אבא שלי צלם פאפארצי פרק 1 [וואן דירקשן]

aviva 09/11/2013 854 צפיות 10 תגובות

מאירועי הפרק הקודם : " אז איפה עצרנו ? " אמרתי מתקרבת לנשק אותו , אחרי 5 דקות התנתקנו וירדנו למטה , " אויש אליסון חסר חלב תוכלי ללכת לסופר לקנות בבקשה ? " אמא שאלה , " כן בטח " אמרתי נועלת את נעלי הספורט שלי , לוקחת כסף והולכת לסופר , נכנסתי לסופר הענק והלכתי למקום של החלב , לא שמתי לב לאן אני הולכת ונתקעתי במישהו , " וואי אני ממש מצטערת " אמרתי , " זה בסדר " קול מוכר ענה לי , הרמתי את מבטי וראיתי את לואי טומלינסון מוואן דיירקשן ?!?!?!!

———————————–

" אתה לא …. ? " התחלתי לומר , " כן , אני כן , אבל שששש " הוא קטע אותי בלחישה , " אוקייי " אמרתי , " טוב היה נעים לראות אותך אני צריכה ללכת ביי " אמרתי מתחילה ללכת לכיוון הקופה , הוא תפס בידי , " לא אמרת לי איך קוראים לך " הוא חייך חיוך כובש , " פרקר , אליסון פרקר " אמרתי , " אליסון … נעים להכיר " הוא אמר ומסר לי פתק , פתחתי את הפתק ובפנים היה רשום את המספר שלו , " אז מה ? אתה מכין פתקים מראש בשביל לתת לכל בחורה שאתה פוגש ? " שאלתי והוא הסמיק , " לא , זה היה לי בכיס אבל שמרתי את הפתק הזה למישהי מיוחדת , כמוך " הוא ענה , " אוקיי " אמרתי ממשיכה לכיוון הקופה , " שנייה אליסון " הוא התחיל לומר , " תשלמי איתי , חבל שסתם תעמדי בתור בגלל חלב " הוא המשיך , " אוקיי " אמרתי מניחה את החלב שלי בעגלה שלו , הגענו לקופה והעברנו את כל המוצרים , " הנה הכסף לחלב שלי " אמרתי לו נותנת את הכסף , " לא … כולה חלב יש לי מספיק כסף לשלם על זה " הוא אמר , " לואי , הכסף לחלב , תיקח אותו עכשיו ! " אמרתי , הוא הכניס את הכסף שלי לכיס שלי ושם את הכסף שלו במקום , נאנחתי , הקופאית הוציאה את החשבונית , ' באהבה , לואי טומלינסון ' הוא חתם , גיחכתי ויצאנו מהסופר , " הנה הכסף שאני חייבת לך , תודה " אמרתי מושיטה לו את הכסף , " אמרתי לך לא ! " הוא פקד , " איפה את גרה ? אני אקפיץ אותך הביתה , ממש חם " הוא אמר , " ברחוב וושינגטון 12 " עניתי והוא לקח אותי לשם , " תודה " אמרתי , " בכיף , אני אשמח לראות אותך שוב , אם תרצי כמובן " הוא אמר , חייכתי , " רגע " הוא עצר אותי , " מה המספר שלך ? " הוא הגיש לי את הפלאפון שלי ורשמתי את המספר שלי , " הנה קח " אמרתי והגשתי לו את הפלאפון , הוא חייך ממה שהיה כתוב : ' אליסון , זאתי מהסופר (; ' , " ביי לואי " אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי , הוא הסמיק , " ביי אליסון " הוא אמר , נופפתי לו לשלום והוא נסע משם .

~ נקודת מבט של לואי ~

" לו לך לעשות שופינג בסופר בבקשה " ליאם ביקש , " אין לי כוח ליאם " עניתי , " נווווווווווווווווווווווווו , אני רעב ! " נייל נהם , " אתה רוצה שהוא יטרוף פה את כולנו מרוב רעב ? " הארי אמר , " זה לא יהיה נעים " זאיין המשיך , " טוב טובבבבבב אבל פעם הבאה מישהו אחר הולך ! " אמרתי ולבשתי את הנעליים שלי , יצאתי מהבית ונכנסתי לאוטו , התנעתי ונסעתי לסופר , לקחתי עגלה והתחלתי להעמיס עלייה , הלכתי לכיוון מוצרי החלב שבסוף ומישהי נתקעה בי , " וואי אני ממש מצטערת " שמעתי קול מתוק , " זה בסדר " חייכתי , היא הרימה את ראשה , היו לה עיינים כחולות מהפנטות , " אתה לא … ? " היא התחילה לומר , " כן אני כן אבל ששש " קטעתי אותה בלחישה , " אוקיי " היא התחילה לומר , " טוב היה נעים לראות אותך אני צריכה ללכת ביי " היא אמרה מתחילה ללכת לכיוון הקופה , אני לא יודע איך קוראים לה , תפסתי בידה , " לא אמרת לי איך קוראים לך " חייכתי חיוך כובש , " פרקר , אליסון פרקר " היא ענתה , " אליסון … נעים להכיר " אמרתי ומסרתי לה פתק עם המספר פלאפון שלי , היא פתחה את הפתק , " אז מה ? אתה מכין פתקים מראש בשביל לתת לכל בחורה שאתה פוגש ? " היא שאלה והסמקתי מרוב בושה , " לא , זה היה לי בכיס אבל שמרתי את הפתק הזה למישהי מיוחדת , כמוך " עניתי , " אוקיי " היא אמרה והמשיכה ללכת לכיוון הקופה , " שנייה אליסון " התחלתי לומר , " תשלמי איתי , חבל שסתם תעמדי בתור בגלל חלב " המשכתי , " אוקיי " היא אמרה מניחה את החלב בעגלה שלי , הגענו לקופה והעברנו את כל המוצרים , " הנה הכסף לחלב שלי " היא אמרה נותנת לי את הכסף , " לא .. כולה חלב יש לי מספיק כסף לשלם על זה " אמרתי , " לואי הכסף לחלב עכשיו ! " היא אמרה , הכנסתי את הכסף שלה לכיס שלה ושמתי את הכסף שלי במקום , היא נאנחה , הקופאית הוציאה את החשבונית , ' באהבה לואי טומלינסון ' חתמתי , היא גיחכה ויצאנו מהסופר , " הנה הכסף שאני חייבת לך , תודה " היא אמרה מושיטה את הכסף , " אמרתי לך לא ! " פקדתי , " איפה את גרה ? אני אקפיץ אותך ממש חם " אמרתי , רוצה שהיא תישאר איתי , " רחוב וושינגטון 12 " ענתה ונסענו לשם , " תודה " היא אמרה , " בכיף , אני אשמח לראות אותך שוב , אם תרצי כמובן " אמרתי , היא חייכה , " רגע " עצרתי אותה , " מה המספר שלך ? " הגשתי לה את הפלאפון , אצבעותייה הקלידו בעדינות על המסך והיא החזירה לי את הפלאפון , חייכתי ממה שהיה כתוב : ' אליסון , זאתי מהסופר (; ' , " ביי לואי " היא אמרה ונתנה לי נשיקה בלחי , מיד הסמקתי , " ביי אליסון " אמרתי , היא נופפה לי לשלום ונסעתי משם . הגעתי הביתה , מעמיס את כל השקיות על הדלפק במטבח , ליאם חייך והתחיל לסדר את הכל , הורדתי את נעליי ונשכבתי על הספה , חשבתי על אליסון , אותה אחת שלקחה לי את הלב ברגע שראיתי אותה , ' היי זה לואי , זה מהסופר ' סימסתי לה , היא שלחה לי : ' היי (: ' וזאת הייתה השיחה שלנו :
אני : ' אממ .. באלך להיפגש אולי מתישהו ? '
אליסון : ' אני די חדשה ואני לא מכירה כל-כך את לונדון … אז תאסוף אותי מחר בארבע אחר הצהריים ? '
אני : ' אז תקבלי סיור בלונדון מאליל הבנות – אני – , בארבע אני אצלך (; '
אליסון : ' חחח אתה חמוד (: טוב אני חייבת ללכת , חבר שלי רוצה לטייל קצת בפארק שליד הבית '
אני : ' יש לך חבר ? , טוב וואו אממ , אז ביי , נדבר מחר ! '
אליסון : ' ביי (: '
וואט דה פאק ?! יש לה חבר ? טוב אולי ידיד חבר , אולי חבר הכי טוב או אולי חבר חבר ? L , ידעתי שאני צריך לבדוק , נעלתי את נעליי ולקחתי את המפתחות של הרכב , " לאן זה ? " ליאם שאל , " סתם סיבוב , משעמם לי " עניתי , " טוב , אל תחזור מאוחר , מחר יש לנו חזרות " הוא אמר , " טוב אימא " צחקתי איתו ויצאתי , נסעתי לכיוון פארק וושינגטון , ראיתי אותה אוכלת צמר גפן עם מישהו שמחזיק אותה קרוב אליו והם צוחקים , היא הבחינה בי , " היי לואי " היא התקרבה לאוטו , סגרתי את החלון בפנים שלה ונסעתי הביתה , רואה דרך המראה את הפנים ההמומות שלה , חזרתי הביתה ועליתי לחדרי , הורדתי את בגדיי ונשכבתי על המיטה , ' היי מה קרה ? למה ברחת ?! ' אליסון שלחה לי , לא עניתי לה , היא ניסתה להתקשר איזה אלף פעם , גם לא עניתי , ' טוב תראה , אני לא יודעת מה עשיתי ולמה אתה לא מדבר איתי אז אם זה ככה אני מבקשת ממך למחוק את המספר שלי ולשכוח ממני בסדר ?!?!!?!??! ' נחלשתי , הדמעות התחילו לזרום מפניי , התהפכתי על הצד ונרדמתי .


תגובות (10)

וואו מושלם תמשיכי

09/11/2013 08:51

תמשיכי

09/11/2013 08:55

עאהאעאעאעאעא…זה מושלם תמשיכיי
♥♥♥לין

09/11/2013 09:13

תמשיכי :)
ואפשר להצטרף? אם כן הנה תיאור
אני רוצה עם הארי.
שם : קטניס מווראק
גיל : מה שצריך
מראה : שיער גלי חום ועיניים חומות בהירות
והנה קישור לאיך שהיא נראת: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQmqo8RZQ529VLUTldk5ge3WvSHyDqubEOZhwpaq2eOcskC18y
יש לה קעקוע בעורף ולא ממש רואים אותו וכתוב "i want to dei"
אופי: שונאת את החיים מאיימת על מי שלא מקשיב לה
לא נפתחת לאף אחד
חצי ערסית
ורק מי שיקיר אותה באמת טוב מאוד יבין שהיא מצחיקה חמודה ומאוד ביישנית
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
ולא נותת את המספר שלה לכל אחד
שונאת את כל הפאקצות האלה ואת הבנים שאוהבים בנות רק לפי היופי
וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת והיא גם חותכת את עצמה ואף אחד לא יודע מזה
היא שונאת את החיים שלה בגלל שההורים שלה עניים היא ברחה מהבית וגרה ברחוב
ואז המשטרה שלחו אותה לבית יתומים בגלל שהיא לא רצתה לחזור הביתה
דת: יהודייה חילוניה וכל פעם הולכת עם שרשרת של מגן דוד
וסגנון לבוש: לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע ואוהבת ללכת עם קצר אבל לא יותר מידי קצר
ואלרגית לשוקולד ודבש
ואפשר עוד 2 דמויות ללואי וזאין?
אם כן הנה תיאור
ללואי- שם: אלינור קלדר (החברה האמיתית של לואי)
מראה: שיער חום גלי ועיניים חומות
לזאין- שם: פרי אדוארדס (הארוסה האמיתית של זאין חייחי)
מראה: שיער בלונדיני חלק ועיניים כחולות
את השניים האחרונים לא חייב :)

09/11/2013 09:15

תמשיכי!
ואפשר להצטרף עם נייל ואחות של ליאם וחברה הכי טובה של לואי?!?
אם כן תיאור:

שם- ג'ייד.

מראה- שיער בלונדיני עד התחת (סורי על המילה), עיניים כחולות-תכלת וגבוה.

אופי- סגורה, ביישנית, לא נפתחת בקלות, אוהבת לכתוב, אוהבת לעסוק בספורט ומוזיקלית.

רקע- עברה בריונות והיא חותכת ולא מגלה לאף-אחד, ונייל מגלה את זה באיזושהי דרך וקורה משהו דרמטי.

מקווה שתוסיפי אותי! וגם אם לא וגם אם כן תמשיכי!

09/11/2013 10:19

אני מוסיפה בכיףף

09/11/2013 10:43

שירוש ודידי אני חדשה כאן ואני לא כ"כ יודעת איך מוסיפים אז תסבירו ואני יוסיף אותכן

09/11/2013 10:47

יש פרק קודם לזה ?

09/11/2013 11:36

פשוט אם את רוצה להוסיף אותנו תכתבי אותנו בתור דמויות! אבל אך ורק אם את רוצה!

10/11/2013 06:39

סבבוש

11/11/2013 05:48
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך