נועה_הדיירקשנית
זהו זה ההקדמה(:
5 תגובות ומתחילה פרק 1 ♥

~story of my life~

נועה_הדיירקשנית 19/11/2013 180 צפיות 8 תגובות
זהו זה ההקדמה(:
5 תגובות ומתחילה פרק 1 ♥

-סיפור הזה לא אמיתי,הכל המצאה שלי אבל יש כמה חלקים שהם כמו במציאות..-

~הקדמה~
קוראים לי דניאל אני בת 17 מישראל,
אני בכיתה י' ועוד שנתיים אני מסיימת בצפר.
יש לי שיער שטני ועיינים חומות דבש ואני רזה,
אני ילדה מופנמת,לא נפתחת לכל אחד,רגישה,חברותית ושמה פס על כולם.
יש לי אח תאום שקוראים לו אורי, אורי ואני "החברים הכי טובים",אנחנו מספרים הכל אחת לשנייה ,
יש לנו עוד אחות בת 12 שקוראים לה אנג'ל ,והיא רזה עם שיער חום ועיינים כחולות(מאבא שלנו העיינים)
לאמא שלי קוראים מורן -(היא גבוהה ורזה עם עייניים חומות דבש ושיער חום)ולאבא של קוראים שי.-(גבוהה וחטוב עם עייניים כחולות ושיער חום)
אני מעריצה את להקת וואן דיירקשן ודמי, לי לא מזיז מה חושבים עלי ,הם האיידולים שלי ואני גאה בהם הם שינו לי את החיים לטובה והעלו לי את הביטחון העצמי שלי,הם אלו שעודדו אותי (בשירים שלהם)במצבים קשים כשלא היה אף אחד שתמך בי (חוץ מהמשפחה).
בכיתה ז' ,עברתי חרם, אף אחד לא דיבר איתי במשך שנה,ולא טרח לשאול מה שלומי חוץ המשפחה שלי שתמכו בי .
הכל התחיל בגלל שהאקס שלי חשב שאני בוגדת בו עם מישהו אחר אבל זה ממש לא היה נכון,ילדה מהשכבה שלי שאהבה את האקס שלי רצתה להיתנקם בי, על זה שאני איתו ועשתה פוטושופ על תמונה כדי שניפרד..
האקס שלי אכל את זה ועשה עליי חרם וכולם ביחד איתו..פשוט היו מושפעים מימנו כי הוא היה מקובל..
בסופו של דבר הילדה הזאת השיגה את מה שהיא רצתה..
בכיתה ח' (לפני שנתיים)באה אלינו ילדה חדשה מאמריקה,שקוראים לה נטע,
נטע ואני היתחברנו מאוד וניהינו החברות הכי טובות. וגם עכשיו.
אני והיא עושות הכל בייחד..תמיד לא משנה מה !
לנטע יש שיער חום ועיינים ירוקות,היא גם מעריצה את להקת וואן דיירקשן ודמי והפייבוריט שלה זה ליאם ושלי זאין ♥ אז אנחנו קוראות אחת לשנייה לפעמים 'זיאם' כי זה שילוב של הפייבוריטים שלנו.
נטע נולדה בישראל אבל היא הייתה 3 שנים בשליחות ובאה לבצפר שלנו..עכשיו עברתי לתיכון עם נטע..היא באה אלינו כשעוד הייתי בחרם ועודדה אותי ותמכה בי,ועזרה לי להפסיק לחתוך..
היא היחידה שדיברה איתי מכל הילדים בשכבה ובבצפר..
עכשיו בגלל שעברנו לתיכון אז אני ילדה כמו כולם שלא עוברת חרם יותר למזלי.
אני ונטע נשארנו החברות הכי טובות עד עכשיו.


תגובות (8)

תמשיכיייי !!
הפייב שלי זה זיאם !!!!
כאילו אני לא שיפרס אני פשוט אוהבת אותם בתור החברים הכי טובים !!!

19/11/2013 09:15

יאאא אני ימשיך גמאני זיאם אבל לא שיפרס כמוך! איזה אחותתת

19/11/2013 09:20

תמשיכי

19/11/2013 11:50

תמשיכי

19/11/2013 11:50

תמשיכי

19/11/2013 11:50

תמשיכי

19/11/2013 11:50

תמשיכי

19/11/2013 11:50

תמשיכי

19/11/2013 11:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך