Rosalinda Bluse
פרק 7

שברי זכוכית 7

Rosalinda Bluse 24/06/2021 678 צפיות אין תגובות
פרק 7

הערב התחיל לרדת ולאון כבר הרגיש הרבה יותר רגוע ונינוח אחרי כוס הויסקי החמישית שלו. אך עדיין היו לו משימות חשובות שפטר פקד עליו לבצע. להיראות כמו בן אדם הוא חזר אחרי דבריו של פטר בעודו מתנודד ומנסה למצוא מספריים. לאחר מספר דקות ומעידה קלה אחת המספריים נמצאו, אך לא הייתה לו מראה אחת שלא נופצה בדירה ולכן להסתפר ולהתגלח ללא מראה, בתוספת השפעה אלכוהולית שמערפלת את החושים, התברר להיות כמשימה לא פשוטה בכלל. אם רק ליידי קנדי הייתה כאן כדי לעזור לי הוא חשב ונאנח אבל היא הייתה עסוקה כרגע בלקצור את פרי הצלחתה הלא צפויה ולכן עליו להיות ילד גדול ולהסתדר לבד. הוא אסף את שיעור לגומיה והחל לגזור. הוא קיווה שתנועה אחת חדה תספיק לו אך המשימה התגלתה כקשה הרבה יותר. או שהמספריים לא היו חדות מספיק, או שהשיער שלו היה עבה מדי, או שהיד שלו איננה הייתה יציבה כל כך בגלל הוויסקי- כך או כך, הוא נאלץ לגזור מספר פעמים והתוצאה הייתה כמובן קצוות שיער עקומות באורכים שונים "מדהים" הוא אמר לעצמו בשמחה בעודו מפזר את השיער. הוא אינו יכל לראות את התוצאה הסופית במראה וחוש המישוש ללא ספק הטעה אותו. הוא יכל היה לעשות סלפי בפלאפון כמובן, אך בתור בן אדם שנמנע לחלוטין מלהצטלם, אלא אם כן מצלמים אותו לכתבה בעיתון או בשנתו ללא ידיעתו, מחשבה זו אפילו לא עברה בראשו. לאחר מכן הוא התגלח ונפצע רק פעמיים, לא רע בכלל בשבילו, אבל אחד הפצעים דימם ממש והוא נאלץ להדביק פלסטר באמצע הלחי שלו. עכשיו רק נשאר לו להחליט אם ללבוש את חולצה הסאטן בצבע טורקיז או בצבע בורדו. או שאולי פטר יחשוב שזה יותר מדי? אולי הטי שירט עם עוגי פלצת? המונח "להיראות כמו בן אדם" הוא מאוד כללי ורחב. אולי הוא היה צריך לבקש הוראות יותר מדויקות אבל הוא כבר ממש חיכה שפטר ילך ויפסיק לצעוק בתוך הבית שלו. הוא החליט להתקשר לליידי קנדי למרות הכל. כן כזה הוא, גבר חלש ולא עצמאי. היא לא ענתה לשיחה אך לאחר מספר שניות שלחה הודעה קולית בווטסאפ.
"מה קורה חתיך? אני לא יכולה לדבר עכשיו, אנחנו בדיוק באמצע סט צילומים מטורף בסטודיו. עכשיו זה הזמן הטוב ביותר להעלות תוכן חדש למעריצים. אתה יכול לסמס לי בחזרה בונבון".
ולאחר מכן היא שלחה גם תמונת סלפי שלה בבגד ים בצבע כתום ניאון על רקע קיר מלא סוכריות צבעוניות. כנראה כרמיזה לשם הבמה שלה. לא הכי מקורי אך תמיד משמח.
"אני מאוד שמח בשבילך חברה. מצטער שאני מפריע אבל היום פטר מכריח אותי ללכת לפתיחת תערוכה וזה אירוע חשוב והוא ביקש בתוקף שאראה ייצוגי אז אני מתלבט אם לשים את חולצת הסאטן בצבע טורקיז או בורדו?"
תשובתה של ליידי קנדי לא איחרה להגיע "נו באמת לוניייי עכשיו כשאתה רוק סטאר היית צריך ישר ללכת ולקנות לעצמך מלתחה חדשה ומהממת. במה התעסקת כל היום?!" בשתייה לא מבוקרת והריסה של כלי זכוכית חשב לעצמו לפני שהמשיך להקלטה הבאה "טוב אני לא מצפה ממך לעשות דברים כאלה לבד. רואים שאתה לא מצליח להסתדר אפילו שנייה אחת בלעדיי. בכל מקרה תלבש את הבורדו ואל תשכח את השרשרת האופנתית שהבאתי לך במתנה. זה חשוב לוני! זה בונה את כל הלוק."
הוא לא אהב את השרשרת האופנתית שליידי קנתי הביאה לו במתנה. זאת הייתה שרשרת גורמט עשויה טבעות גדולות בצבע כסף והכיתוב YOLO התנוסף באמצע. ואם כל זה לא היה גרוע מספיק, האותיות היו מעוטרות באבני חן קטנות ונוצצות בצבעי לבן, ורוד וכסוף.
"גבר אמיתי שבטוח במיניות שלו לא מפחד מקצת ורוד!" היא טענה בחגיגיות כאשר העניקה לו את המתנה המפוקפקת. האמת שלאון פחד מהמון דברים. הוא פחד מאנשים, המולות, שאלות של אנשים, מתשובות, ממילים, משתיקות, מאהבה, מכישלון,מאמא שלו, מסוף העולם ובעיקר מעצמו. אך צבע ורוד אינו השתייך לרשימת הפחדים שלו ולכן הוא החליט להקשיב לעצתה של ליידי קנדי וענד את השרשרת הכבדה על צווארו. לא היו אלה האבנים הורודות שהפריעו לו, אלא המראה הכללי שמשך תשומת לב. ולאון פחד גם מתשומת לב, כמובן. אך מכיוון שהוא באמת החשיב את ליידי קנדי למבינת עניין, בכל זאת היו לה כבר קרוב לחצי מיליון עוקבים באינסטגרם, הוא החליט לעשות את מריב מאמציו על מנת להיראות כמו בן אדם ולגרום לסערה אודותיו לחלוף. הוא היה נחוש בדעתו להחזיר את השקט לחייו ושאנשים יפסיקו לדבר עליו ולהתקשר אליו הביתה. במיוחד אמא שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך