אור סטיילס מאליק
מקווה שאהבתןןןן
ושוב , סליחה סליחה סליחה סליחה סליחה שלא העליתי !
מקווה שנהנתן לקראאאא (:
לאב יווווו

אהבה אסורה❤ על וואן די פרק 16(:

אור סטיילס מאליק 05/08/2013 1360 צפיות 8 תגובות
מקווה שאהבתןןןן
ושוב , סליחה סליחה סליחה סליחה סליחה שלא העליתי !
מקווה שנהנתן לקראאאא (:
לאב יווווו

אני אישית מאוד אהובת את הפרק (: סליחה שלא העליתיייי ! אני מצטערתתתתתת עם כל הדירה החדשה וזה ולא היה לי זמן:( אבל עכשיו אני מבטיחה שהכל בסדר!(:אז בלי שום עיכובים הנה הפרק —(:
—–

דת מבטה של אור-

לאחר שהארי יצא מהחדר של אמא שלי- שהפך גם לשלי לזמן הקרוב , הלכתי לכיוון אמא שלי שבסלון ולא יכולתי שלא להיזכר בזה שנשארו לנו פה רק ארבעה ימים נוספים , שמחר הריאיון עם אמא שלי , ושמחרתיים מתקיימת ההלוויה של אבא שלי שזאין והארי אמורים להיות בה . הגעתי לסלון והתיישבתי ליד אמא שלי , מחבקת אותה . עם כל מה שעבר עליי ועליה , אני עדיין אוהבת אותה – אני מתכוונת – היא אמא שלי , ברור שאני אוהבת אותה ..!
״אל תדאגי מותק , הכל יסתדר – אנחנו נחזור חזרה ללונדון ואת תחזרי לחברים שלך ואלי תחזור איתך , הכל יסתדר״ אממ שלי אמרה לי מחייכת חיוך מנחם.
״אני לא בטוחה אבל אני חושבת שרבתי עם אלי״ אמרתי מביטה ברצפה . אנחנו לא רבות הרבה , זה נדיר למצוא אותנו רבות ככה שלא הייתי בטוחה בדיוק אם רבנו או לא.
״מה זאת אומרת ׳לא בטוחה׳ ?״ אמא שלי שאלה אותי
״לא דיברנו כבר כמה זמן .. אני חושבת שהיא כועסת עליי״ אמרתי מבחינה ברצון שלי להתחיל לבכות את הלב שלי החוצה אל אימי – היא לפתע נתנה לי הרגשה שהיא אמא אמיתית , ושכדאי לי לספר לה .
״למה היא כועסת עלייך מותק ?״ אמא שלי שאלה ועיני נפערו . אמא שלי גם חושבת שהפסקתי עם החתכים לפני 4 שנים אבל לא ..
״אמא ,״ התחלתי מבחינה בדמעות בקצות עיני .
״אני, אני חתכתי שוב״ אמרתי והדמעות כבר נזלו בשקט על הלחיים שלי . אמא שלי רק חיבקה אותי חזק יותר . אהבתי את ההרגשה של אמא אמיתית . הלוואי שהאמא האמיתית הייתה פה יותר .
״לא הפסקת ? למה חזרת לזה ?״ היא שאלה עם רוגע ואכזבה בעיניים שלה .
״אמא .. נכון הבחור שהיה פה ..?״ שאלתי והיא הנהנה, נזכרת בבחור המתולתל .
״הבחור הזה הוא הארולד סטיילס , את זוכרת אותו אמא ?״ שאלתי מנגבת כמה דמעות.
״הבן של אן ? הוא לא בלונדון?״ היא שאלה מופתעת מהמידע שסיפקתי לה הרגע .
״הוא בלהקה עכשיו אמא , הוא מפורסם ופגשתי אותו במסיבת עיתונאים שהיינו בה..״ אמרתי לה .
״ואיך הוא קשור?״ היא שאלה ביותר עניין ממה שחשבתי – משהו שהפתיע אותי לטובה.
״הוא סיפר לי אז את זה וכעסתי שהוא לא סיפר לי לפני .. ואז בכיתי .. את יודעת איך אני כשאני בוכה וכועסת אמא ..״ מלמלתי מחבקת אותה עוד , לא רוצה שהאמא הדוגמנית שלי תחזור , רוצה להשאיר את האמא האוהבת .
״אני יודעת מותק , אני יודעת .. את בסדר עכשיו ? הכל בסדר?״ היא שאלה וחייכתי למשמע הדאגה שלה . האמא האוהבת לא באה הרבה , אני צריכה לנצל כל רגע .
״אני אוהבת אותך אמא , תודה״ אמרתי מסתכלת עליה ומחייכת מבין הדמעות שהפסיקו לזלוג כבר .
״אני אוהבת אותך גם מותק ..! לכי לישון, מחר יש לנו ריאיון . אור , אם ישאלו אותך עליו, ואני דיי בטוחה שכן לצערי , תהיי כנה אוקיי ? אבל בלי פרטים״ היא אמרה מצחקקת קצת בסוף . הנהנתי מחייכת ועולה לחדר שלי לישון .

~~~~

התעוררתי בבוקר , מוכנה נפשית לריאיון הזה . קמתי ממהרת את המקלחת , לאחר כעשר דקות הייתי בחוץ , עומדת מול הארון ומתלבטת מה ללבוש . אמא שלי הניחה לי להתלבש כרצוני , משהו שקצת הפתיע אותי .לבסוף החלטתי ללבוש את החולצה הלבנה שלי עם הפרחים , שורט קצר וסנדל חום . לקחתי את משקפי שמש שלי והוספתי לכל זה צמיד חמוד.
( http://www.polyvore.com/untitled_26/set?id=91421655 )
נתתי לשיערי ליפול על כתפי בצורה מושלמת . התאפרתי קצת , לא מעוניינת ביותר מדי , ויצאתי מהחדר ביחד עם אמא שלי . נסענו במשך 20 דקות , הנסיעה עברה בשקט , אבל לא שקט מביך , שקט נוח . אחרי השיחה שלי ושל אמא שלי אתמול כבר הרגשתי יותר טוב כשאני סביבה , כאילו שהיא תגן עליי , משהו ששאר האנשים מסביבי לא יכלו לעשות . הגענו למקום , אנשים מתרוצצים בלי הפסקה , ממהרים להספיק לארגן את כל החפצים הנחוצים לריאיון במקום . כבר הייתי מוכנה נפשית לכל השאלות על זאין , או לפחות חשבתי שהייתי . ניסיתי לשכנע את עצמי שהכל יהיה בסדר , ושאני לא חייבת לענות להם על כל השאלות . נכנסנו לחדר הגדול והתיישבנו למול אישה צעירה בערך בשנות העשרים לחייה , המצלמות הופעלו והיא חייכה אליי חיוך קטן , החזרתי לה אחד כזה . רוב השאלות הופנו לאמא שלי , משהו שלא הפריע לי – ההפך – הוקל לי שלא אצטרך לענות על המון שאלות .
״אור ..! איך את מותק ?״ האישה – שעל פי התג הקטן התלוי על חולצתה ידעתי ששמה רונה – אמרה בחיוך .
״אני מצויין״ עניתי מחייכת .
״את בטח מודעת למה שהולך סביבך בזמן האחרון ,״ היא התחילה ואז כבר ידעתי לאן היא חותרת .
״השמועות עלייך ועל 1/5 מלהקת הבנים הכי פופולרית כיום – זאין מאליק , אושרו כשחברייך פרסמו תמונה בטוויטר – בואו נראה את התמונה״ היא אמרה והצביעה על מסך קטן מאחוריה , שמתוכו יכולתי לראות אותי ואת זאין מחובקים , כששנינו ישנים.
״אז אני בטוחה שהמון מעריצות ירצו לדעת קצת יותר . אם לא אכפת לך , אנחנו נעבור על הטוויטר שלנו , ואת תעני לכמה שאלות ? יש לכם זמן עכשיו לשלוח שאלות לטוויטר שלנו ! כבר חוזרים!״ היא אמרה מחייכת . לא הייתי מרוצה כלכך , כי זה אומר שיש כמה שאלות שהמעריצות עצמן- אלה שממש לא סובלות את הנוכחות שלי סביב הלהקה האהובה עליהן – ישאלו , ואני בטוחה שלא יחסרו שאלות גסות רוח .
״אוקיי , השאלה הראשונה שלנו , ’איך נפגשתם?‘ , אור , מה התשובה שלך?״ רונה שאלה ונשמתי עמוק לפני שעניתי .
״בעצם נפגשנו כשהייתי עם אמא שלי במסיבת עיתונאים , דיברנו קצת ויצא לי להכיר את שאר החברים בלהקה , אז הזמנתי אותם למלון שבו הייתי״ עניתי נרגעת קצת כששמתי לב שזה לא כלכך נורא .
״אוקיי , לשאלה הבאה , ’אתם בכלל ביחד?!‘ , אוקיי – ישר ולעניין״ היא אמרה מחייכת , זה התחיל קצת להפריע לי שהיא מחייכת כל הזמן .
״בעצם , לא אנחנו לא״ עניתי .
״תרשי לי לשאול, הייתם ביחד?״ רונה שאלה הפעם, מדגישה את המילה ׳הייתם׳.
״כן , אבל אז קרה משהו קצת לא נעים , ו.. נפרדנו , אם אפשר לקרא לזה ככה״ עניתי, כבר רואה את השאלה הבאה מגיעה .
״אוקיי , ’מה עם הארי?‘ ״ היא הקריאה ועיניי נפתחו מבלבול .
״איך הארי קשור פה ?״ שאלתי .
״לפי מה שידוע לי , ראו אתכם ברחבת ההחלקה יחד , ולפי התמונות שראיתי זה נראה שנוח לכם מאוד אחד ליד השני..״ היא אמרה את דעתה , ממש לא האמנתי איזה עולם מלוכלך זה עולם הבידור . מאיפה הם מביאים את כל השמועות האלה ?! עוד מעט אני בטוחה שהם יגידו שיצאתי עם המקעקע !
״זה ממש לא ככה ..! אני והארי חברים מאוד טובים , והלכנו להחליק , עשינו משהו רע ?״ שאלתי קצת בציניות , מאוכזבת ממי שלא התחיל עם השמועה הזאת .
״אוקיי, תודה שהייתם איתנו״ היא אמרה והשידור נקטע . ידעתי שהיא גמרה עם זה מהר כדי שלא יתפתח פה משהו לא רצוי .
״אוף אני לא סובלת שמועות !״ התלוננתי לאמא שלי .
״זה בסדר מותק , זה כלום״ היא אמרה וחייכתי , חזרנו למלון , הדעה כבר מאוחרת , מכיוון שעצרנו לאכול בחדר אוכל לפני שעלינו לחדר שלנו .
מחשבות העסיקו אותי. בעיקר על זה שזאין צריך לבוא לאזכרה של אבא שלי מחר . זה עבר כלכך מהר ! לא נשאר לנו הרבה זמן פה .


תגובות (8)

זה מדהיםםםםםםםםםםםםםםם!!!!סיפור מדהים עם כותבת מוכשרת ברמות על!!!!!תמשיכי דחוף אני כבר מחכה:)
xx

05/08/2013 09:08

תמשיכי!!!

05/08/2013 09:37

המשך דחוףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!

05/08/2013 09:56

רגע מה?!??????????? מתי היא וזאין נפרדו??????
תמשיכיייייייייייייייייייייייייי

05/08/2013 10:56

עבי תתלמי ממני התבלבלתי בן זה לאחד אחר…… אני רוצה שהיא תהיה עם הארייייי

05/08/2013 11:02

תמשיכיייי

05/08/2013 13:07

:( אוקיי הפרק הזה הזכיר לי טו מאצ את עצמי זה בדיוק מה שקרה לי … אוף אימלה זה לא אמיתי !
:( זה מהמם את חייבת להמשיך !
אני עדיין בשוק … זה … זה מתאר כמעט כל מילה שקרתה אימלה !

05/08/2013 13:08

מממוושללםם תמשייכייי!! ♥♥♥♥

05/08/2013 18:45
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך