דניאל סטיילס
מקווה שאהבתם ואם תאהבו אני יוסיף עוד

סיפור קצר ומצחיק על אילן והחתול

דניאל סטיילס 26/09/2013 1052 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם ואם תאהבו אני יוסיף עוד

פעם אחת יצא אילן מביתו וראה חתול קטן מסתובב ברחוב , אילן תפס את החתול הקטן הרים אותו וזרק אותו לתוך פח הזבל , ואז הגיע גרי הבריון הגדול לקח את אילן הגיע לבית שלו , והכניס את אילן לתוך האסלה וישב לעשות קקי גרי עשה קקי , על הראש של אילן , אלין נהיה מסריח מאוד ואז גרי קם מהאסלה ושטף את המים יחד אם אילן , אילן הגיע עם הקקי של גרי לביוב ואז אילן ניסה לצאת מהביוב , אבל לא הצליח כי גרי חסם את כל דרכי היציאה מהביוב , לבסוף מצא אילן דרך לצאת מהביוב אילן יצא מהביוב , לקח את האופניים שלו ונסע ונסע לבית של גרי וראה את האופנוע של גרי עומד ליד הדלת , אילן הסתכל בתוך חריץ המפתח באופנוע וראה שהמפתח עומד בתוך המנוע של האופנע , אילן התיישב על האופנוע התניע את המנוע שם מהירות של 100 קמ'ש ונסע גרי ראה שאילן גנב לו את האופנוע מיד יצא יצא מהבית שלו , לקח את המנוע הישן של האופנוע שלו הכניס את המנוע לתוך האופניים של גרי שם מהירות של 100 קמ'ש והתחיל לנסוע אחרי אילן , וכמעט התנגש בו אבל ברגע האחרון אילן הגביר את המהירות שלו ל – 110 קמ"ש והצליח להתרחק מגרי ב – 10 קמ"ש , גרי התעצבן ושם מהירות של 120 קמ'ש והתנגש באילן , אילן עף מהאופנוע שלו ישר לתוך אוטו זבל שעמד ליד ומת וגרי , נסע כל כך מהר שנכנס לתוך משאית בטון והתערבל עם הבטון ומת ואז הגיע אח של אילן ולקח את אילן , לבית קברות וקבר אותו , ואת גרי חתך עם סכין יפני לשניים חצי אחד של גרי קבר בתוך החול , ואת החצי השני שלו קבר בבית קברות והיה עצוב מאוד שאילן אח שלו מת.


תגובות (2)

חחחחחחחחח

26/09/2013 05:26

שמחה שאהבת

26/09/2013 05:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך