אז ככה , חשבתי להתחיל לעשות סדרה של סיפורים מצחיקים שקוראים לה WTF , כי זאת אחת המילים שאני משתמשת בה הכי הרבה , וכל פעם שיקרה לי משהו מצחיק או שאני אחשוב על משהו מצחיק אני יעשה מזה סיפורון קטן של WTF ...
עכשיו תחזרו לקרוא את הסיפור , ואחרי שאתם גומרים תגיבו לי איך יצא ...

מקווה שתיהנו :~)


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


נהניתם?

אם כן , תגיבו וספרו לחברים .

אם לא , לכו לפסיכולוג שלי , אולי הוא יעזור לכם עם החוסר חוש - הומור שלכם ...

WTF?! – הפסיכולוג

28/07/2013 819 צפיות 7 תגובות
אז ככה , חשבתי להתחיל לעשות סדרה של סיפורים מצחיקים שקוראים לה WTF , כי זאת אחת המילים שאני משתמשת בה הכי הרבה , וכל פעם שיקרה לי משהו מצחיק או שאני אחשוב על משהו מצחיק אני יעשה מזה סיפורון קטן של WTF ...
עכשיו תחזרו לקרוא את הסיפור , ואחרי שאתם גומרים תגיבו לי איך יצא ...

מקווה שתיהנו :~)


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


נהניתם?

אם כן , תגיבו וספרו לחברים .

אם לא , לכו לפסיכולוג שלי , אולי הוא יעזור לכם עם החוסר חוש - הומור שלכם ...

רדו לרציתי להוסיף.. :)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

הפסיכולוג : " שלום לך הדר , מה נשמע איתך ? "
אני : " החיים שלי בזבל, המשפחה שלי שונאת אותי , האחים שלי מרביצים לי ואני רוצה למות ( לא באמת – הערת הכותבת ) "
הפסיכולוג : " בואי נעשה כזה דבר . "
אני : " איזה דבר ? כזה ? " אמרתי לו , הרמתי את האגרטל עם הפרחים שהיה לידי ודפקתי לו בראש .
הפסיכולוג : " לא … ( מזועזע מהטמטום שלי ) , תגידי לי , אם היית איזשהי חיה , איזה חיה היית רוצה להיות ? "
אני : " אני הייתי רוצה להיות בת יענה , כדי לתקוע את הראש בחול ולא להקשיב לחפירות שלך … "
הפסיכולוג : " אוקיי … ואם היית יכולה לחיות באיזה זמן שהיית יכולה , באיזה זמן היית בוחרת לחיות ? " הוא שאל וחיכך את אצבעותיו בסנטר הזיפי שלו כמו איזה אידיוט .
אני : " הייתי חיה במאה ה – 15 , כדי להוכיח לאנשים שאתה מכשפה מפגרת ולשרוף אותך . "
הפסיכולוג : " טוב … ( מה יש לו , מישהו מוכן להסביר לי ?! ) את חושבת שאנשים שונאים אותך ? "
אני : " כן , כאילו דא !! " אמרתי לו וקמתי מהכיסא , החטפתי לו כאפה בפרצוף והתיישבתי בחזרה .
הפסיכולוג : " אולי את רוצה להסביר לי מה יש לך ?! את לא שפויה !! " ( מנגב את האדמה מהאגרטל מהראש החסר טקט שלו )
אני : " מכיר את הספר ' דירה להשכיר ' ? "
הפסיכולוג : " או , סוף סוף מתקדמים לאנשהו . כן , אני מכיר. "
אני : "אז בא לי רעיון , אני אכתוב ספר שקוראים לו ' מוח להשכיר ' ואקדיש אותו לך , אולי יצא מזה משהו … "
הפסיכולוג : " זהו, נמאס לי !!! אני לא יכול לטפל בך , כל שבוע זה אותו הדבר !! קחי את הכסף בבקשה ועזבי אותי לנפשי !!! " הוא אמר , מושיט לי צ'ק של כמעט אלפיים שקל .
אני : " לא , נראה לי שאני אתן לך לשמור את זה , אולי בעזרת הכסף תמצא עבודה טובה יותר … "


תגובות (7)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי!! אני נשפכת פה…. וואו זה רעיון מעולה!! את חייבת להמשיךך דחוףף!! 3>

28/07/2013 04:43

חחחחחחחח צודקת במילה היחידה שהייתה לי בראש זה וואטדהפאאאאק? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דיי אני מתה פה..-,-
חחחחחחחח
לאב יווו

28/07/2013 04:54

אור ונועמש תודה נשמות שלי אני עכשיו כותבת עוד אחד כזה …

מקווה שתאהבו …

28/07/2013 05:11

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מצחיקקקקקקקקקקקק
תמשיכי

28/07/2013 06:51

חחחחחחחח
את הורגת אותי אין פשוט אני יושבת קוראת את הסיפור ואחותי בת 6 מסתכלת עליי במבט של ״מה קורה לך אחותי את צוחקת מי פלאפון״
חחחחחחחחחחחחחחחחח

28/07/2013 11:24

חחחחחחחחחחחחח XD
פשש אני רואה משהי פה באותו ראש כמו שלי באתר ;)
אין אין צחוקים זה אח!!
תחייכי כי זה לא עולה כסף (משפט של פרסים -,-)
הבנתי מכל רגע פה חחחחחח!!
סופסוף משהי שיש בה הומור!
Love you! .xx
lian…;)

28/07/2013 14:39

חחחחחחחחחחחח תמשכי זה הייהי קורע מאד

04/08/2013 13:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך