אור סטיילס מאליק
פםפםפם חחחח היום יוצא הבסט סונג אבררררר אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע אני מתה לראות את מרסל בעלי רוקד על שולחנות >< ולירוווייייייי לירוי הכיריאוגרף הגיי שלנווווווו לירוי זה אהההבההה
חחחחח הארוטי ג׳וני וורוניקהלירוי העוזרת הסקסית? לא שכחתי אתכם חחחחחחחח פאק זה הולך להיות הקליפ הכי מושלם שיששששששש
חחחחחח
מקווה שאהבתן את הפרקקקק(::::::
תכננתי על להעלות בערב אבל חשבתי לעצמי שאתן ואני בטח נחכה לבסס סונג אבר האז החלטתי להעלות עכשיו><
לאב יוווו סו מאאאצ׳ !

אהבה אסורה❤ על וואן די פרק 3(:

אור סטיילס מאליק 22/07/2013 2806 צפיות 14 תגובות
פםפםפם חחחח היום יוצא הבסט סונג אבררררר אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע אני מתה לראות את מרסל בעלי רוקד על שולחנות >< ולירוווייייייי לירוי הכיריאוגרף הגיי שלנווווווו לירוי זה אהההבההה
חחחחח הארוטי ג׳וני וורוניקהלירוי העוזרת הסקסית? לא שכחתי אתכם חחחחחחחח פאק זה הולך להיות הקליפ הכי מושלם שיששששששש
חחחחחח
מקווה שאהבתן את הפרקקקק(::::::
תכננתי על להעלות בערב אבל חשבתי לעצמי שאתן ואני בטח נחכה לבסס סונג אבר האז החלטתי להעלות עכשיו><
לאב יוווו סו מאאאצ׳ !

נקודת מבטה של אור –

כל הערב הזה היה יכול להיות ממש משעמם אם לא היו כאן לואי והארי . הם מצחיקים שזה כואב ! אבל במוקדם או במאוחר צריך ללכת , אז נתתי להם את המספר שלי , ויצאתי משם עם אמא שלי , לא לפני שצועקת להם ׳תשמרו על לוקס!׳ אחד ומקבלת חיוכים . נסענו עד למלון , ושם חנינו , אימי נשארה שם מדברת עם מעריצים ואני נכנסתי לחדר שלי , נשכבת ללא כוחות על המיטה הנעימה . איזה יום מוזר !. עמדתי לקום לחדר אוכל לאכול משהו מכיוון שכל היום לא אכלתי וכבר 3:40 , אבל קיבלתי שיחה בסקייפ .
״אליייי!״ צעקתי מתרגשת לשמוע את הקול של החברה הכי טובה שלי .
״אוורררר ! אני יודעת שעבר רק כמה שעות אבל אני מתגעגעת…יש חדש ?״ היא שאלה .
״אני גם מתגעגעת ! ואת לא תאמיני , את מכירה את וואן דיירקשן נכון , אני בכלל שואלת ? ברור שאת מכירה ,בקיצור , פגשתי שלוש מהם היום , ונתתי לשתיים מהם את המספר שלי , ככה שאולי עוד ניפגש ! אלה היו זאין הארי ולואי..!״ דיברתי במהירות ובהתרגשות . ידעתי שבשביל רגעים כאלה היא חיה , אנחנו אוהבות דרמה , זה משהו שהופך את החיים למעניינים לא ?
״אומיגאד אז פגשת שלוש בנים חתיכים ונתת לשתיים מהם את הטלפון שלך ! את גאונה ..! וואו מה עשו לשיער שלך!״ היא עכשיו נזכרה להגיד .
״אמא שלי/ך ..״ אמרנו ביחד וצחקנו . אנחנו כאילו תאומות ! אנחנו דומות כלכך באופי !
״אני הולכת היום לצבוע חזרה , אולי אני יעשה גוונים או משהו , אבל אני מעדיפה חזרה לחום , אני צריכה להתחמק מאמא שלי וללכת לאיזה מספרה .. טוב נראלי אני יצא עכשיו , ביוש!״ אמרתי וניתקתי . בדקתי איפה אימי ויצאתי במהירות מן המלון לכיוון אחת המספרות . כל דבר שרציתי לשנות במראה שלי הייתי צריכה לשאול אותה , וזה נמאס! נכנסתי בדלת המספרה מוצאת שם רק נער אחד . מזל , אחרת הכל ידלוף לתקשורת , בוא נגיד שהם מתעניינים בי יותר מדי .
״היי , למה אתה פה?״ אמרתי לנער שישב לידי , אחרי שהסברתי לספר שאני רוצה לצבוע את השיער חזרה לחום ולעשות גוונים .
״אני פה כדי לחמצן את השיער שוב , רוצה שאני יעזור לך לבחור צבע ? אני מעולה בדברים האלה ..״ הנער אמר
״אני אור״ אמרתי מחייכת
״נייל״ הוא אמר מחייך.
״ אוקיי , אני מתלבטת בין גוונים בלונדיניים או בצבע , נגיד ורוד או כחול או משהו, ואני צובעת חזרה לצבע חום בהיר״ אמרתי לו והוא חשב לרגע .
״תעשי בלונדיני , אבל לא בהיר כמו שלי״ הוא אמר מחייך.
״תודה .! אתה כזה חמוד״ אמרתי מחבקת אותו והוא מגלגל עיניים ומגחך.

״הנה , מה את חושבת ?״ הספר אמר לאחר שישם את בקשתי . הסתכלתי במראה והתאהבתי בשיער שלי !
״יואו נייל אתה גאון !״ אמרתי וחיבקתי אותו שוב כשהוא מחזיר לי רק ׳אני יודע , אני יודע׳ .
״תודה ! ביי !״ אמרתי ונופפתי לשלום לנייל שיצא מיד אחרי . שמתי לראשי את הכובע צמר האהוב עליי בניסיון להסתיר את הצבע שיער החדש שלי .
הגעתי למלון ואיכשהו הגעתי לחדר בלי לפגוש באמא שלי . נכנסתי לחדר ומצאתי פתק על השולחן .
״הלכתי לפגישה , אל תדאגי לי (:מחכה לך הפתעה כשאחזור !(: וכן אני יודעת על השיער שלך
אוהבת , אמא .״
איך היא מגלה הכל ?! אוח.. לא משנה , אני אתקשר ללואי והארי שיבואו לארח לי חברה .
״לואי ? היי ! זו אור ! רוצים לבוא למלון שלי ולהיות איתי קצת ? אמא שלי לא פה ומשעמם לי לבד״ אמרתי .
״ברור ! להביא את הבנים ?״ הוא שאל
״כן..!״ אמרתי והוא אמר שעוד כמה דקות הם שם . ואחרי חמש עשרה דקות הם כבר היו כאן .
״מתתי משיעמום .. סורי על השעה , כבר 9.. וואו כמה זמן הייתי במספרה . רגע נייל זה אתה !״ אמרתי שמה לב לנייל שעמד שם מחייך אליי .
״היי נייל יפה לך בלונדיני״ אמרתי מבלגנת לו את השיער והוא צוחק .
״הלכתי לצבוע את השיער והוא היה שם והמליץ לי על הצבע״ הסברתי לשאר הבנים.
״או ואממ זה זאין וזה..״ לואי בא להסביר
״פגשתי גם אותו , כשהיינו בחוץ״ הסברתי שוב.
״אוקיי, אז זה ליאם אם לא פגשת אותו.״ הארי הסביר .
״היי, אני אור״ אמרתי מחייכת כשהוא מושיט לי את ידו ללחוץ אותה ואני רק מחייכת ומחבקת אותו לשלום והוא צוחק .
״ רוצים לשחק משחק ?״ צעקתי כשכולנו התיישבנו במעגל .
״אמת או חובה זה נדוש , רוצים נמציא משחק משלנו?״ זאין שאל
״אוקיי , כל אחד יגיד חוק, הארי תתחיל״ נייל הציע .
״אוקיי , יש לי , כל אחד ישאל שאלה ויפנה אותה למישהו והוא צריך להגיד מה נכון ומה לא , ומי שטועה צריך לקפוץ לבריכה ולחזור למעגל רטוב״ הארי אמר עם חיוך וניצוץ בעיניו . זה הולך להיות טוב ..!
״כן ! זה הולך להיות כיף !!״ כולם הסכימו .
״אני יתחיל כי אני המצאתי את הרעיון ! , אוקי , זאין . רק אחד נכון , אוקיי , אור נולדה בדאלאס , לונדון , או נו יורק ?״ הוא שאל . אני מניחה שהוא יטעה ..
״לונדון ?״ הוא ענה וכולם ענו ב׳או..׳ כי זאין לא יקפוץ לבריכה .
״אוקי עכשיו אני״ זאין אמר .
״אור . מה השם של חברה הכי טובה שלי ? הרפר , דניאל , או קיידי ?״ הוא שאל . המממ..מה זה יכול להיות ?

נקודת המבט של זאין –

״דניאל ?״ אור ענתה וכולם התחילו לצחוק חוץ ממנה .
״לא ! קיידי !״ אמרתי
״הבריכה מחכה לך !״ ליאם אמר צוחק . לא יכולנו להפסיק לצחוק. ואז בלי ויכוח היא קפצה לבריכה עם כל הבגדים שלה עליה . וואו היא אמיצה ! אני לא מכיר בת שאין לה בעיה לקפוץ לבריכה ולהרוס את הבגדים שהיא לבשה . ואז היא יצאה ויכולתי לראות את כל הבנים בוהים בה והיא רק צוחקת נוטפת מים . רק עכשיו ירד לה הכובע שהיא לבשה כל הזמן הזה ושמתי לב שהשיער שלה שונה. זה היה נראה הרבה יותר טוב , יפה , מושך , טבעי , היא פשוט נראתה מדהים , עכשיו גם האיפור ירד לה , והשמלה שהיא לבשה נרטבה ובוא נגיד שכולם בהו בה.
״תמונה ? מישהו ? כי אני ישמח להצטלם עם מי שירצה״ לואי אמר ושמתי לה שהוא יושב ממש מתחת איפה שאור הייתה כך שהוא חשב שכולם בוהים בו . לפעמים הוא מפגר .
״אממ לואי ..״ הארי אמר וסימן לו להסתכל למעלה והוא ראה את אור וחייך . יש לו חברה , כך שדברים כאלה לא הכי מזיזים לו .
״היי״ הוא אמר לה וחייך. כרגע יש אנשים שהיו מעריצים אותו .
״ חחח דיי לבהות !״ היא אמרה והתיישבה במקום שלה . בדיוק באותו הרגע הדלת נפתחה .


תגובות (14)

תמשיכיייייייייייייי

22/07/2013 07:43

חחחחחחחחח אורוש כבר אמרתי לך עד כמה אני מאוהבת בך?!
הפרק מושלם!!!!
מתי אני מצטרפת.
ובאיזה שעה יוצא הבסט סונג אבר?!
אני חייבת לדעת!
כתבתי לך באימייל, תחזרי לי תשובה…
אני מתה להמשך תמשיכי עכשיו!
עכשיו אני רוצה המשך אני מתה על הסיפור הזה!!!!

22/07/2013 07:47

100מם!!! הבסט סונג אבר יעלה בשמונה ועשרה

22/07/2013 07:57

חחחחחחחחחחחחח אור הזאתי שובבה שכזאתי ;)
חחח תמשיכייי
ושימי לב לפעמים את מתבלבלת בנקודות מבט…
אהבתי! תמשיכי :)))

22/07/2013 08:00

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
עכשיו פליזוש עעכיושווווווווווווווו אני ממש מכה שתמשיכי אם לא תקבלי גזר גמדי בראש ואני רצינית די תעלי עוד פרק פליזושששששששששששששששששש

22/07/2013 08:00

מושלםם אורוששש תמשיכייי מהרררררררררר 3>
והר אם את קוראת אז הבסט סונג אבר עולה ב20:10 ;)

22/07/2013 08:24

תמונות מישהוא??? חחחחחחח
איזה סיפור מושלם תעלי היום אחרי הבסט סונג אבר חחחח לירוי הגיי שלנו אוהבים אותך חיחיחיחיחיח <3 <3 <3 מתערבת איתכם שיהיה בעיות ביטיוב ב 20:10 יהיה עומס יותר מדי גדול…. חוחוחוחוחוחוחוח מחכה לראות כמה צפיות יהיו!
ואור זה סיפור מושלם אני מתה עליו ותדעי שיש לך קוראת קבועה
לאב יו אול
והאפי וולנטיין!!! נושים כולכם <3

22/07/2013 09:17

גאאאאאאאאאאד המשךךך‎%^*$^&*$^%^*E^&)$&)(#%^**#&%%$&@%$

22/07/2013 12:26

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי היום

22/07/2013 13:31

מושללםםםם תמשיכיייי!♥♥

22/07/2013 20:35

תמישיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

23/07/2013 13:47

תמשיכי או שאני מתה ממתח אעאעאעאעאעאעאע!!!

23/07/2013 18:22

איך אני אוהבת את הכתיבה שלך!!!!

24/07/2013 12:24

אהבתי מאד מאד את הכתיבה המהממת שלך ומקווה שתמשיכי מהר מהר ממני בתודה בקי ♥

24/07/2013 12:27
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך