אור סטיילס מאליק
אוף נו הוא לא נתן לי להעלות אתמוללללל גרררר

ונכון הזהרתי אתכן מהכתיבה ה׳עצובה׳ שלי? אז זה מפרק 6 ואז עוד כמה פרקים אבל אל תדאגו- אתן כבר מכירות את הכתבה העצובה שלי נכון? תמיד יהיה מסר מפגר בפנים-,- כזאת אני -,- טוב מקווה שאהבתן (::::::::
לאאאב יווווו><

אהבה אסורה❤על וואן די פרק 4❤

אור סטיילס מאליק 24/07/2013 1444 צפיות 14 תגובות
אוף נו הוא לא נתן לי להעלות אתמוללללל גרררר

ונכון הזהרתי אתכן מהכתיבה ה׳עצובה׳ שלי? אז זה מפרק 6 ואז עוד כמה פרקים אבל אל תדאגו- אתן כבר מכירות את הכתבה העצובה שלי נכון? תמיד יהיה מסר מפגר בפנים-,- כזאת אני -,- טוב מקווה שאהבתן (::::::::
לאאאב יווווו><

נקודת מבטה של אור –

חזרתי מהבריכה כשכל הבגדים שלי רטובים , משהו שלא הפתיע אותי היה שהם בהו בי .. חוץ מלואי כמובן .
אבל בדיוק כשהתיישבתי הדלת נפתחה וכולם סובבו את הראש שלהם אל הדלת . אחריהם גם אני . לא האמנתי .
זו הייתה אמא, ואלי . קמתי מהמקום שלי , צורחת ומחבקת אותה .
״אומיגאד אליייי! אמא איך הבאת אותה ???״ שאלתי מתלהבת עדיין קופצת במקום מהתרגשות .
״או אממ אמא , אלה הארי לואי זאין נייל וליאם ! תכירו בינתיים אני ואלי בחדר שלי שניה..!״ אמרתי ומשכתי בידה של אלי אל החדר שלי , עדיין נוטפת מים.
״מה לעזאזל ?! את רטובה ויש פה חמישה בנים ! ואת בשמלה ! מה חשבת לעצמך ?!״ אלי שאלה .
״תרגיעי ! שיחקנו משחק , חוץ מזה שרני עם הסוודר שלי כמו תמיד וגם את יודעת שאני לא כזאת״ אמרתי מגלגלת עיניים.
״את תודי לי כשהם יתאהבו בך״ היא אמרה וסימנה לב גדול עם הידיים . שוב גלגלתי עיניים . לפעמים היא מצחיקה אותי .
״את צריכה להפסיק ללבוש את הסוודר המפגר הזה ! אלה רק צלקות ! זה לא שהן הולכת להיעלם ..״ היא אמרה מגלגלת עיניים , לא הכי הגבתי לה , התביישתי בהן ובעבר שלי .
״עכשיו תחליפי בגדים ! את לא רוצה שאמא שלך תראה אותך ככה !״ היא אמרה לי וגיחכה , מוציאה לי מהארון חצאית שנופלת עד סוף ישבני בצבע לבן וגופיה ורודה עם פפיון . לבשתי אותם עם נעלי עקב לבנות וקרדיגן ארוך וירדתי למטה אחרי שיבשתי את השיער שלי והוא חזר למצב הרגיל שלו . עמדתי לרדת לבנים אבל אמא שלי עצרה אותי .
״אממ היי אמא ..״ אמרתי , יודעת כבר מה הולך לבוא .
״למה הם פה ?? למה את לבד בבית עם חמש בנים ?? מה אמרתי לך ???״ היא התחילה ללחוש לי כדי שהבנים לא ישמעו .
״אמא תעזבי אותי בשקט!״ אמרתי לה וירדתי למטה , למקום שבו היא לא תוכל להיות מביכה – ליד הבנים.לפעמים אני כלכך מתעצבנת בגללה ! היא יצאה מהדלת בכעס חזרה לחדר שלה .
״סורי , החלפתי בגדים..״ אמרתי והתיישבתי הפעם ליד הארי ואלי , שהתחילו לדבר ביניהם .
״אני יכולה לשאול משהו?״ שאלתי מחייכת קצת אל אלי.
״כן , ברור״ כול הבנים ענו.
״מי הכי טוב כאן בביליארד ?״ שאלתי ממשיכה לחייך אל אלי שקלטה את התוכנית שלי וחייכה חזרה .
״אני״ כולם אמרו ואני ואלי לא יכולנו להתאפק אלא לצחוק .
״לא זה לא אתם ! זה אני!״ הם אמרו כולם ביחד והצחוק שלי ושל אלי רק גבר .
״טוב את זה נצטרך לבדוק !״ אמרתי ומיהרתי ללבוש את המעיל שלי ולהוביל את הבנים אל סוף המסדרון .
״ זה ,״ אמרתי ופתחתי את הדלת .
״חדר ביליארד״ אמרתי מחייכת. נכנסנו כולנו אל תוך החדר וכל אחד תפס לו מקל . אני אלופה במשחק הזה , אף אחד לא מנצח אותי .
״אני אתחיל״ אמרתי והנחתי את המקל , מכניסה לבסוף את הכדור האדום אל הכיס(החור הזה שיש בקצוות), ואחריו את הצהוב והסגול , הכתום , הכחול והירוק , וגם החום . כבר אמרתי שאני טובה בזה ?
״וואו״ שמעתי קולות .
״רוצים לנצח את זה?״ אמרתי עם חיוך . אם יש משהו שאני בטוחה בו , זה הפול שלי .(סוג ביליארד אחד זה פול . אל תשאלו איך אני יודעת כי אתם תקבלו את התשובה היחידה -ויקיפדיה..><) כולם שתקו .
״אני ינסה״ הארי אמר ולקח מקל . מכניס את אותם הכדורים שאני הכנסתי , חוץ מהכתום .
״דווקא הכתום ..״ הוא מלמל לעצמו . הגיע תורי . הנחתי שוב את המקל , ולבסוף גם הכדור השחור נכנס .
״לא מנצחים אותי בפול מתולתל , זה המשחק שלי ..!״ אמרתי להארי ופרעתי את תלתליו. לאחר כרבע שעה של ניסיונות של הארי לנצח אותי , משהו שהוא לא הצליח בו , חזרנו לחדר שלי . כבר היה מאוחר , אחד בבוקר לפחות .
״טוב אממ רוצים שניפגש מחר ? סטארבקס בעשר ?״ הצעתי כשעמדנו מול הדלת . החלפתי מספרים עם הבנים וכך גם אלי .
״נראה אתכן מחר , ביי״ הבנים אמרו ויצאו מהמלון . נכנסנו אל החדר שהפך להיות החדר המשותף של ושל חברתי הטובה .
״פרטים !!״ צעקתי על אלי . אני כבר מתה לדעת על מי היא שמה עין ! כמו שאני מכירה אותה זה יהי יותר מאחד ! איך אפשר להחליט בין ארבע בחורים חתיכים ששרים יפה ? (ללואי יש חברה …D:)
״אוקיי , אהבתי את המבט של נייל , והקוביות של ליאם ! ושלא נדבר על השיער של הארי והשרירים של זאין והעיניים של לואי ! חבל שיש לו חברה .. הוא חתיך״ היא אמרה והנהנתי אחרי כל מילה שהיא אמרה .
״ו..?״ שאלתי
״הארי ונייל״ היא אמרה בחיוך .
״אומיגאד אני לגמרי מסדרת לך אותתתם !״ צעקתי מהתרגשות .
״ואת ?״ היא שאלה
״אה , לא נראלי .. לא הטיפוסים שלי , אפילו שזאין חמוד״ אמרתי מרימה את כתפי בתבוסה . הוא באמת חמוד . אבל רק חמוד , לא יותר מזה .


תגובות (14)

קרתי את הסיפור פעם שעברה אבל לא נורא
תמשיכי דחוף!!!

24/07/2013 07:25

גרר אני יודעת הוא נמחק לי אחר כך:0

24/07/2013 07:26

אור אפשר להצטרף בתור חברה של לואי???

24/07/2013 07:29

יש לי כבר חברה ללואי …:0 אני כרגע לא מצרפת כי כבר כתבתי את רוב הסיפור :0 חח

24/07/2013 07:32

טוב לא נורא אבל תמשיכי דחוף!!! בבקשה
פאפי פייס

24/07/2013 07:35

אור תמשיכי זה מושלםם!

24/07/2013 07:45

אין מצבבבב שהיא גונבת לי את ניילר, חצופההההה!!!!
ממתה להמשך נסיכתייי :~*

24/07/2013 08:24

ממוושלללםםם תמשיכייי!! ♥♥♥

24/07/2013 08:37

תמשיכיתמשיכיתמשיכי

24/07/2013 09:11

מושלםםםםםםםםםםם !! די תמשיכי אתמול בערך ראיתי ב9 שהעלת פרק ואז הכנתי לעצמי משו לאכול להלהללה מאושרת שיש פרק משו לקרוא ואז נכנסתי שוב וראיתי שאין את זה וקיללתי תאתר -,- עיצבנת אותי .
חחחח אוררררררררררר תעלי עוד פרק פליזזזזזזזזז זה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
זה מממהמםםםםםם ישלך כתיבה ממש אבל ממש יפה !!!
ואם את רוצה במקום שתתארי את הבגדים יש תוכנה כזאתי שאת מעצבת בה בגדים ואם את רוצה את יכולה לרשום לי איזה בגדים היא לובשת ואני יעצב אותם בשבילך
>< סתם רעיון
אבל תמשיכי פליז !
ואם יש מקום פליפליפליזזזזזזזזזזזזזזזז אפשר להיכנס ? :3
חוחו חפרתי ><

חחוח

24/07/2013 09:45

חחחחחח אני מכירה את התוכנה!!! ואני גם מעצבת שם;) גרועה בזה אבל שיהיה חחחחחח יש לזה אפליקציה ככה שאני עם זה (-: לול אני פשוט אוהבת גם לתאר את הבגדים , אתם תבינו בפרקים הבאים למה תיארתי אותם דווקא ככה(;
לאאב יוווו תודה אתן כלכך חמודותתתת!!!(:
אני ימשיך היום כי אתן כאלה מושלמווות*~*
לאב יווו

24/07/2013 10:24

מהמם!!!!!!!
מושלםםםםםםםם
אני הולכת לקרוא את הפרק הבא(:

24/07/2013 12:42

יש לי כבר חברה ללואי …:0 אני כרגע לא מצרפת כי כבר כתבתי את רוב הסיפור :0 חח

25/07/2013 11:43

יש לי כבר חברה ללואי …:0 אני כרגע לא מצרפת כי כבר כתבתי את רוב הסיפור :0 חח

25/07/2013 12:45
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך