אור סטיילס מאליק
יש לי את הפאקינג הרגשה הזאת עכשיו .. למי שראתה את הפרסום הקודם שלי , אז זה עוד משהו -,-
בוא נגיד שכשאני בלחץ אני יכולה להשתגע . עבר עליי יום חרא וביום שיש שבת הולך להיות כפול חרא . אני אצל אבא שלי . אבל למזלי , יש לו יום הולדת ביום שבת אז הוא נוסע לאילת ואנחנו עם האנשים היחידים שאני באמת אוהבת במשפחה שלי , הבני דודים שלי . אני ישן אצלם אז כנראה שזה לא יהיה כזה נורא ואני גם עוברת לגור לידם (:::: ככה שיהיה לי משהו לעשות בשאר החופש (: הם קטנים, בני 11 ,8 ו3 .. קיצר חפרתי לכם (: אני מאוד אוהבת לאן שהסיפור הזה הולך(:
ונולד לי בסימס למרסל וורוניקה ילדדדדדדד אעאעאעאע אני מאושרתתתת קראתי לו זאין ^_^ חחחחחחחחחחחחחחח
דיי אני מפגרת (: חפרתי לכם ואני מבטיחה שאם משהו בסיפור עם המשפחה שלי יקרה אני ישר יפנה אליכם(: בינתיים שמתי ססמא לאייפד כל בסדר(::::
לאב יווו
מקווה שאהבתן את הפרק
ותודה על התגובות המדהימות שלכן!!(:

אהבה אסורה❤ על וואן די פרק 14(:

אור סטיילס מאליק 01/08/2013 1658 צפיות 7 תגובות
יש לי את הפאקינג הרגשה הזאת עכשיו .. למי שראתה את הפרסום הקודם שלי , אז זה עוד משהו -,-
בוא נגיד שכשאני בלחץ אני יכולה להשתגע . עבר עליי יום חרא וביום שיש שבת הולך להיות כפול חרא . אני אצל אבא שלי . אבל למזלי , יש לו יום הולדת ביום שבת אז הוא נוסע לאילת ואנחנו עם האנשים היחידים שאני באמת אוהבת במשפחה שלי , הבני דודים שלי . אני ישן אצלם אז כנראה שזה לא יהיה כזה נורא ואני גם עוברת לגור לידם (:::: ככה שיהיה לי משהו לעשות בשאר החופש (: הם קטנים, בני 11 ,8 ו3 .. קיצר חפרתי לכם (: אני מאוד אוהבת לאן שהסיפור הזה הולך(:
ונולד לי בסימס למרסל וורוניקה ילדדדדדדד אעאעאעאע אני מאושרתתתת קראתי לו זאין ^_^ חחחחחחחחחחחחחחח
דיי אני מפגרת (: חפרתי לכם ואני מבטיחה שאם משהו בסיפור עם המשפחה שלי יקרה אני ישר יפנה אליכם(: בינתיים שמתי ססמא לאייפד כל בסדר(::::
לאב יווו
מקווה שאהבתן את הפרק
ותודה על התגובות המדהימות שלכן!!(:

נקודת מבטו של הארי –

״אני אשמח ..! התגעגעתי אלייך כלכך .. דאגתי לך .!״ אמרתי וחיבקתי אותה , זה היה כלכך חמים איתה ..! אבל לא יכולתי להתעלם מהעובדה שהיא עם זאין . איך שהם נכנסו לבית מחובקים קרע אותי מבפנים . אבל עכשיו אנחנו שוב חברים הכי טובים , ואני יוכל להיות לידה יותר בלי שזה יהיה מביך מצידי .
״בוא נרד , שלא ידאגו לנו״ היא אמרה מחייכת . החיוך שלה ממיס אותי כל פעם מחדש..!
״אממ רגע , הארי , אתה .. אתה יכול לבוא איתי ועם זאין ל.. אממ אזכרה של אבא שלי ..? אני ממש רוצה שתיהיה שם ..״ אמרתי
״כן ברור , הכל בשבילך״ אמרתי מחייך . יצאנו מהחדר והלכנו לסלון , איפה שכל הבנים היו .
״אור , יש לך מחר ריאיון עם אמא שלך , כדאי שתלכי לנוח״ זאין אמר וכולנו הנהנו . היא משכה בכתפיה ועלתה לחדר שלה . יכולתי לראות שהיא עייפה . קיידי הדר ואלי היו בחוץ ודיברו . לא הקשבתי להן כלכך , הייתי מרוכז באור וזאין . למה לא יכולתי להגיד לה שאני מחבב אותה ? אפילו שאני לא אומר את זה בדרך כלל ..למה זה כלכך קשה ?

נקודת מבטו של נייל –

יכולתי לראות את המתח בין הארי לזאין , ידעתי שגם הארי מחבב את אור . זה דיי שקוף . אני לא מבין איך היא לא רואה את זה . טוב עם כל מה שקרה לה , אני בטוח שיש לה הרבה דברים אחרים לדאוג לגביהם . יצאתי החוצה לבדוק מה עם הבנות .
״היי בנות , אתם נכנסות ? חשבתי לעשות משהו , אור הלכה לישון , ככה שזה רק אנחנו .. אתן באות ?״ שאלתי מקבל חיוכים.
״ברור״ כולם ענו ונכנסו .
״אז מה עושים חברה ?״ ליאם שאל.
״ בא לי לעשות משהו למעריצות״ אמרתי .
״כן ! בואו נצא להצטלם איתן ולחתום להן !״ הוספתי ואז כבר קמנו ויצאנו החוצה מחייכים אל כולן , הבנות היו בפנים וחייכו אלינו . עברנו אחת אחת בין כל הבנות .

נקודת מבטו של זאין-

החלטנו לצאת למעריצות . כל מי שבאה אליי חתמתי לה והצטלמנו , חלקן שאלו שאלות , האמת שבעיקר על אור ועל מייגן , החברה הקודמת שלי , מה קרה איתנו , למה נפרדנו , איך אני ואור הכרנו וכאלה . דברים שהמעריצות רוצות לדעת , אני לא אענה להן?!
״ זאין , איך אתה ואור נפגשתם? ומה קרה עם מייגן??״ אחת המעריצות התקדמה אליי ושאלה אותי.
״מייגן ואני מזמן לא ביחד מותק , נפרדנו לפני חודש וחצי , פשוט לא הרגשתי אליה כלום יותר , אז נפרדנו . ואור ואני נפגשנו כשאני , הארי ולואי היינו עם לו ולוקס במסיבת עיתונאים של אמא שלה״ עניתי לה והיא חיבקה אותי וחייכה .
״אתה אוהב אותה ?״ אחת מהן שאלה
״כמובן שאני אוהב אותה״ עניתי מתכופף לגובה של הילדה הקטנה הזאת שנראתה כבת 9 .
״היא עושה אותך שמח?״ היא שאלה שוב
״כן היא כן״ אמרתי מחייך.
״אז אני שמחה״ היא אמרה מחייכת חיוך מאוזן לאוזן ומחבקת אותי חזק . מעריצות כאלה , אני ישמח לפגוש בכל יום .
״זאין..אנחנו פה כדי לדבר על מייגן , אני מוכרת לך?״ נערה שנראתה בערך בגילי אמרה.
״לא כלכך , את מעריצה?״ שאלתי
״תקרא לי איך שאתה רוצה .. יש לי רק דבר אחד להגיד לך,״ היא אמרה ולקחה אותי לצד כך שאף מעריצה לא תשמע . התחלתי להתהות למה כולן שואלות על מייגן …
״אתה ומייגן חוזרים״ היא אמרה בביטחון ועם פרצוף קר.
״אני לא חושב , יש לי חברה עכשיו״ עניתי ברוגע . אם ארים את קולי , אני חושש שמישהו ישמע אותי .
״לא אכפת לי מהזונה המשוגעת והטיפשה שלך ! לפחות מייגן יפה ויודעת להתלבש .. אני מתכוונת , תסתכל על ׳החברה שלך׳ .. אתם חוזרים !״ היא אמרה .בזילזול. מי זאת ומה היא רוצה ממני ומאור..?!
״לא אנחנו לא ..! זה לא יקרה בחיים , תמסרי לה שתפסיק עם המשחקים שלה כי יש לי חברה עכשיו ואני אוהב אותה !״ אמרתי
״רק חכה ותראה אותי מטפלת בזה זאין , אם זה תלוי בי , אתם עוד תחזרו , רק חכה ותראה״ היא אמרה והלכה משם בכעס ורוגע משולבים ביחד . יש מעריצות דיי משוגעות אני מניח . אני מגם מניח שהיא קרובה של מייגן , אף פעם לא חשבתי שהיא תהפוך למשוגעת בעצמה . זו רק פרידה. חזרתי לשאר המעריצות וחייכי אליהן , תפסתי בזווית העין את ליאם ונייל מסתכלים עליי , סימנתי להם לבוא לרגע .
״מה קרה אחי? מי זו?״ הם לחשו לי .
״אין לי מושג , איזה קרובה של מייגן שרוצה שנחזור , אמרתי לה שזה לא יקרה אבל היא קצת מפחידה כשחושבים על זה״ לחשתי להם בחזרה והם הנהנו וסימנו לי שנדבר על זה אחר כך .
״היי חמודה , מה שמך?״ שאלתי ילדה קטנה בת 6 .
״מישל״ היא אמרה מחייכת
״ואת מעריצה ?״ שאלתי
״כן !״ היא אמרה מחייכת חיוך גדול עוד יותר כשהצטלמתי איתה וחתמתי לה , בשביל חיוכים כאלה אני חיי . עברנו על המון בנות עד שלצערנו כבר היה מאוחר . נכנסנו חזרה הביתה ומצאנו את הבנות ישנות על הספה . כמה זמן היינו שם ?
״אני הולך לבדוק מה עם אור״ אמרתי בלחש מנסה לא להעיר את הבנות. נכנסתי לחדר שלה וראיתי אותה עם עיניים עצומות , מזל שהיא לא התעוררה מכל הצעקות של המעריצות . להיות בחדר שלה הזכיר לי שוב את אותו הערב , שאלי – שלא דיברה עם אור הרבה זמן- מצאה אותה בשירותים . אני לא חושב שאפשר לשכוח דבר כזה , הבנים היו לגמרי בשוק , והבנות גם . אבל אני שמח שזה עבר , שהיא לא מרגישה רע יותר . יצאתי מהחדר חזרה לסלון והתיישבתי עם הבנים על הספה .
״מה קרה שם? מי זו הנערה הזאת ?״ נייל שאל
״אני לא יודע , היא אמרה לי שאני ומייגן חוזרים והיא אמרה שלה לא אכפת מהחברה ׳הזונה המשוגעת והטיפשה׳ שלי,״ אמרתי מסביר
״ושהיא ׳לא יודעת להתלבש׳ .. היא לגמרי חיה בסרט אני אומר לכם . לא היה בינינו כלום אמיתי , אני לא יודע מה קרה איתי ביום הזה שנפגשנו, אני מניח שלא ידעתי מה זה אומר ׳חברה אמיתית׳ ״ אמרתי מסביר להם כשהם מהנהנים.
״והכי מעצבן זה שאתם כל הזמן אמרתם לי להתרחק ממנה כי היא משוגעת .. טוב אני מניח שאתם צודקים״ הוספתי ואחרי זה הייתה שתיקה מביכה , הם לא דיברו אבל גם לא הסתכלו עליי . נייל הלך למטבח והביא את הפופקורן שהוא הכין , ואז נעצר באמצע הדרך . הפניתי את המבט שלי לכיוון שאליו הוא הסתכל וראיתי את אור עומדת שם ונראית חצי ישנה , פשוט עומדת שם עם פנים שאי אפשר לקרא . היא חושבת ש-אני- אמרתי את כל זה -עליה-??
״היי״ היא אמרה בישנוניות . אז היא לא חושבת שאני אמרתי את כל זה ? או שהיא בכלל לא שמעה ??
״למה את לא ישנה?״ הארי שאל
״לא יודעת , התעוררתי ולא הצלחתי להירדם שוב , אני חושבת שאני יצא לטייל או משהו, עד שאני ירגיש עייפה ״ היא אמרה משפשפת את העיניים שלה ויוצאת מהדלת . אי אפשר להגיד שלא דאגתי .
״אתה חושב שהיא ..?״ לואי שאל
״אבל היא הייתה כועסת אם כן ..״ ליאם אמר
״אני מניח שלא״ אמרתי. אבל דאגתי , בעיקר בגלל תכונה כזאת בי , שבגללה , כל פעם כשמשהו רע קורה , גם אם לא אני עשיתי את זה , אני מרגיש אשם . ואני ממש שונא את ההרגשה הזאת.


תגובות (7)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01/08/2013 12:28

תמשיכי ודחוף!!

01/08/2013 12:37

תמשיכיייייייייי

01/08/2013 12:44

יפה הסתדר לך בסוףף:)
והפרק מושלםםםם תמשיכייייי

01/08/2013 12:50

מושלםםםם!!!!
המשך עכשיו
לאב יו

01/08/2013 13:07

תמשיכי!!!

01/08/2013 13:34

מהמם תמשיכי

01/08/2013 13:47
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך