Rosalinda Bluse
שברי זכוכית סיפור בהמשכים- פרק 17

שברי זכוכית פרק 17

Rosalinda Bluse 28/10/2021 471 צפיות תגובה אחת
שברי זכוכית סיפור בהמשכים- פרק 17

מיותר לציין שכל הנוכחים באולם פערו פה בתהדמה. אך אף אחד לא היה נדהם יותר מלאון ופטר אשר הכירו היטב את הארוסה החדשה והמסתורית שנופפה לצלמים ופיזרה חיוכים מסנוורים לכל עבר, ניכר היה שהיא נהנת מכל רגע.
"היי זאת לא?…" מרי חזרה ונעמדה שוב עם החבורה.
לאון ופטר הינהנו בו זמנית באיטיות בעוד פיהם עדיין פתוח. הם לא הצליחו להוציא הגה.
כאשר המולת העיתונאים נרגעה קצת, הגיע הזמן לנהום של המיליונר האיטלקי. הוא לא היה מפורסם כאדם שמכביר במילים ולכן רק אמר כמה משפטים קצרים ואפופי מסתורין במבטא איטלקי קליל "ברוכים הבאים חברים יקרים! אני שמח ונרגש להציג לכם היום לא רק את המלון החדש שלי שהולך להיפתח בעוד שלושה חודשים, אלא גם את כלתי החדשה! המוזה שלי, נפשי התאומה, האישה שהצילה אותי מהמדרון התלול של חיים חסרי משמעות. החתונה תיערך ממש כאן במלון ביום של הפתיחה הרשמית והחגיגית שלו". למשמע דברים אלו העיתונאים החלו להתפרע שוב עם פלאשים רבים ושאלות וצעקות.
"ואוו איזה מהלך שיווקי נדוש וזול" מלמלה מרי בשאת נפש "אבל אין מה לומר, זה אכן עובד. כל הקהל בהיסטריה" היא המשיכה להקליד דברים במרץ בנייד שלה. היא עידכנה את הבוסית שלה בכל פרט לגבי ההודאה המרגשת של למבורדי וכלתו המפוקפקת.
עכשיו היה תורה של ליידי קנדי לדבר. כל העיניים היו נשואות אליה בלהט כמעט דתי. כאילו האנשים מחכים שהמשיח יגיע וישא את דבריו. ללא ספק, ליידי קנדי הייתה הרבה יותר דברנית מאשר בעלה המסתורי והנאום שלה היה יותר ארוך ובעל פרטים רבים. אולי יותר מדי פרטים.
"שלום לכולם, אני נורא שמחה להיות כאן היום יחד עם בעלי לעתיד, האיש והאגדה. הוא אומר שאני הצלתי אותו אך האמת היא שגם הוא הציל אותי, כמו שאתם יודעים עברו עליי ימים לא קלים לאחר הסקנדל שנוצר בעקבות הראיון עם האמן הכי חשוב במאה הנוכחית, אשף הזכוכיות האחד והיחיד" היא הצביעה כמובן לעבר לאון, שעדיין היה המום מהמתרחש כמובן, כל הצלמים והעיתונאים ישר הסתובבו והחלו לצלם אותו. אוי לא חשב לאון בעודו קפוא באימה מה לאזעזל קורה פה "תחייך ותנופף" לחש לעברו פטר והניח את ידו על כתפו. הוא חייך חיוך מסנוור של מיליון דולר ונופף לצלמים בצניעות מזוייפת. לאון חייך וצדי חיוכו רטטו בטיק של חרדה. הוא הרים את ידו עם הכוס וחלק מהמשקה החל להישפך עליו מכיוון שידו רעדה נקווה שלא יראו את זה בתמונות. ליידי קנדי המשיכה לדבר בגאווה "אחרי כל השערוריה המיותרת הזאת שעיתונאים צמאי דם המציאו על מנת לקטול אותו ולהשפיל אותו בגלל מערכת היחסים בתשלום שהייתה לנו, אני רוצה שכל העולם ידע- אנחנו חברים באמת מעבר לעבודתי וכן, אני נערת ליווי יוקרתית גאה ומאושרת" היא פרסה את זרועותיה לצדדים והצלמים המשיכו לצלם בהתלהבות "אין בכך שום דבר רע ומגונה! כל אישה יכולה להחליט בעצמה כיצד להתפרנס ועם מי להסתובב כל עוד זאת באמת הייתה הבחירה שלה, ככה גם הכרתי את מי שהולך להיות בעלי לעתיד בעוד שלושה חודשים ואני לא מצטערת על כלום" הקהל מחא כפיים בהתלהבות וכך גם מר לומברדי אשר מחא כפיים בחוזקה והביט באישתו באהבה. "אוי נו תעשו לי טובה" מרי הצמידה את ידה על פניה ונראה כי כבר התעייפה מההצגה המוזרה ובעלת הטעם הרע שהתרחשה מולם.
לאחר שסוף סוף הקהל קצת נרגע והזוג המאושר הצליח לפלס את דרכם בין ההמון והצלמים, ליידי קנדי התקדמה ישר לעבר חבריה הישנים.
"שלום לך יפהיפה והמון מזל טוב" פטר לקח את שתי ידיה בידייו ונישק אותן בעדינות.
"או, ככה אני אוהבת אותך, חנפן ומתפרס. טוב מאוד. אחרי כל הזמן הזה שקראת לי זונה גמדה עם תאוות בצע".
"אלו דברים שהיו בעולם אחר. ממש הגלגול הקודם. תראי אותך עכשיו, כה אלגנטית ומלכותית" פטר סובב את ליידי קנדי והיא ציחקקה בהנאה. מיותר לציין שטעמה לא השתנה כלל ונותר צבעוני וצעקני, רק במחירים מופקעים אף יותר.
לאון המשיך לשתוק ולרעוד. "ומה איתך אתה לא אומר לי כלום?" שאלה ליידי קנדי.
"שינית את צבע השיער. יפה לך מאוד" מלמל לאון וניסה לחייך.
"בוא לפה, מתוק שלי" ליידי קנדי זינקה עליו בחיבוק גדול שהפתיע את כל החבורה. מרי וג'מה החליפו ביניהם מבטים. לאחר שלאון הצליח להשתחרר מהחיבוק האהוב והארוך יותר מדי היא המשיכה לדבר "אני מצטערת שלא עידכנתי אותך בכלום אבל אתה יודע איך זה מיליונרים עם כל הסכמי הסודיות שלהם וכל השטויות האלו. הוא פנה אליי אחרי שהסקנדל פורסם כי ראה את הצילומים החדשים של באתרי האינטרנט, מה ששלחתי לך עם הרקע של הממתקים והבגד ים הכתום וכמובן שנדלק מחדש. הרי אנחנו הכרנו כבר לפני שנתיים כשהוא רק נפרד מאישתו הקוברה אבל אז הוא היה עדיין שבור מדי, אז עכשיו אחרי שנפגשנו מחדש הניצוץ ניצת ואמרנו למה לחכות? וכמובן שידעתי שבסוף ניפגש כאן אז אמרתי שאני כבר אעשה לך הפתעה במקום להודיע מראש". היא מחאה כפיים בשמחה.
"רגע… רגע…" אמר פטר והחליף מבטים עם לאון. הם שניהם חשבו עם אותו הדבר "את ידעת שנהיה פה? זאת אומרת שאת…?"
"בוודאי" ענתה ליידי קנדי בגאווה "ידעתי שהחבר הכי טוב שלי בבעיה קטנה אחרי כל השערורייה שנוצרה בחלקה בגללי אז המעט שיכולתי זה לעזור לסדר לו עבודה חדשה. וחוץ מזה- אנחנו פאקינג במיאמי! עכשיו נוכל לבלות כמו שצריך כולנו ביחד. יהיה לנו כל כך כיף!" היא שמה את ידייה על כתפי הבנים ובשביל זה נאלצה להתרומם ולמתוח את גופה מפאת גובהה הנמוך.
זאת בהחלט הייתה תפנית לא צפויה בעלילה אני לא מאמין חשב לאון וידיו חזרו לרעוד "כן… כל כך כיף" הוא אמר בלחץ ושתה בשלוק את תכולת הכוס שנותרה לו.


תגובות (1)

כיף למי?

31/10/2021 21:23
סיפורים נוספים שיעניינו אותך