ברצוני רק לומר שאף אחד מהשמות פה חוץ מהשם שלי לא אמתי , זה הכול שמות שהמצאתי ולמשפחה שלי בכלל לא קוראים בשמות האלה ...
כן יש לי שני אחים , גדול וקטן , וכן , שניהם מציקים ומחורבנים ...

מקווה שנהניתם :~]

WTF?! – ארוחת שישי

28/07/2013 854 צפיות 11 תגובות
ברצוני רק לומר שאף אחד מהשמות פה חוץ מהשם שלי לא אמתי , זה הכול שמות שהמצאתי ולמשפחה שלי בכלל לא קוראים בשמות האלה ...
כן יש לי שני אחים , גדול וקטן , וכן , שניהם מציקים ומחורבנים ...

מקווה שנהניתם :~]

אימא ( מהמטבח ) : " מותק , בואי תעזרי לי עם הארוחת שישי , דודים שלך באים לפה היום והם יהיו פה עוד חצי שעה , הכול צריך להיות מוכן כשהם יגיעו … "
אני ( בסלון, רובצת על הספה ורואה טלוויזיה ) : "אז תכיני הכול בעצמך , אני עסוקה !! … "
אבא : " הדרי , תעזרי לאימא בבקשה , היא לא תעשה הכול לבד … "
אני : " באמת ? כי הייתי בטוחה שכן … "
דן ( אח שלי הקטן ) : " נו הדר מה יש לך מה את כזאת עצלנית אפילו אני עזרתי לה … "
אני : "כל הכבוד לך !! ( ציניות ) "
~ דפיקה בדלת ~
אימא : " אוי לא , אורן וטלי הגיעו ועדיין אין שום דבר מוכן !! "
אבא : " מעניין למה הם הקדימו כל כך … "
אני : " ( שורקת כדי להוכיח את חפותי ) לא יודעת … אבל אולי , רק במקרה , און התקשר אליהם ואמר שהם צריכים לבוא חצי שעה יותר מוקדם ?! " אמרתי והחלפתי ערוץ בטלוויזיה כי התכנית שראיתי נגמרה .
עמרי ( אח שלי הגדול ) : " אולי כי הם מביאים לנו מתנות ?! " אמר ורץ לפתוח את הדלת לדוד אורן ודודה טלי , שהוא היה הילד החביב עליהם והם לא פחדו להגיד את זה …
אני : " לא , לא , אל תפתח !! "
עמרי : " למה לא ? … "
אני : " התכנית שאני רואה עכשיו ממש לא לגילם … השתגעת , לתת לתינוקות האלה לצפות בסדרות פורנו בלי השגחה ?! פשוט בושה וחרפה !! " החלפתי שוב ערוץ לאמטיוי והיה שיר של וואנדי …
אני : " אעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאע אומייפאקינגאאאאאאאאדדדדדדד בסט סונג אבר ווווהוווווווווווווו !!!! " אמרתי והתחלתי לשיר את השיר .
אני : " מייבי איטס דה ווי שי וואקט
סטרייט אינטו מיי הארט אנד סטול איט
ת'רו דה דורס אנד פאסט דה גאדרס
ג'סט לייק שי אול רדי און איט … "
דודה טלי ( מבחוץ ) : " איילת , אתם פותחים לנו ?! קפוא בחוץ !! "
אני : "תישארו לקפוא בחוץ , אינמצב שאתם מפריעים לי עכשיו !! "
אבא : " הדר !! תרגיעי את עצמך מיד !! "
אימא : " נתן … אל תדבר אליה ככה … "
דן : " חחחחח הדר באמת תרגיעי את עצמך !! :) "
אני : " לכו תתבעו בתוך הקערת פירה … "
עמרי : " סליחה , מה אמרת ? "
אני : " לך תבדוק את הטעם של הפירה … "
אבא : " הוא דווקא די טעים ( מלקק את האצבע בתענוג ) "
אימא : " נתן !! גנבת לי מהפירה ?! "
אבא : " כן , למה , מה תעשי לי ?! "
דן : " תחטיפי לו מכות !! "
עמרי : " תגרשי אותו מהבית לשבוע !! "
אני : " תני לו לסבול שירים של וואנדי וג'סטין במשך שעה שלמה !! " ( איזה זדונית אני נכון ?! )
אימא : " כולכם צודקים !! ( בוקס ) הרעיונות שלכם מעולים !! (עוד בוקס ) . הינה , הוא קיבלת מכות . ( זורקת אליו שק שינה צבאי ואת האם פי החלופי שלי שכל מה שיש בו זה שירים של וואנדי וג'סטין ) "עכשיו המשימה שלך זה לישון שבוע בחוץ ולא להיכנס לבית , וכל יום לשמוע לפחות שעה של השירים האלה . כל הכבוד מותק שלי ( מדברת אליי ) .
אבא: " אוקיי … "

לאחר שלושה ימים …

אבא: " אח , איזה כיף לנצל את אישתי , ולחשוב על כך שהיא בטוחה שאני ישן עכשיו בשק שינה ברחוב , כשבעצם אני מתארח אצל ההורים שלי, ישן במיטה מפוארת שומע מה שבא לי …
החיים טובים !!! "


תגובות (11)

אני מתה פה…. נועם הורן ז"ל. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דיי אלוהיםםם!! הרגתת! LOL

28/07/2013 05:27

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני מתה על בסט סונג אבר ועל ג'סטין והכי על וואן דייי

28/07/2013 05:37

נועם הורן ז"ל בואי בבקשה לצ'אט.
שמחה שאהבתן.

28/07/2013 05:42

חחחחחחחחחח דיי אני לא יכולה להפסיק לצחוק אני נחנקת

28/07/2013 05:42

אני בצ'אט חח אבל אין שם אף אחד!! חח או שהוא פשוט נדפק אצלי -,-

28/07/2013 05:43

חחחחחחח בנות קרעתן אותי לעשות עוד אחד?
מאוהבת בכן 3>

28/07/2013 05:47

ברווור עכשיו תעשיי

28/07/2013 05:48

כןכןכן!!

28/07/2013 05:50

חחחחח סבבה אני יכתוב עוד אחד בשבילכן !!

28/07/2013 05:55

חחחחחחח

28/07/2013 06:12

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מתתי

29/07/2013 09:58
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך