אור סטיילס מאליק
אני שונאת את עצמי. אני לא אמינה שהאינטרנט קרס !!!! אוףף נו דיי אני לא מאמינה :(
טוב זה כתוב בצורה שונה, השארתי אתכם במתח כמעט מכל ההתרחשויות>< חחחחחחח הארולד המשכנושששששש
מקווה שאהבתן את הפרק ואני ממש מצטערת שלא העליתי שלושה ימים:(
פרק 20!!!! אעאע איזה כיףףףף
לאאאאאב יוווו

אהבה אסורה❤ על וואן די פרק 20(: יאיי(:

אור סטיילס מאליק 12/08/2013 1259 צפיות 7 תגובות
אני שונאת את עצמי. אני לא אמינה שהאינטרנט קרס !!!! אוףף נו דיי אני לא מאמינה :(
טוב זה כתוב בצורה שונה, השארתי אתכם במתח כמעט מכל ההתרחשויות>< חחחחחחח הארולד המשכנושששששש
מקווה שאהבתן את הפרק ואני ממש מצטערת שלא העליתי שלושה ימים:(
פרק 20!!!! אעאע איזה כיףףףף
לאאאאאב יוווו

״אלי !״ צעקתי , מקווה להבין מה יכל לקרות . אפילו הגרוע מכל.
״אור הכל בסדר ? ובאמת , איפה אלי ?״ הוא שאל.
״היא בוושינגטון עם חברים ,אני מניחה שהיא נשארת שם. משהו קרה לה קרלוס!״ אמרתי נזכרת שיש סיכוי שלא אראה אותה יותר.
״היא לא חוזרת?״ הוא שאל בעצב.
״לא. אבל משהו קרה לה . תחפה עליי בבקשה!״ אמרתי עדיין עם הילקוט על הגב , רצה לכיוון הבית שלי. שלפתי את הטלפון וחייגתי את המספר המוכר. אבל אין מענה. בסוף החלטתי לחייג מספר אחר , גם הוא מוכר.
״הלו?״ שמעת מהקו השני.
״הארי ! תן לי לדבר עם אלי ! מהר. ״ אמרתי במהירות והוא התחיל להילחץ ביחד איתי .
״אלי !!!״ הוא צעק קורא לה. יכולתי לשמוע אותה עונה לו , רק אומרת ׳מה!!!?׳ עצבני .
״אלי ?? אלי את בסדר ???״ שאלתי בלחץ.
״כן ברור למה ?״ היא שאלה כאילו הכל באמת רגיל.
״קרלוס אמר לי שהתקשרו אליו וביקשו הזרה מהטלפון שלי , וטוב , זו לא הייתה אני . אלי אני יודעת שזו את , בבקשה תדברי איתי!״ אמרתי לה מתחננת לשמוע את הקול שלה יותר . אני לא אוהבת להיות רחוקה ממנה !
״אור ! תתאפסי על עצמך ! זו לא אני ! תחשבי מי זה עוד יכול להיות.״ היא אמרה מכניסה בי קצת שמץ היגיון . אבל עדיין לא הייתה מאה אחוזים בטוחה שזו לא היא , אם זו כן אני רוצה לדעת מה קרה !
״זה לא אחד הבנים״ היא הצהירה והנהנתי.
״קרלוס חשב שזו אני , אז מן הסתם שזה יהיה קול של בת״ הסקתי מסקנה חכמה מאירועי היום.
״את חושבת שזו קיידי ? או הדר ?״ היא שאלה מבולבלת.
״הדר זו לא , אני לא חושבת שמשהו רע קרה איתה וגם עם קיידי ! אוף אני שונאת כשדברים ניהיה מסובכים !״ התלוננתי , משהו שקורה הרבה כשחושבים על זה.
״אלי , את בטוחה במאה אחוז שהכל בסדר ?״ שאלתי הפעם בקצת פחות לחץ.
״כן !! די להיות פרנואידית אור ! הכל בסדר גמור !״ היא אמרה קצת בצעקות. אני מכירה אותה יותר מדי טוב.
״אלי , אנחנו מכירות המון זמן ותאמיני לי שאני יודעת מתי את משקרת. אלי , אני פה ! את יכולה לדבר איתי !״ אמרתי לה והיא נאנחה.
״אור אני בסדר גמור , אני נשבעת אוקיי ? את יכולה לעזוב את הנושא הזה ? אני יביא לך לדבר עם הבנים , הם מתגעגעים אלייך״ היא אמרה ושמעתי את הקול של הבנים. דיברנו המון אני חייבת להודות , אבל הייתי חייבת רק לוודא משהו אחד.
״לואי , כל הבנים שם?״ שאלתי מוודאת שכולם ישמעו אותי.
״הארי לא פה , הוא בטח יצא. אבל אני יוכל למסור לו משהו״ הוא אמר .
״אוקיי תקשיבו , אני חושבת שמשהו לא בסדר עם אלי , אני רוצה שתשגיחו עליה טוב טוב אוקיי ? ואם משהו לא רגיל קורה תתקשרו אליי מיד אוקיי? אני דואגת לה״ אמרתי קצת לוחשת כדי שאלי שבטח הייתה איתם בבית לא תשמע .
״בטח, אם נשים לב למשהו נגיד לך״ זאין אמר ושאר הבנים הנהנו.
״ טוב אוקיי, נדבר אחר כך״ אמרתי וניתקתי. אני דואגת לה. עם מה שהיא עברה , קשה שלא להיות מודאג .
״אור ? מה את עושה בבית בשעה כזאת ? לא הלכת לבית הספר ?״ אמא שלי הופיעה משום מקום ואמרה. אוי לא.
״משהו צץ והייתי צריכה לחזור אמא ש אבל הכל בסדר אל תדאגי״ אמרתי לה מחייכת , מקווה שהיא תאמין לי.
״אוקיי מותק״ היא אמרה וחייכה. היא קנתה את זה !

נקודת מבטו של הארי –

חמש דקות לפני –

אור התקשרה . האמת שקיוויתי לדבר איתה קצת , אבל היא רק רצתה לדבר עם אלי. היית קצת מאוכזב. הבאתי לאלי את הטלפון ומיד אחרי זה היא העבירה את הטלפון לבנים. ניצלתי את ההזדמנות ונכנסתי לחדר של אלי. היה עכשיו דיי מאוחר פה בוושינגטון , יש הבדלי שעות בינינו לבין לונדון.
״אלי ? את בסדר ?״ שאלתי נכנס לחדר ומוצא אותה יושבת בצד החדר עם הפנים מונחות על הברכיים, שהיו מוצמדות לבטן שלה.
״לעזאזל .. אממ .. הארי .. כן אממ אני בסדר״ היא מלמלה , אבל היא שקרנית גרועה.
״אני לא מאמין לך,״ אמרתי מתיישב לידה. ״קדימה , תשפכי את הלב, אני פה״.
״א..א..אני.. זה.. בעיות עם בנים..״ היא מלמלה בביישנות.
״אוו ! קדימה , מי זה ?״ שאלתי בהתרגשות.
״ז..זה לא ח..חשוב..״ היא מלמלה לא מסתכלת עלי ומחזיקה את הראש שלה אל הברכיים.
״אוקיי, את מוכנה לספר לי מה קרה ? מי האידיוט שיכול לגרום לך להרגיש עצובה ?״ שאלתי והיא רק הנידה בראש שלה.
״את בטוחה שזה מה שמפריע לך ? אין שום דבר אחר שאת רוצה לדבר איתי עליו ? לפחות תספרי לי מי זה !״ אמרתי מנסה לשכנע אותה . לא הצלחתי להתגבר על הסקרנות שלי!
״אוקיי , אוקיי ! זה .. ז..זה.. זה א..אתה״ היא לחשה. עיני נפתחו . מה אני אמור להגיד על זה ??

נקודת מבטו של זאין-

אחרי שאור הלכה , החלטתי ללכת לברר מה הולך עם מייגן. היא הסכימה שנדבר ואמרה שאבוא לבית שלה היום. אז באתי.
״אוקיי מייגן אני שאלתי את זה פעם אחת ואני ישאל את זה שוב, מה אמרת לור ? במדויק !״ דרשתי ממנה להגיד לי. אני כבר חצי שעה שואל אותה את אותה השאלה והיא פשוט מתעלמת מזה ושואלת אותי משהו אחר.
״אתה יודע , משהו אומר לי שאתה רוצה שאני אגיד לך הכל על מה שאמרתי לאור״ היא אמרה, וואו היא טיפשה.
״אוקיי , תגידי מייגן. את אומרת לי עכשיו על מה דיברתן. את שומעת אותי ?! את אומרת לי עכשיו !״ אמרתי קצת בצעקות. נמאס לי ממנה. לא מספיק היינו ביחד ונפרדו, עכשיו היא רוצה שאני ישב פה ויחכה לה שנים עד שהיא תחליט להגיד לי?!
״בסדר , בסדר , אבל יש לי תנאי לפני שאני אומרת לך״ היא אמרה.
״אני מסכים , מה זה ?״ שאלתי, בתוך תוכי יודע כבר מה היא תגיד אבל מכחיש את זה.
״אנחנו נחזור , לחודש״ היא אמרה והתקרבה אלי.
״כל מה שאתה צריך לעשות זה להגיד שחזרנו להיות ביחד , ואחרי חודש להגיד שזה נגמר. לא מסובך נכון ?״ היא שאלה ואני השפלתי את הראש , חושב אם זה שווה את זה.
״אוקי. אני מסכים. עכשיו , מה אמרת לאור?״ שאלתי ברצינות , הפעם היא לא יכולה להתחמק.

נקודת מבטו של לואי –

קיידי עוזבת לנו יורק. אור חזרה ללונדון. יש עוד משהו שהולך לעזוב ?! שתכינו אותי מראש ! אני לא מאמין שהיא באמת הולכת. קיידי ? היא הייתה אמורה להישאר איתי ! אני אוהב אותה ! היא אמורה לדעת את זה ולא לעזוב ! אני יודע שהיא לא יכולה באמת לבחור , אבל אני לא רוצה אותה רחוקה ממני , אני רוצה אותה קרובה אליי !
״קיידי הא ?״ שמעתי את הקול של ליאם ואז ראיתי את דמותו מתיישבת לידי על הספה.
״אני כבר לא יודע מה לעשות ליאם.. היא עוזבת , למרות שהיא אוהבת אותי . למה שהיא תעשה דבר כזה ?״ שאלתי אפילו שידעתי כבר את התשובה.
״אני לא יודע לואי , אבל תזכור שאתה לא יכול להחליט בשבילה, אתה אולי חלק חשוב מהחיים שלה , ואני מקווה שכן , אבל אלה החיים שלה ואתה אמור להיות שמח עם כל החלטה שהיא תעשה , אם היא מאושרת״ ליאם אמר . הוא צודק במאה אחוז . אולי אני צריך כבר להתחיל לעכל שהיא עוזבת , ושנפרדנו.
״רוצה שנצא היום ? הארי ואלי עדיין מדברים ונייל והדר יצאו , ואני חושב שזאין הלך לדבר עם מייגן, אז זה רק אתה ואני, מה אתה אומר ?״ שאלתי והוא הנהן .
״מועדון?״ ליאם שאל .
״מועדון״ עניתי מחייך.


תגובות (7)

אופפפפפפפפפפפ אני במתחחח תמשיכייייייייייייייייייי

12/08/2013 11:19

תמשיכיייייייייי

12/08/2013 11:45

תתמממשששייייייייככככיייייייי!!!!!!!!!!!!!

12/08/2013 12:15

פפפפאאאאקקקק השארת אותי במתח מטורף ינסיכההההה ♥♥♥♥♥♥♥

תמשייייייייייכיייייייייייייייייייייייייי

12/08/2013 12:43

תמשיכיייייי עכשיווו!!!!

12/08/2013 12:47

אני חדשה אבל זה סיפור כזה מושלם….
מקווה שהבעיה עם האינטרנט תסתדר כמה שיותר מהר ושתמשיכי

12/08/2013 15:23

עאעאעאעאאאעאא אני קוראת חדשה וזה מושלםםםםם
עאעאעאאעאע תמשיכיייי מהרר

13/08/2013 00:13
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך