אור סטיילס מאליק
טוב אני יגיד פה שתי דברים ,
1. אי אפשר להצטרף בינתיים ...:( חוץ מהדרוש שביקשה לפני זה אז כבר הספקתי להכניס אותה .. אבל אם אני יצטרך אני יגיד לכן כמה פרקים לפני (:
2. הסיפור הולך לפי המצב רוח שלי , ככה שנכון התקופה שהייתי קצת בדיכי ? אז יש חלק שהוא קצת דיכי כזה .. כאילו .. אתן מכירות אותי לא ?:0 חחחח אני לא יחפור(:
אני ממש מקווה שתאהבו , החלטתי להעלות היום בסוף(:
אוהבת(:::::
מקווה שתקראו (:
אה ו, אני לא יגיד על מי הסיפור , כאילו על מי מהבנים , זה יהיה צפוי/לא צפוי כזה חחחח אני לגמרי מסובכת , עזבו^^
לאב יווו

אהבה אסורה❤ על וואן די פרק 1(:

אור סטיילס מאליק 21/07/2013 2103 צפיות 15 תגובות
טוב אני יגיד פה שתי דברים ,
1. אי אפשר להצטרף בינתיים ...:( חוץ מהדרוש שביקשה לפני זה אז כבר הספקתי להכניס אותה .. אבל אם אני יצטרך אני יגיד לכן כמה פרקים לפני (:
2. הסיפור הולך לפי המצב רוח שלי , ככה שנכון התקופה שהייתי קצת בדיכי ? אז יש חלק שהוא קצת דיכי כזה .. כאילו .. אתן מכירות אותי לא ?:0 חחחח אני לא יחפור(:
אני ממש מקווה שתאהבו , החלטתי להעלות היום בסוף(:
אוהבת(:::::
מקווה שתקראו (:
אה ו, אני לא יגיד על מי הסיפור , כאילו על מי מהבנים , זה יהיה צפוי/לא צפוי כזה חחחח אני לגמרי מסובכת , עזבו^^
לאב יווו

אני זוכרת את היום הזה שבו הוא נכנס ביחד עם דודתו אל ביתי .הוא היה גר עם דודה שלו כי ההורים שלו היו בחופשה. אני זוכרת בבירור את צעקותיה של דודתו על אימי . הן תמיד רבו . אני הייתי רק בת 4 , הוא היה בן 6 . המשפחות שלנו לא הסתדרו ,אבל מה שהיה בינינו היה בלתי ניתן לעצירה . היינו החברים הכי טובים , אהבנו אחד את השני . כשהיינו משחקים ביחד העולם נראה כמושלם . אבל באותו היום , העולם כאילו נחרב מעליי .

״ הארי ! אנחנו עוברים !״ דודתו צעקה לעברו .
״עוברייםםם????״ הוא שאל מופתע ומבולבל . זה היה הרגע העצוב בחיינו . איך נסתדר אחד בלי השני ? לפחות אני. הארי מתחבר עם אנשים בקלות . אבל אני ? ממש לא !
״עכשיו הארי !״ היא צעקה עליו והוציאה אותו מהבית . התחמקתי אחריהם וכשהלכה לרגע התקרבתי אליו .
״אתה .. עובר האזה … ״ אמרתי והסתכלתי בעיניו הדומעות .
״קחי את זה ״ הוא אמר והושיט לי צמיד קטן וכחול , זהה לאחד שהיה על ידו . חייכתי אליו וחיבקתי אותו ואז הוא הלך .. הוא עבר לארץ אחרת .. אפילו לאן לא ידעתי.

עכשיו אני, אור אמסלם , בת 17 . שיערי החום ארך מאוד וכרגע מגיע לי עד לתחילת הירך , עיניי הירוקות התבהרו וניהיו צהובות כדבש . גבהתי , וכרגע אני 1.78 מטר . אני הולכת מדי פעם למועדונים עם חברתי – אלי . היו לי הרבה חברים אפשר להגיד . אני לא ביישנית ואני מצחיקה , ואני מאוד עקשנית .

ישבתי בחדר שלי , אורזת מזוודה ולא שוכחת לשים על ידי את הצמיד שלי . אני צריכה להיסחב אחרי אמא שלי לתצוגת אופנה בוושינגטון . אמא שלי דוגמנית ככה שבסטייל אין לי בעיות . אבא שלי נפטר כשהייתי בת 7 , אחרי שההורים שלי התגרשו . עברתי הרבה בחיים ואפשר להגיד שהיו זמנים שנשברתי , אבל הדיכאון חולף , ומשאיר רק צלקות אחריו .

לאמא שלי לוח זמנים מיוחד לאחרי ולפני התצוגה , ואני יסחב איתה . אפילו שזה לא כלכך נורא כי אנחנו בסך הכל מאוד דומות ויש לנו המון תחומי עניין משותפים . היא יותר מדי מגוננת והיא מהאימהות האלה שלא רוצות שהבת שלהן תהיה כמו שהן היו בגילה , וטוב אמא שלי הייתה מאלה שכל יום היו עם בחור אחר . אז היא מגוננת יותר מדי בנושא הזה .
אחנו ניהיה בוושינגטון כשמונה ימים .

ארזתי את כל הדברים שאני אצטרך בשלוש מזוודות גדולות ואחרי כמה דקות כבר היינו בנמל תעופה , עלינו על המטוס רק אחרי חצי שעה בגלל פפרצי ומעריצים של אמא שלי , כמה צפוי .
״אמא תביאי לי את הטלפון שלי והאוזניות מהמזוודה״ אמרתי לה וכך היא עשתה מחייכת אליי בהתרגשות . זו הפעם הראשונה שאני באה איתה לאיזה שהו מקום שקשור לעבודה שלה . שמעתי קצת מוזיקה ודיברתי עם חברות בהודעות . מסתבר שמאז שאמא שלי דוגמנית חברות הם לא הדבר שהכי קשה להשיג . אבל החברה האמיתית היחידה זו אלי . אחרי כמה שעות הגענו . והתמקמנו במלון . מעריצים מסביב , המון המולה , כרגיל בחיים שלי . נכנסנו למלון ואמא שלי הביאה לי את המפתח לחדר שלי . עליתי לשם ופרקתי את המזוודות שלי , מתקלחת ומתלבשת ויוצאת עם אמא שלי שוב לספא , לספר ואחר כך לקוסמטיקאיות ולסטייליסטית . אלה החיים שלי. אני לא קובעת מה ללבוש , ואני לא קובעת איך להיראות אפילו כי כל טעות קטנה בסטייל זה ישר לאינטרנט . הסטייליסטית הראתה לי ולאימא שלי את הלפני והאחרי . ממש לא אהבתי את זה , אבל לא שאני יכולה להתווכח …
לפני – http://www.polyvore.com/untitled_23/set?id=87482046
אחרי – http://www.polyvore.com/cgi/set?id=87480564
ממש לא הסגנון שלי ! אבל כמו שאמרתי , אינלי כלכך דעה בנושא . הדבר ביחיד שאני לא יתן לאמא שלי להתווכח איתי עליו זה נתי אני ישים מעליי סוודר או מעיל ומתי לא , זה הדבר היחיד שהיא יודעת לא להתווכח עליו .
״מה עשית לשיער שליי????״ שווה לנסות לא ?
״אור זה ממש יפה , ואנחנו מאחרות אז בואי״ היא אמרה . כמו תמיד , לא מאפשרת לי להתווכח אפילו.
נכסנו לאולם הענקי הזה , כשאני מחכה למלבישה שלה שתארגן אותה. התיישבתי ,על כיסא בכניסה . לאט לאט נכנסו אנשים , עיתונאים , צלמים ועוד . ואז ראיתי תינוקת קטנה בוכה כמה מטרים לידי . מיד קמתי אליה והתיישבתי לידה . היא הסתכלה עליי עם עינים גדולות ונפוחות .
״היי ילדונת , מה קרה ?״ שאלתי
״א..אמ.. אמא״ היא אמרה כמו תינוקת. היא הייתה בת 2 בערך כך שלא ציפיתי ממנה באמת לענות לי . אני מניחה שהיא איבדה את אמא שלה .
״את רוצה שאקח אותך אליה מותק?״ אמרתי לה והיא הרימה אליי את ידיה כדי שארים אותה . מצאתי את זה חמוד .
״את רואה את אמא שלך מותק ?״ שאלתי אותה
״ארי ! לאי !״ היא אמרה ולא הבנתי למי היא מתכוונת . היא מצאה את אמא שלה ?
״על מי את מדברת ?״ שאלתי והיא רק השתחררה מהאחיזה שלי ורצה אל תוך מעגל של אנשים . לאן היא הולכת ??
״היי חכי לי !״ אמרתי ועקבתי אחרי הקול שלה עד שמצאתי אותה והתיישבתי על הרצפה כדי שאהיה בגובה שלה .
״לאן ברחת לי מותק ?״ אמרתי לה בקול תינוקי ודיגדגתי אותה קצת בבטן . אני מעולה עם תינוקות .
״את מי חיפשת קודם ?״ שאלתי והיא רק קפצה במקום מהתרגשות והסתכלה עליי . מה ?
״לו ! לו ! אמא !״ היא אמרה ורצה מאחורי כשאני אחריה מוודאת שהיא לא נופלת או משהו כזה .
״לאן את הולכת ילדונת??״ שאלתי אותה כשהיא עצרה מולי . היא ראתה את אמא שלה , אז איפה היא ? כל מה שאני רואה זה אנשים עם מיקרופונים ששואלים את אמא שלי שאלות ! רגע ! זה התחיל ?? אני אמורה לשבת ליד הבמה למקרה שירצו לשאול גם אותי משהו !! אוי לא .. ואז שמעתי את השם שלי , משהו טיפוסי למזל שלי .
״ביתך אור נמצאת פה ? גברתי ?״ אחד העיתונאים אמר ואימי בשניות מצאה אותי עם העיניים וסימנה לי לבוא . לא תכננתי להשאיר את התינוקת שם .
״מה שמך מותק ?״ שאלתי את התינוקת .
״לוקס !״ היא ענתה . אוקיי .
״בואי איתי !״ אמרתי והרמתי אותה מתקרבת למקום שהו אמרו לי לשבת .
״אממ ..הי..״ אמרתי
״אור מה את אומרת על כל ההמולה לאחרונה סביב אמא שלך ?״ אחד מהם שאל .
״לדעתי זה קורה בגלל שהיא משקיעה בעבודה שלה ואנשים מעריכים את זה יותר ויותר , אבל לגבי החיים הפרטיים שלי , אני לומדת להתמודד עם זה , זה לא קל אבל לומדים .״ עניתי בחיוך
״ומי זאת שאת מחזיקה ? הבת שלך ? בת כמה את ?״ צצו שאלות מכל מקום .
״זו לוקס , ולא היא לא הבת שלי , ראיתי אותה פה ולא רציתי להשאיר אותה לבד פה כי היא איבדה את אמא שלה , ואני בת 17״ עניתי לרוב השאלות שהצלחתי לשמוע ואז נתנו לי ללכת ומולי נעמדו שתי אנשים שנראו כאילו רצו עכשיו המון זמן , הם התנשפנו בכבדות .
״אממ ..?״ ניסיתי לברר מה הם רוצים .
״היי , אממ אני לואי וזה הארי ואנחנו אממ צריכים את לוקס .. אנחנו באנו עם אמא שלה והיא אמרה לנו לשמור עליה והיא .. אממ ברחה לנו..״ אחד מהם אמר .
״הנה היא , מצאתי אותה בוכה אז הרגעתי אותה״ עניתי והעברתי את התינוקת שהייתה בידי לידיו של הבחור המתולתל .
״תודה , הצלת אותנו״ המתולתל אמר.
״״תרשי לי לשאול מה השם שלך?״ לואי שאל .
״אור , אמא שלי פה בריאיון״ אמרתי
״כן ראינו אותך עכשיו״ לואי אמר וחייך . זה התחיל להיות מביך .
״אני אלך , תשמרו עליה״ אמרתי והלכתי חזרה למקום שלי יושבת ומשתעממת . הייתי הראשונה לקום מהכיסא במהירות , יוצאת מהמקום הזה . בחוץ היו כמה אנשים , בעיקר כאלה שעישנו . אנשים מבוגרים וכאלה . אבל היה שם נער אחד . מוזר . יצאתי והתיישבתי בחוץ , מוציאה את הטלפון שלי ובודקת כל מיני אפליקציות בלי שום מטרה מדויקת .
״היי,״ שמעתי קול מאחורי והסתובבתי , מופתעת לראות את אותו הנער עומד מאחורי .


תגובות (15)

זה נשמע ממש יפה! :)
תמשיכייי מהרררר ואם אפשר להצטרף תגידי לי לאב יווו ובהצלחההה 3>

21/07/2013 08:59

אמגגגג !!! זה מושלםםםםם !!! יאוו אור את כותבת מדהיםם !!
אם את צריכה עוד בת זוג לאחת הבנים תגידי לי (-;
אני מחכה שהסיפור כבר ימשיך ממש אהבתי ♥

21/07/2013 09:01

אמגגגגגגגגגגג אור זה מושלםםםםםםםםםםםםםםם
יואווו את כותבת מהמםםםם ובבקשה אני ממש ממש ממש רוצה להיכנס לסיפור כי הוא נראלי מהממם וברור שאני ימשיך לקרוא אותו הוא מושלם !!!!!!!!

21/07/2013 09:05

אפשרות להצתרף עם נייל או זאיין אז אני שיא אשמח אז-
שם לירון
גיל מה שצריך
תיאור עיניים ירוקות ושער שחור ארוך עם גובה ממוצע…
אופי אוהבת לבלות לקים ולצאת לשופינגגגג לרוץ בגשם ביישנית אבל ברגע שהיא מכירה אנשים היא לא ביישנית לידם
מקווה שתוסיפי אותי:P
לירון490

21/07/2013 09:08

חיחח אורוש עם מי את שמה אותי? לואי? ניילר? מימימימייי???
חחח ולמה את לא עונה בוואצאפ? חפרתי לך ואין תשובה -_-
מאוהבתתתת :~*

21/07/2013 09:09

מעלףףףףףףף !
וואי מושלם תעלי עוד פרק מהר פליזזזזזז (:
תמשיכי !!

21/07/2013 09:11

תודההה אתן מושלמות !(: ואל תדאגו אם יהיה מקום אני ישר יגיד לכן(:
והדרוש את עם ניילר >

21/07/2013 09:13

חחח אורוש בואיייי כברררר לוואצאפ

21/07/2013 09:20

תמשיכיייייייייייייייייי

21/07/2013 09:24

יייייייאאאווווווו פרק ראשון וכבר אני יודעת שהסיפור הולך להיות מושלםםםם!!!
ורקק כולם חושבים שקוראים לה לוקס אבל לא קוראים לה לקס בגלל שיש u חושבים שזה לוקס אבל זה לא זה לקס אז סתם בשביל שתדעי!
ותמשיכיייי!! ♥♥♥♥♥

21/07/2013 09:29

המשך דחוף ואם לואי פנוי אז תשמרי לי אותו

21/07/2013 09:36

אור זה מושלם תמשיכי

21/07/2013 09:42

מושלםםםםםם
אם תצטרכי דמות תגידי לי :)
לאב יו

21/07/2013 09:44

תודה אתן לגמרי מושלמותתתת(:
הדרוש הטלפון מת סורי חחחחח
ואני חושבת שאני ימשיך היום , קמת יותר מאוחר אבל , אולי בסביבות שמונה וחצי ככה (:
לאב יווו

21/07/2013 09:45

אור חיימשלי סורי שלא קראתי לפני את הסיפור ואני מגיבה רק עכשיו פשוט היו לי מלא סיפורים שהתחלתי לקרוא אבל הינה הגעתי לסיפור שלך שהוא מהמםםםםםםם ואני רצה לקרוא את הפרקים הבאים לב יוווו

24/07/2013 12:13
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך