karinrin55
התחלתי לכתוב את זה כי כל מה שיכלתי לחשוב עליו זה ירקות ובניהם פלפל וחצי

תחרות סיפורים [קומדיה]- הביצה

karinrin55 29/04/2014 855 צפיות 2 תגובות
התחלתי לכתוב את זה כי כל מה שיכלתי לחשוב עליו זה ירקות ובניהם פלפל וחצי

"ילדה תהיי בשקט!!! בין מלפפון לגזר עכשיו!"
"סליחה גבירתי יש לי עבודה להגיש עד פלפל וחצי!" עבודה מחורבנת במוזיקה! מי צריך בכלל להקליט את עצמו שר שירי ילדים בשוודית! השיעור הזה יותר מיותר מהאנטומיה של החרגול! למה הרחבתי מקצועות הומניים?!?
"ילדה תקשיבי אם את לא תהיי בשקט אני אקרא למשטרה ואת יודעת מה הם עושים לפושטקים שמרעישים בין מלפפון לגזר? שמים אותם בקלבוש!!! אז די כבר עם הג'יבריש הזה!!"
היא לא מבינה את הלחץ של עבודה במוזיקה, הזקנה המטורפת מקומה עגבנייה, היא בטח סיימה בית ספר בשנת תרחי"ש לפני שהייתה מוזיקה בכלל והם השתמשו באבנים כדי שתהיה צלחת.
טוב זה לא משנה ממילא סיימתי לשיר יונתן הקטן בשוודית מדוברת, עכשיו נשאר לי לשלוח את העבודה בדואר. אני צריכה למצוא קופסא שהמחשב שלי יכנס בה ואז אני אלך לדואר.
"אמא אני יוצאת לדואר, תגידי לצבי שאני אחזור לקראת רבע ללימון."
"תלכי ברחובות מוארים מאמי! את לא יודעת מי מסתובב עכשיו בחוץ"
לא נראה לי שאמא יודעת שיש אור בחוץ אבל זה לא משנה, אני חייבת לרוץ לדואר.
לא חשבתי שאני אגיע בזמן אבל תפסתי את השליח והבאתי לו את הקופסא.
למזלי למורה שלי למוזיקה יש תואר בחיבור מחשב לחשמל אז היא שמעה את העבודה שלי ונתנה לי מאה. אמא הייתה ממש גאה בי.
עכשיו כל מה שאני צריכה זה לרצוח את הזקנה בקומה עגבנייה והחיים מושלמים :)


תגובות (2)

קורע מצחוק!!!!!!!!!!!!!!!
אם הייתי במצברוח יותר פתוח, רוב הסיכויים שהייתי נשפכת על הרצפה…

29/04/2014 18:35

של מי התחרות סיפורים הנוחכית?

04/05/2014 14:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך