דמיינתי את עצמי שוב D:
מקווה שתקראו ותאהבו (:
אומייגדדדד היה בגיא פינס שאולי באוקטובר הבנים מגיעים לארץץץץץץ לפארק הירקון ומנסים לשריין תאריךךךך!!!!!!! אופיר ז״ל !!!!!!!

# דמייני -5 ❤

13/05/2013 1341 צפיות 4 תגובות
דמיינתי את עצמי שוב D:
מקווה שתקראו ותאהבו (:
אומייגדדדד היה בגיא פינס שאולי באוקטובר הבנים מגיעים לארץץץץץץ לפארק הירקון ומנסים לשריין תאריךךךך!!!!!!! אופיר ז״ל !!!!!!!

# דמייני -5 ❤

את יוצאת עם משפחתך לחופשה בחו״ל אבל אחיותייך לא מפסיקות לחפור על השירים של וואן דיירקשן ׳ ג׳ייד דניאל תפסיקו לשיר בקול רם אתם לא היחידות במטוס!׳ את צועקת עליהם ׳לכי תשמעי את הדמי לובאטו שלך!׳ אומרת דניאל ׳הו אני יישמע!׳ את אומרת ותוקעת את האוזניות באוזניים שלך .. ׳היי____ את יכולה לעבור למחלקת עסקים עד לסוף הטיסה אחת הדיילות אמרה לי שיש מקום פנוי ׳ אמרה אמא שלך במבט חייכני ׳כמה שיותר רחוק מהם..׳ אמרתי וקמת מהמושב שלך, הדיילת ליוותה אותך למחלקת העסקים ואת התיישבת במקום ריק ׳תודה׳ אמרת וחייכת החזרת את האוזניות לאוזנייך והרגשת שמישהו מתיישב ליידך את מתעלמת ומשעינה את ראשך על יידך ׳היי׳ את שומעת קול של בחור את מורידה את האוזניות ורואה את הבן אדם שאת לא סובלתתת הארי סטיילס..׳הארי סטיילס??׳ את שואלת בפליאה ׳דיירקשנית??׳ שואל בחיוך ׳אחיות שלי׳ את אומרת ונאנחת ׳בנות כמה הן?׳ הוא שואל ומסתכל אלייך ׳12 וחצי , הם תאומות ואתה בעליהם לעתיד׳ אמרת מחויכת ׳לא ידעתי זאת ׳ הוא אמר וגיחך ׳הרבה מערכות יחסים יש לך שאתה לא יודע עליהם׳ את אומרת ומחזירה את האוזניות לאוזנייך ׳איזה שירים את שומעת?׳ הוא שואל בקול מחוספס וגברי ׳דמי ריאהנה ליטל מיקס…׳ את עונה ׳ואותי?׳ שאל ועשה פרצוף עצוב ׳ לא אבל תאמין לי אני מכירה את כל השירים שלך בעל פה בגלל אחיות שלי׳ אמרת והוא גיחך ׳מה מצחיק?׳ את שואלת בקול חמוד ׳איך קוראים להן?׳ הוא שואל במפתיע ׳דניאל וג׳ייד׳ את עונה במהירות ׳טיסה 749 ללונדון תנחת בעוד כמה רגעים אנא הדקו חגורות ׳ נשמע הקול של הטייס , ׳אוי לא׳ את אומרת ועוצמת עיניים במהירות ׳מה יש?׳ הוא שואל אותך ׳נחיתות!׳ את אומרת עם עיניים עצומות חזק חזק ולפתע את מרגישה שיידך תפוסה ביד שלו חזק והוא מלטף את ידייך עם האגודל כדי להרגיע אותך, אין ספק שאת נרגעת!
אחרי חמש דקות המטוס נחת וכולם התארגנו לקום , פתחת את עינייך לאט לאט וראית אותו יושב ליידך ומחייך ׳טוב.. א..אני צריכה לרדת..׳ את אומרת בגמגום ׳גם אני׳ הוא מחייך וקם מן המושבים ׳היי הארי אתה יודעת איפה יש פה אוכל?׳ שואל בלונדיני עם עיניים כחולות ׳ היי זה לא..׳ את מתחילה לומר ׳ נייל׳ השלים אותך הארי ׳היא..׳ שאל זאין ומשך את המילה ׳ לא׳ קטע אותו הארי במהירות ואני חייכתי ׳אבל היא מכירה אותנו נכון?׳ שואל ליאם ׳אחיות שלי..׳ את ממלמלת אחרי עשר דקות את כבר היית בחוץ להפתעתך מעריצות לא היו שם ואחיותייך לא הבחינו בהם , נכנסת לאוטו עם המשפחה שלך ונסעתם למלון הדרך הייתה קצרה משדה התעופה בלונדון נכנסתם למלון ונשכבת על המיטה .. שאר המשפחה שלך יצאה לבחון את המלון ואת פשוט רצית לישון , אבל קודם כל מקלחת יצאת מהחדר להביא מגבת והדלת נטרקה ואין לך כרטיס .. הפלאפון שלך בפנים ואין לך למי להתקשר ׳ אוףף׳ מלמלת לעצמך והלכת לחפש את החדרנית הלכת במהירות עם הראש מושפל לריצפה ונתקלת במישהו! ׳סלח לי..׳ את אומרת ומשפשפת את מצחך ׳הא..׳ את מנסה לשאול אבל הוא סתם את פיך עם יידו ׳ששש..׳ הוא מסמן לך הם היד על הפה , את מהנהנת להבנה והוא משחרר את ידו מפיך ׳מה אתה עושה פה??׳ את שואלת בשקט ׳חופשה עם הבנים׳ הוא מחייך אלייך ׳מגניב׳ את אומרת ׳ואת?׳ הוא שואל בנחמדות ׳משפחה..׳ את אומרת ומגלגלת עיניים ׳עוד לא אמרת לי מה שמך..׳ הוא שואל בפלרטטנות ׳___ ׳ את עונה בחיוך ׳שם יפה׳ הוא אומר לך עם חצי חיוך ׳תודה׳ את אומרת עם עיניים זוהרות ׳אז מה את עושה בחוץ?׳ שאל ׳הלכתי להביא מגבת ונטרקה לי הדלת ועכשיו אני תקועה בחוץ יאי׳ את אומרת וצוחקת ׳בא לך לבוא לסיבוב?׳ הוא שואל ומושיט את יידו ׳בטח׳ את עונה בחיוך ומניחה את יידך בידו , עכשיו כפות היידים שלכם משולבות ..
׳אז כמה שנים האחיות שלך מעריצות אותנו ?׳ הוא שאל עם חיוך
׳ אני לא יודעת אבל אני רק יודעת שהחדר שלהם מכוסה בפוסטרים ובקושי רואים קיר׳ את אומרת ושניכים צוחקים בביישנות ׳אז את במערכת יחסים עם מישהו ?׳ הוא שואל ואת מופתעת וטיפה פגועה ׳הייתי עד שגיליתי שהוא בגד בי חודש אחרי שהתחלנו לצאת .. ורק אחרי שנתיים גיליתי׳ את אומרת ׳ואתה?׳ את מוסיפה ׳לא׳ הוא עונה בפשטות ׳אהבה זה דבר מסובך׳ את אומרת ׳תלוי' הוא פולט שרר שקט לכמה שניות השקט המביך .. הוא מסתובב ומחבק אותך ואת לא מבינה למה ׳אני מצטער׳ הוא אומר ותופס במותנייך ׳על מה?׳ את שואלת נבוכה ׳על שהתחלתי את הנושא הזה והסיפור שלך..׳ הוא אומר ברגש ׳התגברתי על זה׳ את משקרת ׳עדיין..׳ הוא נאנח והסתכל בעינייך ואת בעיניו ׳ יש .. לך ע..עיניים כל כך .. י..יפות ׳ את מגמגמת ובוהה בעייניו ׳גם שלך .. והשפתיים שלך מושלמות ׳ הוא הסתכל אל שפתייך ואת חייכת במבוכה הוא מקרב את ראשו אלייך ואת מקרבת את ראשייך אליו והשפתיים שלכם נפגשות והם זזות בצורה מושלמת והלשון שלו חודרת לפיך ועוטפת את לשונך בצורה עדינה ונעימה אתם מתנתקים אחד מהשנייה ואתם מחייכים ׳וואו..׳ את אומרת ועוברת בך צמרמורת ׳את מדהימה..׳ הוא אומר ומסיט את שיערך אחורה ׳אתה לא מי שחשבתי הארי סטיילס׳ את לוחשת .. והוא מנשק אותך שוב..❤


תגובות (4)

מהמם!!!!

13/05/2013 11:13

אווווו אבל תעשי את ליאם איתי פליייייייייייייזזזזזזזז ומה צריך לעשות בשביל זה!!!!!

13/05/2013 12:02

מהמם

13/05/2013 13:28

יואו זה מושלםםם

04/09/2014 14:45
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך