את הכותרת העתקתי מימשהי והסיפור כתבתי על ילדה בשם נועה שזאתי אני והחתול שלה גרי שהם מיתמודדים על החיים במדבר החם

הרפתקותיה של בוגדת חלק א'

17/11/2010 1041 צפיות תגובה אחת
את הכותרת העתקתי מימשהי והסיפור כתבתי על ילדה בשם נועה שזאתי אני והחתול שלה גרי שהם מיתמודדים על החיים במדבר החם

הרפקותיה של:
בוגדת :O
——————————————————————————————————————————-
גרי ונועה ישבו באוהל, רותחים וצמאים באמצע המדבר. "הטיפה האחרונה גרי, אין לנו עוד מיים…" אמרה נועה, "אתה הבאת מיים איתך?" גרי חשב לעצמו וגירד את ראשו ואמר: "אני מצטער אני מזיע כמו ברז מיים. נשאר לי חצי סנטימטר לסיום הבקבוק שלי." נועה נאנחה וניגבה את הבגדים שלה מהחול שהיה על רגלייה, ואמרה: "אין לנו ברירה, גרי,בוא איתי אנחנו הולכים לחפש לעצמנו מיים!" גרי ציחקק ואמר: "אנחנו בחיים לא נמצא מיים במדבר, רק הגמלים יכולים למצוא. אבל הם הולכים לשוליות המיים שבמדבר רק שהם ממש ממש צמאים!" נועה הופתעה ואמרה: "גרי, גמל?! איך אתה יודע על גמלים בכלל?!" גרי נשף אוויר ואמר: "אני קורא אנציקלופדיות.." נועה יצאה מהאוהל והאוהל התפרק וגרי נשאר שמה שכולו מכוסה במיים זורמים לו על המצח והפרווה. גרי הרים עם כפו את אחד העמודים שהחזיק את האוהל ושאל: "היי!, נועה חכי לי אין לי את כל היום !" נועה עצרה במקומה וחיכתה שגרי ייצא. כעבור כמה דקות גרי הצליח לצאת מהאוהל ושאל את נועה: "נועה לאן את הולכת?" נועה שתקה ולא דברה למשך כ- 00:01:20 דקות. ואמה: "בוא…" ומשכה לגרי ביד ולקחה אותו לגבעה קטנה של חרדונים. גרי קפץ ואמר: "מה זה הדבר המגעיל הזה?" נועה צחקה בשקט ואמרה: "גרי תכיר את ארוחת הערב שלנו." גרי היה בשוק כל כך ואמר: "את מסתלבתת עליי? נכון?" נועה החזיקה חרדון ואבן על אחד הסלעים ואמרה: "גם אני נגעלת אבל תאכל אתה חייב גרי!!!" גרי הושיט את ידו לאחד החרדונים אבל הוא ברח לו. "חזור לפה מייד חרדון מגושם!" קרא גרי לאותו חרדון. נועה נתנה לגרי את החרדון ואמרה: "חיפשת אותו? אסור לאכול את הילדים גרי, תחפש את הזקנים! טוב?" גרי הנהן בראשו והסתכל למטה. החרדון הקטן הסתכל על גרי והתחיל לקפוץ. גרי אמר: "מה אתה קופץ כאילו לא קרה כלום?! נועה ניסתה לכול אותך וגם אני ואתה שמח ?" נועה סיימה לחתוך את החרדון הזקן האחרון שנשאר ואמרה: "אני חמה ורותחת גרי, עכשיו אנחנו הולכים לחפש לנו מיים." גרי אמר: "את יודעת נועה… דיי חיבבתי את החרדון הקטן ה…" נועה ניגבה את עינייה מזיעה ואמרה: כעע… הא! היי! גרי אני רואה גמלים ! גרי פיהק ואמר: "נו ו..?" נועה אמרה: "מה נו ו… ? היום יש בתפריט מיים!!!!" גרי עצם את עיניו ואמר: הא… יופי בואי נעלה עליהם…" נועה שאלה בבירור: "גרי מה קורה לך? הצילו!!! גרי !!!!!!!" (זאתי הודעה מהמספרת: גרי התעלף, הוא בסדר אל הוא לא קם) ראו הגמלים שמוליק וצ'יקו שגרי התעלף ורצו לעבר גרי. שמוליק: "הוא בסדר ילדה? בתור פיצוי נביא אתכם למקום שיש בו מיים!" צ'יקו: "אני יביא לכם אישה זקנה עם מלא כסף שיש למטבעות שלה יכולת לרפא!" נועה החליטה ואמרה: " אני ייבחר בשניהם." נועה העלת בזהירות את על שמוליק וצ'יקו את הדברים שלה ושל גרי ואת גי עצמט עליהם ואז היא עלתה לדרך. צ'יקו אמר: "תגידי למה אתם פה? במדבר? לבד?!" נועה גירדה במצח ואמרה "אני לא יודעת…." שמוליק אמר: "הנה הבאר מיים של הזקנה." נועה קפצה מגבו של צ'יקו ולקחה את חפצייה ואת גרי ושאלה: "האמ….. שלום? יש כאן מישהו?

…………………המשך
יבוא………………….


תגובות (1)

יפה תמשיכי!!!!!!!

23/12/2011 00:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך