דניאל סטיילס
מקווה שתאהבו

סיפור קצר ומצחיק על טומי והשעון

דניאל סטיילס 26/09/2013 745 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו

פעם אחת הלך טומי ברחוב ומצא שעון על הרצפה טומי הרים את השעון , ואז הגיעו שני ילדים בגיל 15 והילדים האלה היו מאוד שמנים קראו להם , בני וגרי בני הביא לטומי בעיטה ולקח ממנו את השעון , וגרי לקח את טומי הרים אותו וזרק אותו לתוך פח זבל וטומי , ניסה לצאת מפח הזבל אבל גרי שם מנעול על פח הזבל וטומי לא הצליח לצאת מהזבל , טומי צעק לעזרה הצילו הצילו!!! צעק טומי ואז הגיע אוטו זבל שבר את המנעול ושפך את הזבל על טומי , ונסע משם טומי הצליח לצאת מהזבל הלך הביתה לקח את האופנוע אל אבא שלו והתחיל לנסוע ברחובות , ולחפש את הבריונים השמנים בני וגרי , טומי חיפש את הביריונים באשדוד ולא מצא ואז בני הגיע טומי לתל אביב , ושם ראה את בני וגרי מדברים , טומי שם מהירות של 200 קמ'ש ודרס את בני גרי ראה שבני נדרס , לקח את האופנים שלו ונסע לבית שלו , וטומי נסע אחריו כשהגיע גרי לביתו טומי נעצר בפינה וחיכה לגרי הבריון , גרי לקח את האופנוע של אבא שלו ונסע אחרי טומי , טומי התחיל לברוח בגלל שפחד שגרי ידרוס אותו , גרי שם מהירות של 2000 קמ'ש , וטומי שם מהירות של 2001 קמ'ש גרי כמעט התנגש בטומי , אך טומי היה קצת יותר מהיר ואז טומי ניסה לבלבל את גרי ולהגיד לו , שעכשיו הוא יפנה ימינה וגרי הקשיב לטומי ופנה ימינה אבל טומי פנע שמאלה , טומי ברח לאשקלון וגרי התנגש באוטו זבל אם האופנוע שלו ומת , וטומי הגיע לבית שלו שבאשקלון והיה שמח מאוד שגרי מת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך