Sunflower
אם יהיו תגובות אני יתחיל (:

la familia הקדמה

Sunflower 05/04/2015 890 צפיות תגובה אחת
אם יהיו תגובות אני יתחיל (:

משפחה ובה אמא אבא ו7 ילדים. די עשירה ומאוד מצחיקה.
אמא- מישל. בת 53 שיער קצר ושטני עיניים ירוקות , נמוכה ורזה יחסית, קצת קמטים (היא מתכחשת לעובדה הזאת).
מצחיקה וצינית. יודעת לתת עצות מוזרות אבל עוזרות, נעלבת בקלות ממש, אוהבת את הילדים שלה עד אינסוף.
אבא- מאור. בן 56 שיער שחור קצר עיניים חומות גבוה, כרס קטנה וקמטים, שתי גומות חמודות ליד השפתיים.
אוהב לעבוד, הוא מנהל מפעל פיתוח ומת על זה! רוב היום הוא בעבודה וכשהוא לא, הוא רואה סרטים עם הילדים ולוקח אותם לבילויים. הוא קצת מפחד ממישל ומסכים לכל מה שהיא אומרת.
אבל הוא אוהב אותה נורא.
רוני- בת 26 שיער חום בהיר עד הכתפיים עיניים ירוקות, די נמוכה, רזה.
נשואה, בהריון ראשון, גרה עם הבעל שלה במרחק חצי שעה מהבית של ההורים.
יש לה בדיחות שנונות, היא אוהבת להיות עם המשפחה, עורכת דין, לבעלה קוראים סהר.
אורי- בן 23 שיער שחור עיניים חומות וקטנות שרירי גבוה. מאורס למילה. החתונה עדיין בתכנונים, גר עם מילה כרבע שעה מהבית של ההורים. לומד להיות שוטר.
אוהב את מילה יותר מכל דבר אחר בעולם, אוהב לנגן בגיטרה, ביישן ממש כשלא מכירים אותו, עקשן ממש.
תומר- בן 18 חתיך, שיער בלונדיני עיינים חומות, קצת ערס.
הבילויים העיקריים שלו הם מסיבות, מועדונים ובנות. אוהב לקלל, מצחיק ממש ומפונק, הוא אוהב להציק לאחים הקטנים שלו ולא סובל שהגדולים באים בימי שישי ומורידים ממנו את תואר ה"מלך" של הקטנים.
מיקה- בת 16, שיער שחור חלק וארוך, עיניים חומות, עצמות לחיים גדולות. תמיד יש לה חבר, ואם לא היא משתגעת! היא נחשבת מקובלת בשכבה שלה. היא שונאת שתומר מציק לה, היא הכי אוהבת לבלות עם אבא שלה, המודל לחיקוי שלה זאת רוני, היא נורא רגישה וקנאית.
ליאם- בן 13 שיער חום בהיר עיינים כחולות מהממות.
חמוד ממש, יש לו גומה קטנה, משחק כדורסל כל הזמן, אוהב הכי לבלות עם אמא.
מאיה- בת 9 בלונדינית מתולתלת, עיינים כחולות, רזה וקטנה, מתוקה.
שובבה, צריכה טונה צומי,אוהבת לחקות אנשים, תמיד מחייכת.
דני- בת 4, התינוקת של הבית, יפיפיה ומתוקה, שיער בלונדיני חלק וקצר, עיניים כחולות גדולות, גוף קטן ורזה. כל הבית מפנקים אותה, יש לי שתי גומות, ואין מי שלא אוהב אותה.


תגובות (1)

אהבתי תתחילי

05/04/2015 18:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך