אור סטיילס מאליק
לול מקווה שאהבתן או י כלכך מצטערת שלא העליתי אתמול ..! אנחנו עוברים דירה וניתקו לי את האינטרנט :( אבל הנה פרק חחחח אני מתכתבת עם חברה שלי מחול (::: יואו אני מאושרת(:
חחחח לאב יווו

אהבה אסורה❤ על וואן די פרק 15(:

אור סטיילס מאליק 03/08/2013 1335 צפיות 11 תגובות
לול מקווה שאהבתן או י כלכך מצטערת שלא העליתי אתמול ..! אנחנו עוברים דירה וניתקו לי את האינטרנט :( אבל הנה פרק חחחח אני מתכתבת עם חברה שלי מחול (::: יואו אני מאושרת(:
חחחח לאב יווו

״אז , מה אתה מתכוון לעשות בעניין מייגן?״ הארי שאל אותי
״לא יודע , חשבתי שלכם יהיה רעיון , אולי אתם תבינו יותר טוב ממני מה היא מתכננת״ אמרתי נאנח .
״הדבר היחיד שאנחנו יודעים זה שהיא רוצה לחזור אליך,״ לואי התחיל
״וזה אומר שכדי לחזור אלייך , היא צריכה קודם להעיף את אור״ ליאם סיים .
״מה אתם חושבים שהיא תעשה ? היא תפגע בה ?״ שאלתי בלחץ , הדבר האחרון שאני רוצה זה שהיא תיפגע בגללי .
״אני לא יודע זאין , אבל אל תדאג , אנחנו נעזור לך במה שצריך״ נייל אמר וחייך אלי , נרגעתי קצת . בכל מקרה , הם תמיד פה בשבילי .
״טוב אני יתקשר אליה״ מלמלתי לעצמי ושלפתי את הטלפון שלי – מחייג את המספר של אור ומחכה למענה .
״הלו?״ היא שאלה בקול שהיה נדמה לי העצוב ? או מדוכא ? זה היה נשמע כאילו היא בכתה ! אז היא כן חושבת שדיברתי עליה ???. האשמה תקפה אותי שוב.
״זאין מה קרה ? מה יש?״ הם שאלו ביחד מחכים למענה שלא הגיע ממני , קמתי ויצאתי למרפסת , מחפש קצת פרטיות .
״אור ? מ.. מה קרה ?״ שאלתי יודע כבר את התשובה .
״זאין .. למה לא אמרת לי..״ היא אמרה בקול שבור .
״חשבתי שאנחנו ביחד.. ל.. למה סתם פיתחת אצלי ציפיות ..? למה השתמשת בי…?״ היא אמרה עם אותו הקול .
״אור שום דבר ממה שאמרתי לא היה נכון ! זה לא היה עלייך זה היה על..״ התחלתי לדבר אך היא קטעה אותי
״החברה שלך ? כן אני כבר הספקתי להכיר אותה !״ היא אמרה
״מה ?? אור היא פגעה בך ?? היא עשתה לך משהו??״ שאלתי בלחץ
״למה אתה מוצי אותה רעה ? למה זה ככה ? אני צריכה להגיד תודה ! לפחות שמעתי את מה שהייתי צרכיה לשמוע..״ היא אמרה שוב בקול שבור וניתקה . מה ?? היא לא הייתה צריכה לשמוע את זה ! זה לא נכון! זה לא עליה! למה זה קורה לי?! איך אני אמור למצוא אותה עכשיו? אפילו שאנחנו גרים ביחד אז אני מניח שהיא תחזור .. אבל , עדיין . אני לא יודע מה איתה ! אני לא יכול לחיות עם המחשבה שכל שניה יכול לקרות לה משהו ! היא בחוץ באמצע הלילה !
״היי , זאין ! מה קרה ?״ נייל התקדם אליי כשהבנים כמה צעדים אחריו . התיישבתי על הדשא כשהראש שלי בידיים שלי . זה לא יכול לקרות לי..
״היא חושבת שדיברתי עליה , והיא פגשה את מייגן . אני לא יודע מה קרה .. אבל היא חושבת שהשתמשתי בה ..״ מלמלתי בשקט .
״אבל אתה לא ! .. נכון זאין?״ הארי אמר בהתחלה בביטחון ואז כבר לא בטוח כלכך .
״לא אני לא ! אני נשבע לך הארי , אני באמת אוהב אותה ..! ״ אמרתי מרגיש את כל הרגשות מחוברים ומשתלטים לי על המחשבה .
״אני הולך לחפש אחריה , תישארו פה !״ הארי אמר וליאם הציע לו להצטרף . שניהם יצאו ונשארתי עם לואי ונייל .
״מה אני הולך לעשות?! היא חושבת שאני שקרן ! שעבדתי עליה !״ אמרתי מיואש . אני לא אוהב מצבים כאלה , הם מסבכים לי את הראש ואני כבר לא מצליח לחשוב בצלילות.
״תלך לישון , אנחנו פה זאין – בינתיים תנסה להתקשר אליה״ לואי אמר והם והובילו אותי פנימה . התקשרתי אליה מאות פעמים , אבל שום דבר . אני מתחיל לדאוג .

נקודת מבטו של הארי-

ליאם רצה להצטרף אליי , אני מניח שהוא לא יזיק . יצאנו מהמלון ועברנו בכל פינה ברחוב , אבל היא לא הייתה בשום מקום . אחרי כמה שעות של חיפושים כבר התחיל להיות מאוחר , חזרנו למלון ודאגנו להתקשר לאמא שלה ולהגיד לה שאנחנו לא מוצאים אותה , ואמא שלה אמרה לנו שהיא בסדר ושהיא חזרה אליה .
״אז היא בסדר ? היא לא נפגעה או משהו כזה ??״ שאלתי
״היא בסדר גמור , תמסור לזאין ממני שהוא אידיוט ושלא יעז להתקרב אליה יותר !״ היא אמרה וניתקה . וואו , מגוננת …אפילו שאני הייתי מתנהג באותה הצורה . חזרנו לחדר כשלואי ונייל קופצים אלינו בשאלות .
״היא בסדר ? מצאתם אותה ? איפה היא ?״
״היא בסדר , היא חזרה לאמא שלה״ ליאם אמר והם נרגעו .
״מסכן זאין , הוא לא באמת התכוון אליה .. אבל אני לא חושב שהיא תרצה להקשיב . ראיתם את אלי הדר וקיידי ? אני חושב שהן התעוררו והלכו לאנשהו..לא מתאים לקיידי שלי לצאת בלי להגיד״ לואי אמר נראה קצת מתוסכל .
״אולי הן יצאו למועדון או משהו , זה לא שיש מקום אחר שהן יכולות להיות בו באמצע הלילה .״ נייל אמר ללואי מנסה להרגיע אותו.
״מועדון?!?!!?!״ לואי נבהל . כנראה שנייל לא הכי הצליח .
״לואי תרגיע ..! אתה מכיר את קיידי , אל תדאג כלום לא יקרה״ ליאם הרגיע את לואי – הפעם מצליח בזה . נזכרתי בזה שהדר מחבבת את ניילר . ושרציתי לעזור . טוב נו, כל דבר שיעזור להסיח את דעתי מהבלגן שהולך כאן .
״אז נייל , ראית ששמת עין על הדר״ אמרתי – יודע שאני לוחץ על הנקודות הנכונות והוכחתי את עצמי כשראיתי שהוא מסמיק .
״אממ..״ נייל מלמל . הוא חמוד כשהוא מסמיק .. אני יכול לראות למה המון בנות חושבות שהוא חמוד . הוא כזה .
״אני מבין .. אז תזמין אותה לצאת . אני יכול להבטיח לך שהיא תסכים ..״ אמרתי בטוח בעצמי כשראיתי שהוא רוצה לדבר , הנחתי לו .
״האמת שהארי .. אני .. יותר בכיוון של אלי .. ״ הוא אמר מובך . וואו לא ציפיתי לזה . יכולתי לראות את הפנים שלי ושל שאר הבנים מופתעות מאוד . זה לא קורה הרבה כשנייל נדלק על בחורה .
״אתה רוצה שאני יסדר לך אותה ?״ שאלתי ונייל הסמיק עוד יותר .
״אממ אני יותר חשבתי על זה שתבדוק אם היא .. גם בכיוון..״ נייל אמר במבוכה . הוא לא אוהב לדבר על הנושאים האלה .
״אוקיי, אני יטפל בזה מחר״ אמרתי מחייך . אני שמח שאני יכול לעזור לו – נייל תמיד עוזר לכולנו . לואי שתק כל הזמן הזה , הנחתי שהוא חושב על קיידי ועל המועדון . קיידי לא מהבנות האלה , אני בטוח שכלום לא קרה .
״לואי תרגיע ..! היא אוהבת אותך ! תפסיק להיות כזה לחוץ! אני רוצה את הלואי הקודם חזרה !״ אמרתי זורק עליו כרית ומעיר אותו מהחלום שהוא היה נמצא בו .
אממ.. מ.. מה ? אה כן ברור ..״ הוא מלמל לא מקשיב למה שאמרתי והולך לחדר שלו. ליאם רק ישב וצפה בשיחה שלי ושל נייל בלי להגיד מילה .
״אני חושב שאני ילך לישון״ נייל אמר וליאם הנהן אחריו , שניהם הולכים לחדרים שלהם. בהיתי ברצפה לכמה רגעים והחלטתי להתקשר לאמא של אור . רק כדי לוודא שהיא בסדר בפעם האחרונה – כדי שאוכל לישון בלי דאגות .
״הלו? אני יכול לדבר עם אור בבקשה ?״ שאלתי ויכולתי לשמוע מיהו אומר ׳לפחות יש פה אחד עם נימוסים׳. היה לי קשה לא לצחקק מהמשפט הזה .
״שלום , מי זה ?״ שמעתי את הקול האהוב של אור מהקו כשני .
״אור ? זה הארי ! אני דואג לך למוות ! את בסדר ? את רוצה שאני אבוא ??״ דיברתי מהר .
״אני .. אני בסדר הארי .. אתה .. אתה יכול לבוא ? בלי .. שהבנים ידעו ..?״ היא שאלה בקול חלש .
״כן , ברור , אני בדרך״ אמרתי יוצא מהחדר אחרי שכמובן מנתק את הטלפון . נכנסתי לחדר שלה וראיתי את אמא שלה בסלון והיא חייכה אליי ואמרה לי שאור בחדר שלה. הלכתי לחדר שלה וראיתי אותה יושבת במיטה עם המחשב הנייד שלה .
״היי״ לחשתי והיא הרימה אליי את מבטה וחייכה .
״את בסדר ? את יודעת שהוא לא התכוון נכון?״ שאלתי
״אני בסדר , באמת , אבל ..אתה יכול בבקשה , בבקשה לא להזכיר אותו..?״ היא שאלה והנהנתי . אבל למה היא לא מוכנה להקשיב ?
״אני לא ילך מכאן , עד שתגידי לי איך את מרגישה״ אמרתי מתיישב לידה ומנסה להבין אם היא עצובה או שמחה ? . היה קשה לקרא אותה .
״אני לא יודעת בעצמי . אני מניחה שאני עצובה . אחרי הכל אחרי פרידה אני בטוח צריכה להיות עצובה .. אבל אני לא יודעת , אני מרגישה גם אשמה .. אני לא יודעת למה , אולי זה בגלל מייגן״ היא מלמלה .
״אל תתייחסי אליה . אני אלך כי אני רוצה שתנוחי, אבל את בטוחה שאת בסדר ? מאה אחוז בסדר ? לא מדוכאת ? הכל בסדר ?״ שאלתי והיא חיבקה אותי והנהנה . רציתי לדעת ולהיות בטוח במיליארד אחוז שמה שקרה פעם שעברה לא יקרה גם עכשיו , שהיא לא תעשה לעצמה כלום , שהיא לא מדוכאת , שהיא לא עצובה או כועסת .
״ביי אורוש , אני יראה אותך אחר כך?״ שאלתי מחייך ויוצא מהחדר שלה . חזרתי לחדר שלנו ונכנסתי למיטה , שוקע בשינה עמוקה , למזלי – ללא דאגות או מחשבות .


תגובות (11)

תהני בדירה החדשההה><
והסיפור מושלםםםםם
לאב יווו תמשיכיייייייייייייייייייייי

03/08/2013 05:28

תמשיכייי

03/08/2013 05:44

תמשיכייי

03/08/2013 05:50

תמשיכי!!!
בהצלחה עם הדירה החדשה :P

03/08/2013 06:55

בהצלחה עם הדירה. והפרק מושלם תמשיכי

03/08/2013 07:37

תמשיכייייייי !!! מיד !
יואו ויש מקום פנוי אולי ? אני מתה להישתתף פליזזז

03/08/2013 10:05

תמשיכי מהר!!!
מזל טוב על הדירה החדשה…
לאב יו xxx

03/08/2013 14:44

אעאעאעאע !! מהמםם (:(:(:

04/08/2013 00:46

אעאעאעאע !! מהמם !!!! :)

04/08/2013 00:47

אופס בטעות הגבתי פעמיים אותו דבר :S חחחחח (: לונורא ;)

04/08/2013 00:47

מוושללם שמחה שאת מאושרת! תישארי ככה תמיד! :))
תמשיככיי! ♥♥♥

04/08/2013 16:40
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך