la familia פרק 1

Sunflower 15/04/2015 959 צפיות תגובה אחת

*מאור מגיע הביתה מהעבודה*
מישל עומדת על הראש וקוראת ספר, רוני מקיאה על הרצפה בלי סוף, אורי שר לעצמו, תומר מסרק את שיערו ועושה פרצופים מוזרים למראה במטבח, מיקה מלאה בבוץ מכף רגל ועד ראש מייבבת על הרצפה, ליאם צוחק צחוק מתגלגל ללא הפסקה, מאיה מלטפת עכבר, ודני דגדגה את עצמה בכף הרגל. זה היה מראה מוזר בהחלט! "שקט!!" מאור צעק אחרי שצחק צחוק גדול למראה שנגלה בפניו. כולם הפסיקו את עיסוקיהם והסתכלו עליו, שררה דממה. "מה קורה פה?" הוא שאל תוך כדי חיוך גדול ומטופש מרוח על פניו.
"אל תשאל.." מישל אמרה ונאנחה, כנראה עבר עליהם יום קשה. מאור הרים את דני לידיו ונישק אותה קלות.
"רוני תעלי להתקלח, ותקחי כדור, אורי, די לשיר! תומר, עזוב את השיער, הוא נראה מצוין, מיקה עלי להתקלח ותחזרי כשאת מצוחצחת, ליאם תפסיק לצחוק, קח כוס מים, מאיה שימי את העכבר בחצר ולכי לשטוף ידיים, כשכולכם תחזרו תספרו לי מה קרה לכל אחד מכם, תלבשו בגדים יפים! הולכים למסעדה לכבוד היום הולדת של דני, לפני יומיים היא נהייתה בת ארבע" כולם הנהנו והתחילו לרוץ לעשות מה שהתבקש מהם.
מאור שוב גיחך, הוא היה ממש רציני, רוב הזמן הוא ממש לא! מישל קמה הניחה את הספר ועלתה גם היא להתקלח.
מאור התיישב על הספה עם דני עליו וחיכה.
ראשונה שהתיישבה לידו הייתה מאיה.
"מצאתי אותו בחצר, נכון שהוא מתוק?" היא אמרה במתיקות, מאור צחק, הוא הוריד את דני מידיו שתלך לשחק ומאיה הלכה איתה.
לאחר מכן בא אורי "אני התאמנתי בשירה, אני הולך לשיר למילה ביום הולדתה הקרב" מאור חייך אליו ואורי הלך.
הבאה הייתה רוני, היא נראתה תשושוה, אבל יותר טוב ממקודם "סורי על כל הקיא, אכלתי קוטז' ואחר כך פשוט הקאתי את כולו. אתה מבין?! מסכן התינוקי שלי שהיה צריך לסבול את זה." היא אמרה וצחקה "באמת מסכן.. אבל את יותר, כי את צריכה לנקות את כל הקיא עכשיו" הוא אמר וצחק היא נאנחה והלכה לנקות אותו.
"ראיתי את דניאל בוגד בי במו עייני, כל כך התעצבנתי שנתתי לו כאפה, הוא לא הבין מה קרה ברפלקס רצה לעצור אותי, אז הוא דחף אותי בחוזקה, ונפלתי לשלולית בוץ!!" מיקה אמרה בכעס ועצבנות. מאור צחק צחוק מתגלגל.
תומר היה אחרון חביב. "אני הסתרקתי כרגיל.. אתה יודע, פאפס" הוא אמר וצחק ומאור נאנח.
כולם היו מקולחים ולבושים יפה. מישל הניחה זר פרחים שקנתה על ראשה של דני והרימה אותה . כולם יצאו ביחד למכונית.
המכונית שלהם הייתה מאוד גדולה, שלושה מקומות מקדימה, באמצע, ומאחורה.
מאור נהג, מישל לידו, רוני לידה.
דני ליד מאיה ומיקה ומאחורה מאחורה ישבו תומר, אורי וליאם. סהר ומילה כבר חיכו במסעדה.
לאחר חצי שעה הגיעו.
המארחת הכניסה אותם והם התיישבו.
"שלום סהר, חמוד, מה נשמע?"
"הכל מצוין מישל"
מילה חיבקה את דני חזק ונישקה צרפתית את אורי, סהר חיבק את רוני ונישק את בטנה הקטנה והעגולה.
לאחר רבע שעה המנות שהזמינו הגיעו.
דני זרקה את הצלחת על רצפה והצלחת נשברה, כל המסעדה התסכלו עליה.
היא צחקה. מישל הסתכלה עליה במבט כועס וקראה למלצר שינקה את הצלחת, הוא הרימה את רוני שתשב עליה ולא תעשה שטויות.
ליאם ותומר התחילו לריב, הם הרביצו אחד לשני, סהר ניסה להפריד ביניהם אבל זה לא כל כך עזר.
"נוו ילדים די אתם עושים בושות" מישל אמרה ולא הצילחה לעצור את עצמה מלצחוק.
כל הפנים של מאיה היו מלאות בשוקולד אחרי שטרפה את העוגה של דני.
כולם התחליו לצחוק. לא היה להם אכפת שכל המסעדה מסתכלת עליהם, הם ידעו שהם נראים מגוכחים.


תגובות (1)

את ממשיכה?

11/06/2016 19:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך