וחשב בליבו " יאלה מי צריך את הפוסטמה הזאת?!"
אך לפתע ראה אל הרצפה טבעת יקרה עם יהלום … הרים אותה.. והלך שוב לנסיכה..
ושוב ביקש את ידה.. מכיוון שהנסיכה כבר יצא מהשירותים (כי כבר נהיו לה תחורים) היא הסכימה להתחתן עם הבחור בתנאי שהוא יהרוג את המלך הזקן עם זקן שהיה מאוד קמצן שהיה לו כלב חרמן שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..).
בכיף !! אמר לה הבחור.. והלך להרוג את המלך הזקן עם זקן שהיה מאוד קמצן שהיה לו כלב חרמן שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..)
הוא היגיע לחדרו של המלך הזקן עם זקן, שהיה מאוד קמצן, שהיה לו כלב חרמן, שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..)…….(שדרך הגב שקוראים לו אדוארד)(למלך)
ואמר שהביא לו עוד תרופה ונתן למלך אדוארד בקבוקון עם תמונה של גולגולת ושתי עצמות מתחת.. (שדרך אגב היה גם רשום עליו באדום "ר-ע-ל" )
המלך הזקן עם זקן שהיה מאוד קמצן שהיה לו כלב חרמן שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..)…… היה נורא חכם! לכן החליט לא להתייחס למה שהיה כתוב על הבקבוקון (או שהוא סתם לא ידע לקרוא..)
הוא שתה מהבקבוק השתכר ומת!!

הבחור והנסיכה התחתנו… הייתה מוזיקה מאוד רומנטית !! והם התחברו בנשיקה צרפתית ארוכה מאוד.. אך כשסוף סוף סיימו להתנשק. התחיל לקרות משהו מוזר לבחור. ..
גופו התמלא באור …. והוא הפך ל…

מלך זקן עם זקן, שהיה מאוד קמצן, שהיה לו כלב חרמן שהיה לו זנב קטן שהביאו אותו מיוון (את הכלב..)

חחחחחחחחחחח..


תגובות (1)

מגנ יב !!! אבל זה כן ערוך

08/09/2011 16:02
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך