אור סטיילס מאליק
גררר אתן כלכך מדהימות אז הנה עוד פררררק (:::::::
מקווה שאהבתן(:
לול
לאב יוווו
ולגבי השם קיידי , לדעתי זה שם ממש יפה ומיוחד ואין לי שום מושג למה . חוץ מזה שאני מאוהבת לגמרי בסרט של לינדזי לוהן - ילדות רעות , כדאי לכן לראות הוא ממש יפה .
לאב יווו
תודה על כל התגובות(: אתן לגמרי מדהימווווות(::::::
לאב יו סו מאאאצ׳ (:::::::

אהבה אסורה❤ על וואן די פרק 2(;

אור סטיילס מאליק 21/07/2013 1394 צפיות 12 תגובות
גררר אתן כלכך מדהימות אז הנה עוד פררררק (:::::::
מקווה שאהבתן(:
לול
לאב יוווו
ולגבי השם קיידי , לדעתי זה שם ממש יפה ומיוחד ואין לי שום מושג למה . חוץ מזה שאני מאוהבת לגמרי בסרט של לינדזי לוהן - ילדות רעות , כדאי לכן לראות הוא ממש יפה .
לאב יווו
תודה על כל התגובות(: אתן לגמרי מדהימווווות(::::::
לאב יו סו מאאאצ׳ (:::::::

״היי״ עניתי לו מחזירה את מבטי אל הטלפון.
״את יודעת , ראיתי אותך שם , זה היה מתוק מצדך לקחת ככה את לוקס , חברים שלי חיפשו אותה שעות״ הוא אמר והרמתי את מבטי אליו .
״תודה , אני בכל מקרה אוהבת תינוקות״ חייכתי אליו שוב מחזיקה את מבטי למסך . שמעתי את שמי נקרא מבפנים אז קמתי , מכניסה לתיקי את הטלפון ומסתכלת על הנער שמולי .
״בכל מקרה , אני אור ״ אמרתי מחייכת קמה ממקומי מסדרת את השמלה שלי מאחורה.
״אני זאין , נעים להכיר״ הוא אמר מחייך אליי.
״אני צריכה ללכת .. ביי״ אמרתי מנופפת לו ונכנסת פנימה לתוך האולם הזה . חצי מהאולם התרוקן . התיישבתי על כיסא בפתח האולם ואז שני אנשים , שזוהו כלואי והארי , לקחו כיסא והתיישבו לידי .
״היי״ הם אמרו ביחד .
״היי״ עניתי .
״אממ אני חושב שנישאר פה די כמה זמן, אז רוצה אולי לספר על עצמך?״ לואי שאל וחייכתי אליו
״ברור , אממ אור אמסלם בת 17 מלונדון , מחוז צ׳שייר , לומדת פסיכולוגיה כשיש זמן , אני מנגנת כמעט על כל כלי אפשרי אני חושבת . משהו כזה״ אמרתי מחייכת . אבל הארי נראה מבולבל
״מאיפה את שוב ??״ הוא שאל עם מבט מוזר על פניו
״לונדון מחוז צ׳שייר, למה ?״ שאלתי
״אממ כלום כלום .. לואי אני יכול לדבר איתך לשניה ?״ הארי אל את לואי ולואי הנהן קם ממקומו ומסמן לי שעוד דקה והם חוזרים .

נקודת מבטו של לואי –

״מה קרה האזהבר?״ שאלתי .
״זו היא ! לואי זו היא !״ הוא לחש בצעקות , אם זה נשמע בכלל הגיוני.
״מי ?״ שאלתי .
״זוכר שתמיד הייתי מספר לך מאיפה יש לי את הצמיד הזה ?״׳ הוא אמר וניסיתי להיזכר בפעם הראשונה שהוא הסביר לי ..

פלשבק –

״האז , מה זה הצמיד הזה?״ שאלתי
״כשהייתי גר בהולמס צ׳אפל , הייתה לי שם חברה הכי טובה , ואז כשעברתי עיר , הבאתי לה צמיד זהה לזה כדי שתזכור אותי״ הוא ענה לי מחייך , כנראה נזכר בפעם.

סוף פלשבק-

״אוקיי אני זוכר ״ עניתי
״אנחנו חוזרים, עכשיו תסתכל על היד שלה ! יש שם צמיד כמו שלי! זו הילדה !״ הוא אמר באותו הטון כמו מיקודם .
״אוקיי בוא נחזור , יבשנו אותה שם״ עניתי וחזרנו לשבת .
״סליחה״ אמרתי לה. הסתכלתי על היד שלה וכן ! היה שם צמיד ! זהה לשל הארי ! זו באמת הילדה שהוא דיבר עליה ! הסתכלתי אליו והנהנתי . הוא צודק ! הוצאתי את הטלפון שלי וסימסתי להארי .

׳אתה מתכוון לספר לה על זה ?׳ שלחתי

׳לא חושב , היא תגלה לבד ואז אני לא יראה כמו מפגר שלא שם לב.׳ הוא שלח .

׳אז אתה רוצה שהיא תצא מפגרת שלא שמה לב ? חוץ מזה שהיא שמה את הצמיד , זה כבר אומר שהיא זוכרת אותך ופשוט לא מזהה . גם אתה לא היית מזהה אותה בלי הצמיד . כשהראית לי תמונה שלכם , וואו היא נראתה אחרת !׳ שלחתי לו עדיין בהלם.

׳לא ! היא לא תצא מפגרת ! ממש לא , ובאמת השתנינו .. היה לי שיער חלק פעם ! והשיער שלה בכלל היה חום ..! אבל כמו שאני מכיר אותה , היא לא הכי בחרה מה ללבוש , תאמין לי. טוב עזוב , בוא פשוט ננסה להתחבר אליה ונפסיק להסתמס כי זה מחשיד . ביי בוביר ׳ הוא שלח והנחתי את הטלפון בכיסי , חוזר להסתכל עליה .

״ אז איך אתם בעצם קשורים ללוקס ?״ היא שאלה.
״ היא הבת של המלבישה שלנו, אנחנו מאוד מחוברים אליה..״ אמרתי מחייך.
״ רגע , המלבישה שלכם? בשביל מה אתם צריכים מלבישה ?״ היא שאלה ואז הבנתי שהיא בטח לא מכירה אותנו .
״או , אנחנו בלהקה , וואן דיירקשן , עם עוד שלוש נערים , זאין נייל וליאם״ הארי הסביר ועיניה נפתחו .
״ מממ.. הוא לא נראה כזה ..״ היא מלמלה לעצמה . מי ? טוב כנראה זה לא ענייני .

נקודת מבטו של זאין –

היא הייתה יפה . אבל היא בטח אחת מהבנות התמימות האלה. אני לא רוצה להרוס אותה , חוץ מזה , אני אוהב כל בחורה יפה , ככה שהיא לא כלכך משנה .
החלטתי לחזור פנימה וסתם לדבר עם החברה הכי טובה שלי , קיידי (למי שראתה את הסרט של לינדזי לוהן ילדות רעות , אז כמו בסרט) בטלפון . חייגתי את המספר המוכר והצמדתי לאוזני את הטלפון , מחכה למענה .
״היי קיידי ! מה קורה ?״ שאלתי כשהיא ענתה .
״היי זאיזאי ! אני בסדר! אתה עדיין עם הבנים ?״ היא שאלה
״כן .. ממש משעמם פה ..!״ נאנחתי .
״כן , זה לא מסוג הדברים שאתה אוהב.. רוצה לבוא אליי ?״ היא שאלה וחיוך נפרש על פניי .
״ברור ! אני יתחמק פה , עוד חמש דקות אני אצלך , ביי קיידי!״ אמרתי ובלי ששמו לב התחמקתי לעבר המכונית שלי ונסעתי לביתה של קיידי .


תגובות (12)

תמשיכיייי

21/07/2013 11:06

המשך השניה!!

21/07/2013 11:12

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

21/07/2013 11:29

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

21/07/2013 12:35

איזה קטע בדיוק הרגע סיימתי לראות תסרט ילדות רעות…
פרק מושלם
לאב יו

21/07/2013 12:39

לול אני יודעת , נכון שהוא מושלם?(:
תודה אתן מדהימווווותתתתת(:

21/07/2013 12:46

תתתתממממממשששששייייייכככככיייי

21/07/2013 13:39

ייייייייייייייא אורוווווש אהבתי את הרעיון ממש!!!
תמשיייכיייייי
וכן הסרט הזה פשוט מעולללה!!!
אוהבתת המוןןן!! 3>

21/07/2013 14:15

מוושללם תמשיכיי! ♥

21/07/2013 15:09

יאווווווו מושלםםםםםם תמשיכיייי ((((((:

21/07/2013 15:11

מושלםםם תמשיכייייייי!

21/07/2013 22:36

מושלםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!

24/07/2013 12:18
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך