אור סטיילס מאליק
אני מראש מצטערת ואומרת שהפרקים יהיו קצת יותר קצרים כי אנחנו בסוף... (,:
הפעם ישלי סוף נורמלי חחחחח לא כמו בשאר הסיפורים חחחחחחחחחחחח
יאוו אני דפוקה *~*
מקווה שאהבתןןןןןןןןןןן חחחח
אעאע וכן אני לארינור שיפר
(גם לארי וגם אלינור -.- אפילו שכרגע אני מאמינה שאלינור זה אמיתי כי לואי לא תם ישקר לנו , הוא מדהימוש ואלינור מושלמתתתת חח לול אני כזאת לא קשורה)
אז אלינורוש חייבת כאילו להשתתףףףף דההההההההההההה^^
חחחחחחחחח
לאבבב יווו אוללללללל

אהבה אסורה❤ על וואן די פרק 23(:

אור סטיילס מאליק 02/09/2013 1241 צפיות 5 תגובות
אני מראש מצטערת ואומרת שהפרקים יהיו קצת יותר קצרים כי אנחנו בסוף... (,:
הפעם ישלי סוף נורמלי חחחחח לא כמו בשאר הסיפורים חחחחחחחחחחחח
יאוו אני דפוקה *~*
מקווה שאהבתןןןןןןןןןןן חחחח
אעאע וכן אני לארינור שיפר
(גם לארי וגם אלינור -.- אפילו שכרגע אני מאמינה שאלינור זה אמיתי כי לואי לא תם ישקר לנו , הוא מדהימוש ואלינור מושלמתתתת חח לול אני כזאת לא קשורה)
אז אלינורוש חייבת כאילו להשתתףףףף דההההההההההההה^^
חחחחחחחחח
לאבבב יווו אוללללללל

״אורי , את יודעת מה ? בבקשה אל תכעסי , בבקשה בבקשה .. אל תכעסי. אבל אני בערך .. מחבבת את הארי״ היא אמרה. הגרון שלי ניהיה יבש , וכשפתחתי את הפה שלי להגיד משהו , שום צליל לא יצא.
״בבקשה תגידי משהו !״ אלי התחננה. האמת שלא כעסתי, יותר הייתי מבולבלת. למה היא לא סיפרה לי לפני ? יכולנו לפתור את זה ! אבל עכשיו? אני לא חושבת שזה יהיה כלכך קל .
״את לא בוחרת במי להתאהב אלי״ אמרתי לה.
״גם את זה הארי אמר ! אוף אתם כלכך מתאימים ! אני סתם נדחפת באמצע ..״ היא מלמלה.
״זה בסדר בסך הכל.. אני לא כועסת.. אבל יכולת לספר לי לפני״ אמרתי לה בכנות.
״אני יודעת אבל אני .. אני לא יודעת.. לא רציתי להפריע לך ולהארי.. למרות שאתם לא ביחד.. רואים שיש לכם משהו ואני לא רציתי להרוס״ היא אמרה וגרמה לפנים שלי להאדים קצת. היא צודקת בעיקרון . אבל תמיד הייתי ביישנית בנושאים כאלה.
״זה בסדר , אני סולחת לך. אבל הדבר היחיד שאני יכולה להגיד לך הוא; שאם את רוצה , ליאם פנוי ,והוא בחור מקסים. אבל מי אני שתספר לך את זה , את כבר אמורה לדעת את כל זה. בעיקרון , אני בכלל לא כועסת , ואני שמחה שאמרת לי. אנחנו בסדר ?״ שאלתי , לא רוצה להיכנס לשום ריב עם החברה הכי טובה שלי.
״אנחנו בסדר״ היא אמרה וחיבקה אותי. זה בטח היה מצב מבלבל בשבילה, אבל אני בטוחה שזה יעבור .
״סליחה ? אור ? תעלי לבמה בבקשה״ בחור בחליפה אמר לי. אוקי.. הלכתי במהירות לעבר הבמה , רואה שכל תשומת הלב עלי. אז לא הייתי אמורה לעלות ? אוי נו..
״אור , בואי לפה !״ לואי קרא והלכתי לכיוון שלהם, מחייכת חיוך ביישני. בכל זאת , עמדתי הרגע מול מיליוני בנות שאני דיי בטוחה שלא שמחות לראות בחורה שעומדת עם אלה שהן אוהבות ..
״יש לנו משהו לשאול אותך!״ נייל אמר .
״את רוצה לבוא איתנו להמשך הסיבוב הופעות ?״ הארי שאל . חייכתי אליו.
״כן ,אני אשמח !״ עניתי וחיבקתי אותם. ההופעה נגמרה , כולנו ירדנו מהבמה , הארי הסיע אותי הביתה כדי שאוכל לקחת בגדים ולארוז את כל מה שאני צריכה , ובדרך עדכן אותי בכל מה שאני צריכה לדעת.
״אוקיי , ללואי יש חברה – אבל הוא לא מוכן לספר לנו עליה. נייל והדר ביחד , כבר מחודש שעבר , ולזאין יש חברה – פרי אדוארדס מליטל מיקס. (אעאע הם מאורסיםםםם אני כלכך מאושרתתתתתתתתת !! זרי פוראברררר)״ הוא הסביר ואני הנהנתי. אני בטוח יצליח להוציא מלואי לפחות את השם של הילדה , ואז כבר יש טוויטר ואינסטגרם בשביל השאר.
״אוקיי חמש דקות ואני חוזרת !״ אמרתי לו ונכנסתי לבית שלי , רצה לחדר שלי ואורזת במהירות את מה שאני צריכה. לקחתי את המזוודות ורצתי למכונית של הארי, אני דיי בטוחה שזה לקח קצת יותר מחמש דקות, אבל שיהיה.
״אלי סיפרה לי על זה שהיא.. מחבבת אותך.. אממ מה אתה.. חושב על זה ?״ שאלתי אחרי כמה דקות של נסיעה שקטה.
״זה מחמיא לי והכל אבל היא רק חברה״ הוא אמר ומשך בכתפיו.
״אוקיי.. אבל.. הארי..? מה.. מה אנחנו ?״ שאלתי קצת באי נוחות . אף פעם לא חשבתי שאצטרך לשאול את השאלה הזאת.
״מה את רוצה שניהיה ?״ הוא שאל מחייך על השאלה שלי.
״א..אני לא כלכך בטוחה הארי .. אני באמת מחבבת אותך , אתה באמת מקסים , ואני רוצה להיות איתך .. אבל אני לא רוצה לפגוע באלי בשום דרך.. היא החברה הכי טובה שלי , הארי. אני לא יכולה פשוט לעשות מה שאני רוצה בלי להתחשב ברגשות שלה״ אמרתי לו בכנות.
״אני מסכים איתך , אבל תזכרי שיש לנו עוד שתי הופעות עד סוף הסיבוב הופעות , אני מבטיח לך שהכל יהיה בסדר בסופו של דבר.״ הוא אמר וגרם לי לחייך אליו. לפעמים הוא יכול להרגיע אותי כמו שאף אחד אחר יכול.
״אוקיי , יש לך עד סוף הסיבוב הופעות להיות איתי , נראה מה יקרה עד אז״ אמרתי מתגרה בו. הוא רק צחק איתי.
במהרה הגענו לאוטובוס של הסיבוב הופעות שלהם, נכנסתי ביחד עם הארי , כשהדברים שלי בידיים שלו, ומיד הוא הראה לי איפה אני ישנה. הנחתי את הדברים שלי ונשכבתי במיטה, נרדמת במהירות.

נקודת מבטו של הארי :

שתי הופעות.. מממ… מה אני יכול לעשות בשתי הופעות ? יקח לי שנים לחשוב על משהו ! .. יש את האמרה הזאת , שכשאתה לא חושב על הפיתרון , הוא יבוא הכי מהר. משהו כזה.. אז פשוט ישבתי וראיתי טלוויזיה .. משהו פשוט ורגיל לגמרי לא ? טוב , כנראה שהדברים הקטנים האלה (חחחחח ליטל טינגס אני כלכך דפוקה) הם מה שמובילים אותי לפיתרון. זה כאילו שנדלקה לי נורה מעל הראש ! (חחחחחחח סורי אני ישתוק) אם טי וי היה פתוח . זפזפתי בערוצים בלי מטרה מסוימת , ואז , ראיתי שיש ספיישל שירים של אחד הזמרים האהובים על כל מי שאני מכיר בערך. זהו ! יש לי !

נקודת מבטו של זאין :

זהו. אני לא יכול יותר עם האי ידיעה הזאת..! אני רגיל לדעת כל מה שצריך , ופתאום , המון דברים מתבלבלים אצלי במחשבה.
קודם כל , יש את הקטע עם אלי והארי , שאין לי שום מושג מה נסגר שם .
ואחר כך יש את הקטע עם לואי והחברה ׳המסתורית׳ שלו.
זה מציק לי , ואני לא יכול להפסיק לחשוב על זה . בדרך כלל אני מבלה עם פרי , היא לגמרי מדהימה.. אולי אני אתקשר אליה עכשיו…? אבל היא בטח עסוקה ! אני לא רוצה להפריע… אוח…
אולי אני ילך לחפש את לואי ?
העיניים שלי התרחבו בשניה שחשבתי על זה .
ואם החברה שלו איתו ? אז אני אדע סוף סוף מי זו !
״אני הולך לטייל באזור ! ביי !״ צעקתי אל מי שהיה באוטובוס ,לא מחכה לתשובה או למענה ויוצא מדלת האוטובוס אל עבר המקום היחיד שלואי יכל להיות בו – סטארבקס. זה היה טוב בגלל שיכולתי לתרץ את השהות שלי שם בזה שהלכתי לקנות לעצמי קפה או משהו. הלכתי ברגל עד לשם , זה לא היה ארוך ולא זיהו אותי בדרך למזלי. נכנסתי והורדתי את כובע הקפוצ׳ון שלי , רואה בבירור את לואי . אבל שום נערה לא הייתה לידו. אני לא חושב שהוא סתם היה בא לבד לקנות קפה , נכון ? הוא היה מבקש מאחד הבנים לבוא איתו .. אני חושב.
״היי לו , למה אתה פה לבד ?״ שאלתי אותו , מנסה לברר אם הוא באמת פה לבד או שהוא עם החברה שלו.
״או.. האמת ..-״
״לואי ההזמנה שלנו פה !״ זה היה קול של בחורה .. זו החברה שלו ?
״אתה הראשון לפגוש אותה .. אני מניח .. אממ זאין, תכיר , זו אלינור״


תגובות (5)

מושללללםםםםם ביייווותתררר!!
כמה חיייכיייתתתייי לפררקק הזההה!!
תתמשייכיי!! ♥♥♥♥♥

02/09/2013 12:36

מהמםםםםםם תמשיכייי

02/09/2013 12:42

איזה מדהים!!!שלמות!!!
תמשיכי דחוף!

02/09/2013 14:35

סוף סוף המשכת!!!!!!!! יאיייי
אוף שהארי ואלי יהיו כבר ביחד!
תמשיכי :)

02/09/2013 14:48

תתתמממשיייכייי!!!

03/09/2013 04:59
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך