אור סטיילס מאליק
אממ אינלי כלכך מה להגיד , מקווה שאהבתן!!(:::::;;
לאב יוווו

אהבה אסורה❤ על וואן די פרק 13(:

אור סטיילס מאליק 31/07/2013 1412 צפיות 11 תגובות
אממ אינלי כלכך מה להגיד , מקווה שאהבתן!!(:::::;;
לאב יוווו

נקודת מבטה של אור –

מה הולך כאן ? למה כל ההמולה ? מה אמא שלי עשתה הפעם?! יצאנו , מנסות לא לפגוע באף אחד מהצלמים , והלכנו לכיוון הקניון.
״לפני שאת אומרת משהו , אל תכעסי אבל הייתי חייבת..״ היא אמרה והראתה לי את הטוויטר שלה . לא היא לא פרסמה את זה !
״את משוגעת ?! את יודעת מה אמא שלי תעשה לי?!״ שאלתי אותה
״אממ כן .. היא הייתה בחדר שלנו לפני שפרסמתי את זה .. היא רצתה לדבר איתך..״היא אמרה
״אוקיי.. אוף נו מה היא רוצה הפעם ? ..״ מלמלתי .
״אממ תקשיבי, עדיף שנהיה בחוץ כמה שיותר כי הולך להיות מביך כשנחזור, גם מה שקרה אתמול וגם את וזאין.. זה יהיה מביך״ הדר אמרה לי והנהנתי להסכמה .
״אני רוצה שנשב לדבר בסטארבקס כי רק התעוררתי ואני חייבת את הקפה של הבוקר שלי״ אמרתי לה והיא גלגלה עיניים מחייכת .
״אז , פרטים ..! מה קרה אתמול ?״ הדר שאלה עם חיוך ניצחון על הפנים שלה .
״טוב .. הוא בא ועודד אותי , ולא יכולתי לישון בחדר שלי , אז הוא אמר לי ללכת לשלו , ואז הוא שאל אותי שאלות עלי ועל אלי . היד כאבה לי , ואת מכירה אותי , נשכתי את השפתיים והוא העביר כזה את היד שלו על השפתיים שלי ושאל אותי אם גם אני מרגישה את זה ! ואז הוא נישק אותי ..וקבענו ללכת היום לעשות קעקוע..״ אמרתי לה מחייכת רק מלחשוב על זה . זה חלק ביום שאני רוצה לזכור , מה שלפניו קצת פחות . אבל אני רגילה כבר , אני חותכת , כולם עושים מזה סיפור ויום למחרת הכל בסדר ואף אחד לא מדבר על זה יותר .. זה כבר רגיל .
״יואו אתם כאלה חמודים ביחד!״ היא אמרה מחבקת אותי .
״זוכרת שתמיד רציתי קעקוע ? סיפרתי לזאין על הקעקוע שרציתי , אבל אני לא יודעת איפה לעשות את הקעקוע , את רוצה להציע לי?״ שאלתי לוגמת מהקפה שהיה בידי .
״אני חושבת שתעשי באגן , זה הכי פשוט ולדעתי הכי פחות כואב״ היא ענתה . אני תמיד מקשיבה לה , היא תמיד יודעת על מה היא מדברת .
״מה אני עושה עם הארי?״ שאלתי כשיצאנו מהסטארבקס ישר לחנות בגדים .
״מה רע בזה שהוא החבר הכי טוב שלך ? אני חושבת שהוא לא התכוון , תסלחי לו..״ היא אמרה . יש בזה משהו .. הוא באמת לא התכוון אבל הוא יכל לעשות את זה ביום אחר .. בזמן אחר …? אני אקשיב לה , כמו שאמרתי , היא יודעת מה היא אומרת .
״ממ.. טוב מה איתך ועם נייל ?״שאלתי מנסה להעביר נושא
״בסדר .. אני מניחה שזה יקח קצת זמן ..אפילו שיש לי את הדרכים שלי״ היא אמרה עם חיוך מנצח . היא תסתדר , אני מכירה אותה.
״מה שטוב זה שאת ממילא כבר יודעת עליו הכל״ אמרתי כשיצאנו מהחנות .
״אני חושבת שכדאי שנחזור בסוף למלון, זאין בטח מחכה לך״ היא אמרה בילדותיות וגלגלתי עיניים .

פתחתי את הדלת וכמו שהדר חשבה , שקט , ומבוכה . נכנסתי מנסה להתעלם ממה שהולך פה ושמתי את השקיות בחדר שלי , פוגשת ביציאה מהחדר שלי את זאין . חייכתי אליו .
״אממ לא רצינו ללכת לעשות קעקוע ? אבל אני לא רוצה אותו ביד בסוף , אני רוצה באגן , אז הולכים?״ דיברתי ממש מהר , אני בספק אם הוא הבין.
״אממ כן ברור , בואי נלך״ הוא אמר מחייך אליי . יכולתי להרגיש שכולם הפסיקו להיות כלכך מתוחים , להגנתי אני יכולה להגיד שהם לא היו אמורים לראות את זה ..
״אז לאן אנחנ..״ התחלתי להגיד ופתחתי את הדלת , נזכרת במאורעות הבוקר וגם באמא שלי .
״זאין ואור , אתם יכולים לאשר את זה שאתם זוג ?״
״אי אפשר להתעלם מהתמונה המדוברת בטוויטר , מה קרה שם ?״
״אתם ביחד ?״
״מי עשה את הצעד הראשון?״
״איך אתה סובל את זה ?״ לחשתי לזאין באוזן והוא רק צחק . זה לעומת מה שקורה עם אמא שלי? אי אפשר להשוות בכלל . זה היה עצום .
״הגענו״ זאין אמר ועצרנו מול חנות קעקועים .
״היי אחי ,״ זאין אמר למוכר שם .
״אור , זה לוגן, הוא יקעקע אותך היום״ זאין אמר , גלגלתי עיניים . אני בטוחה שזה לא יכאב כל כך , חוץ מזה שסבלתי דברים יותר נוראיים מזה .
״מפחדת ?״ לוגן שאל.
״ממ.. לא חושבת..״ עניתי .
״אמיצה הילדה .. טוב איזה קעקוע את רוצה ?״ הוא שאל והסברתי לו בדיוק איך אני רוצה שהקעקוע יראה .

״ו.. סיימנו״ לוגן אמר , אחרי כמה דקות כבר יכולתי לראות . זה יצא ממש יפה .
״חשבתי שצחקת כשאמרת שאת לא מפחדת .. טוב לא צחקת״ לוגן אמר מגחך .
״עברתי דברים יותר גרועים״ אמרתי מושכת בכתפיי ויוצאת אחרי שזאין עשה את הקעקוע שלו .
״זה ממש יפה״ אמרתי לו .
״מה עכשיו?״ הוא שאל
״ממ .. אני צריכה ללכת לדבר עם אמא שלי..איך אין לי כוח לדבר איתה..״ אמרתי .
״אז אל תלכי . אנחנו יכולים ללכת לאכול , או לטייל״ הוא אמר . בהחלט באד בוי.
״בטח , למה לא״ אמרתי מחייכת .
״אממ זאין , אנחנו באמת .. אממ ביחד ?״ שאלתי בביישנות.
״אני ישמח אם כן״ הוא אמר וחייך חייכתי גם ונישקתי אותו בלחי .
״אז יש לי רעיון ..! אולי תבוא איתי לדבר עם אמא שלי ..? אין לי שום דבר להסתיר מחבר שלי ..״ אמרתי מחייכת ואוהבת איך שזב נשמע .
״החבר שלך ..? אני מתחיל לאהוב את זה״ הוא אמר וחייך
״אז אתה מסכים? רק תדע שהיא קצת מציקה בנושא הזה..״ אמרתי והוא הנהן .
״ זה מוזר שלא דיברנו כשאנחנו באותו המלון..״ מלמלתי .
״אל תדאגי , אני בטוח שהכל יהיה בסדר״ הוא אמר וליטף את הגב שלי , מרגיע מיד את כל המערכות שלי רק בחיוך שלו .
״אוקיי .. הנה זה בא ..״ מלמלתי ופתחתי את דלת החדר שלה .
״אמא ?״ שאלתי
״אור ? את פה ? ואת עם ..?״ היא אמרה נראית קצת כועסת.
״זאין״ אמרנו שתינו .
״איך את יודעת איך קוראים לו?״ שאלתי
״הצגת אותו כשהיינו בחדר שלך .. ואתם מופיעים בערך בכל עיתון שאני מכירה ככה שזה לא קשה כלכך..״ היא אמרה שוב בכעס .
״טוב אמא מה רצית ?״ אמרתי חסרת סבלנות . היא הסתכלה עליי ורמזה לי שזאין פה .
״ כל מה שאת אומרת לי את יכולה גם להגיד לחבר שלי״ אמרתי מחייכת . עיניה נפערו . כן כן , חבר שלי .
״אוקיי .. האזכרה של אבא שלך בעוד יומיים אם שכחת , ואני לא אוכל להגיע , ככה שאת חייבת ללכת . יש לנו מחר ריאיון בשמונה , ורציתי לדבר איתך , אחרי ׳הריב׳ שלנו , אני רוצה שניהיה במצב רוח טוב לריאיון הזה״ היא אמרה . כבר חשבתי שהיא תרצה לדבר באמת ..! לא להגיד לי לוז לשבוע ! חוץ מזה , למה אני צריכה ללכת לאזכרה שלו?! לבד ?!
״זהו?״ שאלתי והיא ענתה ב׳כן׳ קצר . לא איחרתי לקום ולצאת מהחדר עם זאין. איך אישה אחת יכולה להרוס לי את המצב רוח בשניה ?
״את בסדר ..?״ זאין שאל
״כן.. אני פשוט לא מאמינה שהיא נותנת לי ללכת לאזכרה שלו ..!״ אמרתי ביאוש . זה לא שאני יכולה להתווכח עם האמא הדוגמנית שלי …
״אני אבוא איתך״ זאין אמר בנחישות .
״אתה באמת לא צריך ..״ אמרתי
״זה בסדר , אני רוצה להיות איתך שם״ הוא אמר וגרם לי לחייך . נישקתי אותו בלחי וחיבקתי אותו , וככה נכנסנו לחדר שלנו .
״היי זוג יונים״ קיידי אמרה . גם היא יודעת ? טוב אני מניחה שחצי עולם יודע מזה עכשיו.. חייכתי ועליתי לחדר שלי . אם יש משהו שאני רוצה לעשות אחרי ׳שיחה׳ עם אמא שלי זה לישון .
אבל.. יש יותר מדי דברים לעשות . יצאתי מהחדר והלכתי לחדר של הארי .
״אממ .. הארי אני יכולה לדבר איתך?״ שאלתי והוא הרים את המבט שלו אליי וחייך חצי חיוך שהיה קצת מזויף וקם אחריי לחדר שלי.
״אני הבנתי שסתם כעסתי . ואני ממש מצטערת שכעסתי ככה .. הייתי לגמרי מבולבלת . אני רוצה שתבין ששום דבר ש..אממ.. קרה פה הוא בגללך . אתה לא אשם בכלום . ואני בסדר עכשיו , זה משהו של פעם אחת בשנה .. ואני לא יודעת איך להתנצל על זה שהייתם צריכים לראות אותי ככה .. אף אחד לא אמור .. ואני אפילו ממש אשמח להיות החברה הכי טובה שלך שוב , ולחזור לזמנים הטובים של פעם, אז , אתה סולח לי ?״ שאלתי קצת חוששת מהתגובה שלו .
״אני אשמח ..! התגעגעתי אלייך כלכך .. דאגתי לך .!״ הוא אמר וחיבק אותי . ראיתי שמשהו מטריד אותו אבל לא העזתי לשאול .


תגובות (11)

מתי את מעלה המשך

31/07/2013 09:11

יאוו מושלםם (= לאב יו 3> ;)

31/07/2013 09:14

מהממת שלי תלמדי שאני תמיד צודקת!!
מאוהבת בך

31/07/2013 09:17

תמשיכייי

31/07/2013 09:17

מושלםם כמו תמיד תמשיכי

31/07/2013 09:24

תמשיכייייייייייייייי

31/07/2013 09:26

ברור שאהבנו ,זה פשוט מושלם….
ולמרות שזאין ואור זוג מושלם…..
אבל בבקשה בבקשה תעשי שאור והארי יהיו ביחד…
כי הם הרבה יותר מתאימים!!!!!!

31/07/2013 10:07

מושלמונים!!!חחח!!!איך זאין והמקעקע לא מתו כשהיא עשתה תקעקוע חחחחח????
יצא מהמם המשך בדחיפות!
לאב יו

31/07/2013 10:23

לי אין מה להגיד חוץ מזה שזה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם מסכן האריייי:((
תמשיכיייייייייייייייייייי

31/07/2013 15:59

מווווששללםםםם תמשיכייי!! ♥♥♥

31/07/2013 18:07

תמשיכייי !!

01/08/2013 00:23
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך