אור סטיילס מאליק
סליחה אם יש טעויות , אני פשוט במחסום כתיבה קטן כזה וערכתי את הפרק הזה מיליון פעם .. סליחה גם שלא העליתי , אני בתקופה מסובכת כזאת... ויש לי בעיה ענקית , שאני לא הולכת להגיד פה , כי אתן תחשבו שאני לגמרי דפוקה בגלל הצורה שאני מסתכלת על זה , לא משנה עזבו , פשוט זה תקופה עמוסה ..:/
ויש לי מחסום כתיבה קטן ... גרררר
מקווה שאהבתן בכל זאת (:
וכן , זה אחד הדירים האהובים עלי ! לא אכפת ליייי הוא מושלם++++++++++++++ כששמעתי שוואן די שרים אותו צרחתי><

אהבה אסורה❤ על וואן די פרק 22(:

אור סטיילס מאליק 17/08/2013 1285 צפיות 7 תגובות
סליחה אם יש טעויות , אני פשוט במחסום כתיבה קטן כזה וערכתי את הפרק הזה מיליון פעם .. סליחה גם שלא העליתי , אני בתקופה מסובכת כזאת... ויש לי בעיה ענקית , שאני לא הולכת להגיד פה , כי אתן תחשבו שאני לגמרי דפוקה בגלל הצורה שאני מסתכלת על זה , לא משנה עזבו , פשוט זה תקופה עמוסה ..:/
ויש לי מחסום כתיבה קטן ... גרררר
מקווה שאהבתן בכל זאת (:
וכן , זה אחד הדירים האהובים עלי ! לא אכפת ליייי הוא מושלם++++++++++++++ כששמעתי שוואן די שרים אותו צרחתי><

״חזרתם לא ?! אני לא מאמין עלייך״ שלחתי לאור הודעה וקיבלתי תשובה מיד.
״מי ? מה ? האז על מה אתה מדבר ?״
״עליך ועל זאין ! זה מה שאני מדבר עליו ! אני לא מאמין שעשית את זה ! במיוחד אחרי שאמרתי לך שאני מחבב אותך.. ואחרי הנשיקה בשדה תעופה..! למה לעזאזל עשית את זה ?!״ שלחתי במהירות .
״הארי , תקשיב לי טוב . אני וזאין לא חזרנו. אתה מבין אותי ?! לא חזרנו. אתה צריך להפסיק להילחץ ככה ..! הוא בטח נפרד ממייגן ועכשיו הם חזרו , תרגיע !״ היא שלחה חזרה. באמת ? רגע ! זאין ו-מייגן- חזרו?!
״זאין ומייגן ?!?!״ שלחתי לא מאמין
״לא ידעת ? הם היו ביחד בזמן שאני וזאין היינו , בגלל זה בעצם נפרדתי ממנו , פגשתי את מייגן והיא הסבירה לי שהם ביחד ושהוא ׳שיחק׳ בי , אבל זה בסדר עכשיו״ מה ?!?! זאין ומייגן היו ביחד כשאור הייתה עם זאין ?! מה ?!?!
״זאין ! בוא לפה !״ צעקתי ואחרי כמה שניות הוא כבר היה לידי.
״אני רוצה הסבר , עכשיו!״ אמרתי לו מראה לו את ההודעה של אור.
״הארי.. זה ..זה לא אמיתי , אני לא הייתי עם מייגן בזמן הזה , היא -״ הוא אחר ועצרתי אותי באמצע.
״היא שיקרה נכון?! תגיד אתה רציני ?! ועכשיו אתה חוזר אליה ?!? תגיד מה הבעיות שלך?!״ שאלתי מתעצבן. למה הוא חזר אליה אם היא שיקרה לו ככה !?
״הארי אם אתה לא מודע את כל הסיפור אל תשפוט״ הוא אמר ויצא מהדלת. מה הוא רוצה ?! הוא חזר לזאת ששיקרה לו בפרצוף ופגעה באור !! הוא דפוק או משהו?! אני לא מאמין עליו..

נקודת מבטו של זאין –

על מה הוא כועס בדיוק ?! הוא לא יודע את כל הסיפור ! אוח .. דברים כאלה משגעים אותי !
״זאין , לואי יוצא מחר עם ׳החברה המסתורית׳ שלו, או איך שלא נקרא לה , וקבעתי עם חברה טובה שלי וחברה שלה להיפגש מחר , אז אתה בא איתי״ ליאם נכנס לחדר , דיבר ואז יצא , לא מותיר לי ברירה , או זמן להתווכח.

למחרת –

״בנות , זה זאין. מצטער ששאר הבנים לא יכלו לבוא , גם אותו הייתי צריך להכריח לצאת מהבית״ ליאם אמר לשתי הבנות שישבו מולנו במסעדה קטנה שבה קבענו להיפגש .
״זה בסדר , היי , אני ג׳ייד , וזו פרי.״ נערה עם שיער חום אמרה אלי וחייכה. מציגה גם את החברה שלה , שהיה לה שיער בלונדיני ועיניים כחולות בהירות.
״היי , זאין״ אמרתי מציג את עצמי ומתיישב עם ליאם מול הבנות.

לאחר חודש –

נקודת מבטו של הארי-

אני ואלי התקרבנו בחודש הזה , לא כיותר מחברים כמובן , אבל אנחנו מדברים יותר ואני יודע עליה הרבה יותר עכשיו ,והיא סומכת עליי ואני עליה , ככה שאני יכול לדבר איתה על כל דבר שמפריע לי וכך גם היא. לא דיברתי עם זאין כל החודש הזה. זה לא מבחירה , הוא פשוט לא פנה אליי ולא יצא לנו לדבר. לפחות ככה זה מהנקודת מבט שלי. הוא נראה מאושר עם מייגן .. אוח , מייגן. אני לא סובל אותה. היא משוגעת , אני אומר לכם ! הדר ונייל עכשיו כבר רשמית ביחד , הוא היה חמוד והציע לה להיות חברה שלו כשהיינו בסיבוב הופעות בפריז. חמוד לא ? לואי כבר נראה כמתגבר על קיידי , הוא פגש את הנערה הזאת שליאם סיפר שהיא דומה לו להפליא, ושהיא יפה ומצחיקה. ליאם הוא היחיד שפגש אותה , אפילו את השם שלה אנחנו לא יודעים. אבל ממה שליאם מספר לו , היא מאוד מתאימה ללואי. אני שמח שהוא לאט לאט מתגבר . מגיע לו להמשיך להיות עם חיוך מאוהב על הפנים אחרי הכל. זאין הכיר את הנערה הזאת , פרי . ובוא נגיד שזה היה דיי ברור לאן זה יוביל, הוא נפרד מייגן , ועכשיו יש לו ולפרי קטע. אבל היום , אנחנו סוף סוף מופיעים בלונדון ! כמה זמן חיכיתי שוב לפגוש את אור פנים מול פנים ! אני מתגעגע אליה כלכך ! ואני גם מקווה היא מתגעגעת אליי ..! אנחנו באוטובוס של הסיבוב הופעות כרגע , וכל אחד עסוק במשהו אחר, כשאני לואי ונייל משעשעים את אלי והבנים.
ואז הקול של פול שהודיע לנו שהגענו הדהד באוטובוס. אנחנו בלונדון ! אני הולך לפגוש את אור !
יצאתי מהאוטובוס במהירות. אני כבר מת לפגוש אותה ! תקתקתי בדלת ומאחורי כמובן פגשתי את אלי , שהייתה איתנו באוטובוס. פתחתי את הדלת וראיתי את אור מסתכלת על הטלפון שלה. היא לא שמה לב שנכנסנו הא ? הלכתי אלי וחיבקתי אותה מאחורה.
״היי אור״ אמרתי מחייך חיוך ענקי. היא הסתכלה עליי בהפתעה ואז רצה לחבק את אלי. אוקיי ?
״אלי ! יואו אני התגעגעתי אלייך כלכך !! אני דאגתי לך ! את בסדר ? לא דיברנו כבר חודש !!״ היא אמרה לאלי מדברת מהר.
״היי ! מה איתי ??״ אמרתי בקול ילדותי והיא הסתובבה וחיבקה אותי , ואחרי זה את שאר הבנים.
״אני התגעגעתי אליכם כלכך !!״ היא אמרה וחיבקה אותנו שוב.
״את לא מבינה איך האזה שלנו התרגש לבוא לכאן סוף סוף!״ לואי אמר וגרם לי להסמיק ולהשפיל את המבט שלי בניסיון להסתיר את זה, אפילו שחיוך נפרס לי על הפנים כשאור חיבקה אותי שוב. אני חייב לשאול אותה , אולי בהופעה היום ? ממ..אני חושב שכן !
״את באה היום להופעה שלנו!״ הצהרתי והיא הנהנה.
״ואתה , הארי , מתי אתה מתכוון למלא את ההבטחה שלך? אחרי עשר שנים אני מצפה שתמלא אותה !יצא לי לחשוב על זה היום קצת״ היא אמרה מצחקקת .
״אל תדאגי אור , אני מבטיח שאני ימלא את ההבטחה שלי״ אמרתי חזרה צוחק קצת מהאירוניה . אתם רואים , נכון נפגשנו בגיל קטן ? אז לקחתי לה את העוגייה כשהיינו קטנים , והבטחתי לה שיום אחד אני אחזיר לה אותה, אז כן. זה יקרה יום אחד.
״אז לכי להתארגן להופעה , פול מחכה לנו באוטובוס״ זאין אמר מחייך אליה.
״אוקיי , חמש דקות!״ היא צעקה והכלה לחדר שלה מהר. וכן , אחרי חמד דקות היא ירדה עם שמלה יפה , שהתאימה עליה בדיוק.
״את יפיפייה !״ אמרתי לה וחיבקתי אותה , והיא הסמיקה , מה שגרם לי לחייך עוד יותר.
״בואו נלך !״ ליאם אמר וחייך. אחרי כמה דקות כבר היינו באולם , המון מעריצים היו שם. נכנסנו וההופעה התחילה.

נקודת מבטה של אור –

אלי ואני היינו מאחורי הקלעים , זה היה לגמרי כיף ! אף פעם לא הייתי בהופעה מהסוג הזה ! ואז הגיע השיר האחרון , ולא האמנתי שזה השיר שהם בחרו ! Teenage Dirtbag ! זה אחד השירים האהובים עלי ! (כן כן , תקראו לי ישנה) מיד חיוך עלה על הפנים שלי.

״Her name is Noel
I have a dream about her
She rings my bell
I got gym class in half an hour
Oh, how she rocks
In Keds and tube socks
But she doesn't know who I am
And she doesn't give a damn about me

'Cause I'm just a teenage dirtbag baby
Yeah, I'm just a teenage dirtbag baby
Listen to Iron Maiden maybe with me

Her boyfriend's a dick
And he brings a gun to school
And he'd simply kick
My ass if he knew the truth
He lives on my block
And he drives an IROC
But he doesn't know who I am
And he doesn't give a damn about me

'Cause I'm just a teenage dirtbag, baby
Yeah, I'm just a teenage dirtbag, baby
Listen to Iron Maiden maybe with me

Oh, yeah, dirtbag, no, she doesn't know what she's missin'
Oh, yeah, dirtbag, no, she doesn't know what she's missin'

Man, I feel like mold
It's prom night and I am lonely
Low and behold
She's walking over to me
This must be fake
My lip starts to shake
How does she know who I am?
And why does she give a damn about me

I've got two tickets to Iron Maiden, baby
Come with me Friday, don't say "maybe"
I'm just a teenage dirtbag, baby, like you

Oh, yeah, dirtbag, no, she doesn't know what she's missin'
Oh, yeah, dirtbag, no, she doesn't know what she's missin'״

החיוך לא ירד לי מהפנים. אבל לא יכולתי שלא לשים לב לאלי שנראתה קצת מועדת ממשהו. ככ שאלתי אותה מה קרה היא אמרה שהכל בסדר. אוקיי , די. מה יש לה ?!
״אלי , די. מה קרה ? את יכולה לספר לי הכל!״ אמרתי לה.
״אורי , את יודעת מה ? בבקשה אל תכעסי , בבקשה בבקשה .. אל תכעסי. אבל אני בערך .. מחבבת את הארי״


תגובות (7)

תמממשששייייכיייייף!!!!!

17/08/2013 11:47

אעאעאע זאיין ופריי!! חח חמדמדים שלי :)) חח
יאאא נו אני רוצה שהארי ואור יהיו ביחד! שאלי תמצא מישהו אחר לחבבב! חח בטוח עכשיו גם אם הארי יציע משהו לאור היא תגיד לא בגלל אלי :/
אוף! חח
תמשייכייי מהר! חח
ואם את צריכה משו את יודעת שאת יכולה לפנות אלי תמיד נכון??
לאבבב יווו

17/08/2013 12:07

תמשיכיייי עכשיו תודה חח סתם תמשיכי

17/08/2013 13:16

יייאאאוווווו את לא היחידה אניי מתתהההה עללל השיירר הזההה חוללה עלייווו!!!
רק שהןןן לאאא יריבוו עכששיווו שהיא תחבב מישהו אחררר לאא את הארוולדדד!!
תתממשייכייי מווושלללםםםם!!! ♥♥♥♥♥♥

17/08/2013 13:24

תמשיכי!!!

17/08/2013 14:03

זה מהמםםםםם ומושלםםםם
הם צריכים להיות כבר זוגגג גרררררררררר
תמשיכייייייייייייייייייי

17/08/2013 15:49

וואי זה מדהים!!!!!!!
המשך דחוףףףףףףףףף ויואווו שאור והארי יהיו כבר זוג!!!

18/08/2013 08:22
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך