Rosalinda Bluse
פרק ראשון

שברי זכוכית פרק 1

Rosalinda Bluse 15/06/2021 425 צפיות אין תגובות
פרק ראשון

1

הוא לא אהב להיפגש עם אנשים בסטודיו שלו. הוא לא אהב להיפגש עם אנשים בכלל, אבל אם כבר אין ברירה, אז במקומות בהם הוא היה יכול לברוח במהירות. אז היום זאת הייתה פגישה יוצאת דופן. באו לראיין אותו לעיתון. עיתון אינטרנטי כמובן, אנחנו הרי חיים בעידן טכנולוגי סופר מעודכן וחדשני. אז הריאיון היה לעיתון אינטרנט סופר מעודכן וחדשני שסקר כל מה שמגניב בעיר מבחינת תרבות וחיי לילה וחיי היום והחיים באופן כללי כנראה. אז היום הגיעו לראיין אותו מכיוון שהוא היה כוכב עולה בשמי האמנות העכשווית המחתרתית- או אולי כבר לא כל כך מחתרתית אם כל מיני עיתונים חדשניים ואופנתיים באים לראיין אותו. בדרך כלל הוא מסרב באופן נחרץ כלפי כל צורת של תקשורת לגבי עצמו אבל, ואין דרך פחות מביכה לנסח את זה כאשר אתה גבר בן 33, אמא שלו הכריחה אותו. היא התקשרה אליו ביום שני בבוקר כאשר הוא שקד על אחת מיצירותיו הרבות. בריכוז ובמאמץ רב תהה היכן להניח את פיסת הזכוכית הכחולה אשר הייתה בידו כאשר צלצול הטלפון הרועם הקפיץ אותו והזכוכית נפלה מידו, לא לפני שהיא ננעצה באצבעותיו הפצועות גם ככה. טיפות דם טריות נפלו על הקנבס טוב, זאת תוספת ליצירה אני מניח הוא חשב לעצמו ולפת את הטלפון בידיו בלי לטרוח לנגב את הדם.
\"לוני שליייי, אם אמא לא מתקשרת אתה בחיים לא תתקשר בעצמך?” היא צווחה כהרגלה והוא הרחיק את הפלאפון מאוזנו.
\"הי אמא\" הוא מלמל בכניעה.
\"מה את איתך? אתה עדיין מסתגר לך בגינה הקטנה שלך ועושה ציורים כל היום?”
\"כן אמא.”
\"אני לא מבינה אותך באמת. עם כל הכסף שאתה מרוויח מהציורים הקטנים שלך יכולת כבר מזמן לקנות בית נורמלי ולהתחתן ולהביא לי נכדים.” את המילה האחרונה היא שאגה ממש והוא נאלץ להרחיק את הפלאפון אף יותר.
\"כן אמא\"
\"מתי תמצא כלה? מתי תבוא לבקר אותנו? מתי תסתפר?” אלו היו שאלות שאין אפשר לענות עליהן בכן או לא ולכן כאן זה כבר נהיה יותר מסובך.
\"אני אבוא לבקר ולהסתפר פעם הבאה שאני אהיה בעיר, אמא.”
\"וכלה?”
\"גם\"
\"יופי. אנחנו מחכים בציפייה. גם אחיך יבוא עם הילדים, הגיע הזמן שתקדיש יותר זמן לאחיינים שלך\"
\"מצוין\". שקרים. כל כך הרבה שקרים יצאו מפיו. והשעה רק 10:30 בבוקר.
\"אה, ושבוע הבא סאני המתוקה תבוא לראיין אותך. היא השיגה עבודה בעיתון באינטרנט שאתם הילדים כל כך אוהבים עכשיו כשהיא סיימה את הלימודים בהצטיינות. זאת משרה מאוד נחשקת, בחרו בא מתוך 1500 מועמדים בערך, היית מאמין?! אני ומרים כל כך גאות…\" היא המשיכה לומר עוד המון מילים שהוא כבר לא שמע. אימה קרה התחילה להתפשט במורד גבו. סאני הייתה בת דודתו מצד אמו. הוא זכר כיצד הם בתור ילדים ביחד עם אחיו ושאר בני הדודים היו מתרוצצים יחדיו בחופשות. סאני הייתה נורא נחמדה. היא לא צחקה עליו כמו כל השאר כשאר הוא היה נעלם לשעות בשביל לשבת עם אוסף חלזונות המחמד שהוא מצא בשיחים. פעם היא אפילו ישבה איתו והם האכילו אותם בכרוב והמציאו להם שמות וקריירות ומערכות יחסים מורכבות. אבל מפה ועד לבוא אליו לסטודיו ולשאול אותו שאלות?! הוא לא אהב את הרעיון בכלל וישר התחיל להרגיש לא בנוח אבל הוא ידע שאין טעם בכלל להתחיל להתווכח עם אימו וכי חבל להמשיך לבזבז עוד זמן על שיחות סרק- עליו להמשיך לעבוד על היצירה שלו וכנראה גם לנקות את שלולית הדם הקטנה שהחלה להיווצר על הרצפה מתחתיו, לכן הוא אמר פעם אחת נוספת
\"כן אמא.”


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך