זה סיפור נונסנס אז אל תייחסו אליו ברצינות מלאה.

שתה כפי יכולתך

20/03/2013 811 צפיות אין תגובות
זה סיפור נונסנס אז אל תייחסו אליו ברצינות מלאה.

אז החלטתי לספר לכם את סיפורי עם כמה מחבריי שכדי שלא תדעו מי הם אשנה את שמותיהם. מעכשיו נקרא להם אלעק ואביחק. באותו ערב הגענו לבר והחלטנו לערוך תחרות שתייה. לאחר הכוס החמישית אלעק היה מחוק לחלוטין אבל רצינו עוד כוס אז קראנו למלצרית והיא אמרה: "להביא לכם עוד כוס?! אני מפחדת שתקיאו…" "אל תדאגי אנחנו לא נקיא" אמר מי שהרגע על השולחן וכיסה את הקיא עם התפריט.

לאחר מכן יצאנו מהבר ואביחק אמר שהוא חייב להשתין אז הוא הלך להשתין בשיחים. שהוא חחזר תהינו אם גם אנחנו צריכים להתפנות והחלטנו שכן. בדרכנו פגשנו באביחק ששאל אותנו "לאן אתם הולכים?" "להשתין" אמרנו לו והוא אמר שהוא ישמח להצטרף.בדרכי דרכתי על עכבר. לא ידעתי שגם עכברים מתים עושים סקוייק. לאחר שהשתנתי על גופת חתול מצהיבה והרמתי בדרכי את סקוייקי העכבר האמיץ.

אביחק החליט שהוא רוצה לאכול אז הוא הזמין סמבוסק בדוכן בדרך. אלעק אמר לו "מה רתה מזמין סמבוסק כמו בחורה?", ולאחר שתי דקות הזמין גם הוא סמבוסק. אני ודייבק היינו מקוריים והחלטנו להזמין סמבוסק. שירדנו במדרגות, יותר נכון התגלגלתי במדרגות, מעכתי את הסמבסוק שלי.
אמרתי לדייבק "תראה הנה פיל ורוד מעופף" והדביל עצם את עיניו, ואני החלפתי את סמבוסק המעוך שלי בסמבוסק המעוך שלו.

אביחק אמר לנו שהאוטו שאנחנו נשענים עליו הוא אוטו של אתיופי ואנחנו אמרנו לו שהוא מפגר ושלאתיופים אין אוטו. ניסנו לזרוק את הנייר של הסמבוסק לפח אבל פיספסנו וזרקנו אותו לבגאז' של האוטו של האתיופי.

כשהמשכנו בדרכנו ברחוב אלעק נשכב על הרצפה ואמר שהוא חייב להקיא. דייבק שם לו קרטון כדי שלא יקיא על המדרכה אבל כמובן שהוא הקיא לצד השני. בקיא שלו ראינו שהוא הקיא שני סמבוסק למרות שאכל רק אחד! ואז הבנו שכל מה שהוא אוכל מכפיל את עצמו ולכן הוא היה כזה שפוך, הוא בעצם שתה 7 ליטר בירה! אני ודייבק העטנו לו בראש כדי שיתעורר אבל הוא אמר "עוד 10 דקות אמא אני רק מאונן וקם". לאחר מכן הוא עזר לנו לבעוט באביחק.

בהמשך דרכנו אלעק נפרד מאיתנו והלך לביתו מקיא את כל דרכו וכאשר ראה את אמו ברח בפחד בעודה מחזיקה מסור חשמלי וצועקת "מוות לכל המפגרים!". כנראה שלא ציינתי שאמו של אלעק היא בעצם אבא שלו המפגר שכלית ואמו היא אחותו הגדולה.
כאשר נפרדנו מאביחק אמרנו לא "ביי אביחק!" והוא ענה לנו "ביי!", ולאחר מכן צעקנו לא "ביי אביחק" והוא ענה לנו "ביי!" רק לאחר כמה פעמים הבנו שהוא באמת נפרד מאיתנו לשלום ולא מנער את הזרע של אלעק מהיד שלו.
לאחר כמה רחובות נכנס דייבק לביתו ורק לאחר שנחבט בראשו ונפל הבין שהוא צריך לפתוח את כדי להיכנס לביתו. אני חיפשתי את הרכב שלי ואחרי כמה זמו שנמאס לי לחפש את הרכב שלי ברגל חיפשתי אותו ברכב שלי בעוד שר שיר עליז "בירה זה טוב לבריאות ככה אומר משרד הבריאות!".
ואז הגעתי לביתי, נכנסתי למיטה… והתעוררתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך