עלילות משכן האופל- פרק 1

25/10/2013 791 צפיות אין תגובות

עלילות משכן האופל- סיפור סאטירה בהמשכים, על נסיונותיו של שליט אופל
מיוחד במינו לשעבד את האנושות… באמצעים פדגוגיים.

פרק ראשון

"בראשית ברא אלוקים את השמיים ואת הארץ, והארץ הייתה תוהו ובוהו וחושך על פני תהום…"
ביום הראשון נבראו האור והחושך, ביום השני הרקיע, בשלישי היבשות, לאחר מכן המאורות, הדגים, החיות… ובני האדם.

שנים עברו, היבשות התפצלו, הים נסוג, עמים נפוצו, פעילויות געשיות פרצו, שמעון פרס נגמל מחיתוליו, והכדור שינה את פניו

זאת, פרט לנקודה אחת במרכז הגלובוס, אזור מסוגר ומבודד, שאור השמש אינו שוזף אותו לעולם.
שם, בעמק השדים ושנער, תחת ירח אפל וזדוני, מהריסותיו של מגדל בבל ובעבודת כפיים מיוגעת של עבדים חסר שם וחסרי עתיד, נבנתה המפלצת הארכיטקטונית אשר לימים תיהגה בפי כל, בלחש, בחיל ורעדה: "משכן האופל"

מעל גרעין הרוע הטהור, מוקף בהרים שחורים כזפת, מוסתר מעין אדם, ניצב לו הבניין הנורא הזה במשך שנים. עשרות שליטים צמאי דם ורודנים אכזריים ניסו לכבוש אותו, ולהפוך את העוצמה האפלה הזו להיות שלהם.

שמות מוכרים כ: נמרוד הצייד, תרח מאור כשדים, אריוך מלך אלסר, כדרלעומר, עוג מלך הבשן,
סיחון מלך חשבון, אראטיקה מלכת מתמטיקה, פרעה, רעמסס, תות-ענה-אמון, תות-הנח-פחות, שזיף חסר מנוח*, נבוכדנצר, דריווש, אלכסנדר, יוליוס קיסר, צלאח-א-דין, נפוליאון, סטאלין, ואחמדינג'אד.

רבים מהם כשלו, אחרים גמרו שם את הקריירה, וגם המועטים שעלה בידם להציב את דגלם בראש המגדל האפל השורץ עורבים, ברחו משם במהרה בבושת בפנים כשזנבם בין רגליהם, שכן איש לא יכול היה לכפוף לרצונו את זוועותיו של מקור הרשע עלי אדמות.

זאת, עד אשר קם אדם שהפחד לא היה אויב לו, אלא משרתו. אדם שהחשיכה לא הייתה ידידתו, אלא אמו, הכאב אחיו, האומללות אחותו, השנאה בתו, והטינה הקופאית במכולת שברחוב הולדתו. אדם שליבו לא היה עשוי עופרת, לא היה לו לב כלל. תענוגותיו היו אכזריות, אהובתו , מלנכוליה.
זהו האיש שעלה על מעלותיו של משכן האופל, והכניע אותו לרצונו, הופך אותו לשלו עד אשר ייחרב העולם, ורק המגדל האפל ישקיף מעל הכול בעין שדבר אינה נסתרת ממנה!

שמו של האיש אסור בהגייה, וגם כך אין מי שזוכר אותו. אולם הוא נודע ברבים כפרופסרווארונג הנורא, או בקיצור: "פרופסור" (Proffessor)
ולעיתים גם "הפרופסור המכובד" (most Exalted magnificent superior almighty professor)

ויהי כאשר שבר פרופסור את חומות המשכן, והכניע את רצונותיו תחת זרועו הכבדה, כבר הייתה במוחו הזדונית התוכנית אשר תתן בידו את השליטה על העולם כולו. שכן ידוע ידע הפרופסור, שבעזרת כוחות האופל של המשכן, ניתן להכניע כל עם ולשון לשלטונו המושחת.
על כל זאת ועוד, יסופר בפרק הבא…

*כיכב בעבר בפרסומות ל"יופלה"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך