אור סטיילס מאליק
לול ,אם אתם חושבות שזה קצת מיותר , אני רק מידעת אתכן, הפרק הבא , הוא עצוב (?) אפשר להגיד . פוף הוא חושף חלק מהעבר של אור .
ואני חייבת להגיד לכן שיהיו כמה קטעים כאלה בסיפור . ואני רוצה שתשימו לב שהשם שלי,(אור) לא מופיע בהם . אני פשוט לא מזכירה את השם , אני לא אוהבת שהשם שלי מופיע בקטעים כאלה .. אבל רק תדעו שהפרק הבא זה העצובי (:::::::
לול
מקווה שאהבתן את מדהימות והתגובות שלכן מחממות לי את הלב !!!(:
לאב יווווווו

אהבה אסורה❤ על וואן די פרק 5(:

אור סטיילס מאליק 24/07/2013 1630 צפיות 9 תגובות
לול ,אם אתם חושבות שזה קצת מיותר , אני רק מידעת אתכן, הפרק הבא , הוא עצוב (?) אפשר להגיד . פוף הוא חושף חלק מהעבר של אור .
ואני חייבת להגיד לכן שיהיו כמה קטעים כאלה בסיפור . ואני רוצה שתשימו לב שהשם שלי,(אור) לא מופיע בהם . אני פשוט לא מזכירה את השם , אני לא אוהבת שהשם שלי מופיע בקטעים כאלה .. אבל רק תדעו שהפרק הבא זה העצובי (:::::::
לול
מקווה שאהבתן את מדהימות והתגובות שלכן מחממות לי את הלב !!!(:
לאב יווווווו

אחרי השיחה הזאת ביני לבין אלי הלכנו לישון . בבוקר חיכתה לנו הפתעה . לא יודעת כלכך להגדיר אם טובה או רעה .
״בוקר טוב גזרזרוווות״ לואי צעק כשהבנים מאחוריו.
״לכוווו מפההההה״ אני ואלי צעקנו וזרקו עליהם כריות אבל כששמעו לב ששום דבר לא יעזור לנו , קמנו .
״מה אתם רוצים ..?״ שאלנו מנומנמות.
״הבטחתן לנו סטארבקס , היינו שם חצי שעה ולא באתם ! עכשיו כבר שתיים עשרה ! כמה אתן יכולות לישון??״ ליאם שאל
״מה ?? אוי סליחה .. נשארנו ערות חצי לילה אתמול ..״ אלי מלמלה ותחבה את ראשה חזרה בכרית כשלואי מוציא איכשהו רובה מים ענק ביחד עם ליאם ומתחיל להשפריץ עלי ועל אלי כשחזרנו לישון .
״אתם חייבים להרטיב אותנו???״ צעקתי בכעס וכל הבנים התחילו לצחוק כמו משוגעים על ההבעה של הפרצוף שלי .
״לכו מפההההה ..!!״ צעקתי וזרקתי עליהם את הפוך הענק והכבד שלי ככה שכולם נפלו והשמיכה מעליהם .
״הארי זה אתה ??״
״של מי הרגל הזאת??״
״למה הכל חשוך??״
״תדליקו את האוררר״
״ליאם?״
״כן, נייל?״
״אני מפחד מהחושך״
״באמת?״
״כן״
״רק תזיזו את השמיכה מפגרים !״ אלי צעקה והם השתתקו וקמו ממתחת לשמיכה כשליאם מסביר לנייל שאין לו סיבה לפחד מהחושך כי אין דבר כזה מפלצות .
״מה אתם רוצים חבורת קופים?״ אלי שאלה
״הבטחתן סטארבקס ואנחנו נקבל סטארבקס״ זאין אמר מחייך אלינו אחרי שמסתכל על הארי ומהנהן . שניה אחר כך מצאתי את עצמי על הכתפיים של הארי ואלי מצאה את עצמה על הכתפיים של זאין .
״אעאע מה אתם רוצים ???״ צעקתי
״סטארבקס !״ הארי צעק לי חזרה.
״אנחנו לא לבושות מפגרים!״ אלי צעקה והם עצרו לרגע . הארי העביר אותי לנייל והלך לחדר , וחזר עם בגדים . לצערי גם הלבשה תחתונה לי ולאלי .
״אתה צוחק עלי?!??״ צעקתי .
״נופ . אתן לובשות את זה או נשארות ככה , תחליטו״ הארי אמר עם ניצוץ בעיניים שלו כשהוא זרק לעבר ליאם את הבגדים . חזרה על הכתפיים של הארי , כולנו יצאנו מהבית כשאני ואלי צורחות מדי פעם כשאנחנו בטוחות שאנחנו עומדות ליפול בכל שניה. באותו הרגע שתינו לבשנו פיג׳מות . אני של חתולים ואלי של כלבים , זה היה מביך אבל הבנים האלה מביכים מספיק ככה שלא מרגישים במבוכה .
״לאן ?? איפה נחליף בגדים ??״ אלי שאלה והסכמתי עם השאלה שלה .
״לסטארבקס , ובשירותים״ זאין ענה.
״ממממהההה ??!!!״ אני ואלי צרחנו ביחד כשהבנים צחקו . מה מצחיק בזה ?! שיסבירו לי מה מצחיק בזה ?!
״אני לא מאמינה עליכם ! נותנים לבן אדם עם המוח הכחול לבחור לנו בגדים וגם מכריחים אותנו להחליף בשירותים..!״ אלי ואני צעקנו להם כשחצי רחוב בוהה בנו אבל למי אכפת ?!
״תגידי תודה שלא השארנו אתכן בפיג׳מות !״ לואי התלונן .
״רק תשתקו אוקיי ?״ אמרתי בכעס .
הגענו לסטארבקס כשאני ואלי עדיין על הכתפיים של זאין והארי . הם הורידו אותנו וסימנו לנו תוך כדי צחקוקים ללכת לשירותים . הם מסרו לנו את הבגדים ואני ואלי הלכנו בכעס לשירותים . לאלי הם הביאו חולצת בטן ושורט קצר ממה שתראו בחיים שלכן , ועקבים שחורים גבוהים מאוד . ולי ? לי הארי ברוב חוכמתו בחר חצאית שנופלת עד סוף הישבן שהייתה קטנה עליי יש לציין , וגופיה צמודה , כמובן שהוא לא יודע אני לובשת רק עם שרוולים ארוכים וגב מכוסה . וברור שגם נעלי עקב לבנות גבוהות מאוד . מה הם חשבו לעצמם ?! באי נוחות לבשתי את החצאית שהייתה קטנה עליי בלפחות חמש מידות . בקושי הצלחתי לשים אותה ! אבל איזה עוד ברירה יש לי ?. שמתי את החולצה והעקבים . פיזרתי את השיער והעברתי אותו לאחורה , כדי שלפחות יכסה משהו . הרגשתי באותו רגע כאילו שאני לבושה כמו כל הכלבות האלה . וזה הרגיש רע . אני לגמרי לא כזאת ! אלי הוציאה מהתיק שלה קצת איפור ושמנו אותו . ואז יצאנו והתיישבנו בשולחן שם . רק עכשיו הציק לי שחמש בנים רואים אותי לבושה ככה . אפילו כשהייתי רטובה זה לא הפריע לי עד כדי כך ! אבל אז לא ראו בבירור את הצלקות המפגרות !
״לעזאזל תפסיקו לבהות״ אמרתי משלבת ידיים על חזי , הרמתי את רגליי לביטני , כמו שאני עושה כשאני כועסת , אבל נזכרתי שיש לי חצאית ! אז הורדתי את הרגליים במהירות ותפסתי את הארי מחייך . הסוטה הקטן !
״תוריד את החיוך הזה ..!״ אמרתי דוחפת אותו . בנים. בנים , בנים , בנים ..

כולנו הזמנו ונכון הבנות שדיברתי עליהן מיקודם? המלצרית הייתי אחת כזאת . היא עשתה להארי עיניים ואני רק נשכתי את השפתיים שלי , בלי כוונה אפילו , כדי להסתיר את הצחוק .
״השפתיים שלך אדומות..״ הארי אמר .
״מעניין למה ..״ אמרתי מגחכת ביחד עם אלי . אני מניחה שזה בדיחה של בנות ..
״גמרתם ? לי ולאלי יש דברים לעשות״ אמרתי מסתכלת על אלי .
״את מנסה להעיף אותנו ….!״ זאין אמר .
״לא ..! טוב כן .. אבל זה רק בגלל שאני מתה ללבוש בגדים נורמליים לא בגדים של זונות !״ אמרתי מכסה את עצמי יותר .
״ אשמתי שחשבתי -ועדיין חושב- שזה יפה ?!״ הארי אמר כתמים .
״כן זה כן .. טוב עכשיו אם לא אכפת לך אדון סטיילס אני ילך להחליף את הזוועה הזאת !״ אמרתי מחייכת והוא מחזיר לי חיוך .

נקודת מבטו של הארי-

מיד אחרי שהן הלכו שמעתי לואי צועק .
״מי שרב הוא מאוהב ..!!!״ ואני רק גיחכתי לעצמי .
״תחסוך ממני לואי..״ אמרתי
״אתה כן. היא משנה אותך ..!״ לואי אמר ומחה דמעות דמיוניות מעיניו .
״ממש לא !״ התווכחתי .
״תוכיח״ זאין אמר וחייך .
״אוקיי , בסדר״ עמדתי על שלי . הלכתי למלצרית ממיקודם .
״היי ,״ אמרתי קולט ממנה חיוך . זה הזמן להפעיל את הקסם שלי .
״ראיתי אותך מקודם , ותהיתי , אם את רוצה להיפגש מתישהו.״ אמרתי מניח את ידי על הדלפק לידה .
״אני מבטיח שיהיה כיף..״ אמרתי בקול הפלרטטן שלי , משהו שמפיל בנות בשניה .
״למה לא .. הנה המספר שלי, תתקשר אליי״ היא אמרה בחיוך ורשמה את המספר שלה . הארי סטיילס אף פעם לא משתנה ..!
״הוכחה מספיק טובה ?״ שאלתי מניח את הפתק עם המספר שלה על השולחן .
״אני עדיין לא בטוח האז .. אולי .. נראה עוד שבוע שבועיים , אני בטוח שיקרה משהו עד אז״ לואי אמר וקרץ לי . הוא צריך לשתוק לעיתים קרובות יותר . ולחשוב שאף אחד לא יודע שהיא הייתה החברה הכי טובה שלי בגיל 6 .. וטוב שאף אחד חוץ מלואי לא יודע . ככה זה טוב , היא לא תגלה עד שאהיה מוכן ואני מסודר . גם אותה אני ישיג אם אני ירצה , אבל אני לא. נכון ? השתניתי מאז גיל 6 , יכול להיות שהיא בכלל לא תאמין לי! כמובן שלא התקשרתי אל הנערה הזאת , יצאתי פה ממש רע אבל לא רציתי שלואי ימציא לי עכשיו נאומים על איך אני מאוהב באור .

למחרת היינו בבית שלנו , ליאם וזאין שיחקו באקס בוקס , לואי ואני היינו עסוקים בלמצא פתרון לבעיה הקטנה שיש לנו שנקראת ׳איך לגלות לאור׳ , ונייל אכל כרגיל .
״אולי תגרום לה לגלות לבד ?״ לואי הציע
״איך בדיוק?״ שאלתי.
״תשים את הצמיד שלך , עם חולצה קצרה או משהו , ואז כשתהייה לידה תפיל אותו בטעות , והיא תראה את הצמיד . חוץ מזה , יש לך רעיון טוב יותר ?״ לואי אמר . יש משהו במה שהוא אומר .
״אוקי אוקי .. נלך על התוכנית הרגילה , פשוט להגיד לה ..כשזה יהיה הזמן אני אגיד. רוצה נקבע מחר להיפגש איתן במלון ? אפשר גם לבקש מההנהלה שנלון במלון שלהן, ככה שיהיה יותר קל להיפגש.״ הצעתי
״אני יתקשר אליהם״ לואי אמר והוציא את הטלפון שלו , מתקשר להנהלה .
״הם מסכימים ..!״ לואי אמר וחייך . עכשיו הולכים להודיע לאלי ואור !


תגובות (9)

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי היום

24/07/2013 11:26

עאעאא איזה מושלמי!!!
המשך דחוף!!!

24/07/2013 11:32

☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆. תמשיכי!!!

24/07/2013 11:56

תמשיכייייייייייייי

24/07/2013 12:08

תמשיכיייי
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░███░░░░░░░░███░░███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░███░░░░░░░░░░░░░███░░░░▄▄▄░░░░▄▄▄░░░░░░
░███░░░░░░░░███░░███░░▄██▀░░▄▄██████▄░░░
░███░░░░░░░░███░░███▄██▀░░░▄██▀░░░▀██▄░░
░███░░░░░░░░███░░██████░░░░███████████░░
░███░░░░░░░░███░░███░▀██▄░░███░░░░░░░░░░
░██████████░███░░███░░▀██▄░░███▄▄▄▄██▀░░
░▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀░▀▀▀░░▀▀▀░░░░▀▀▀░░▀▀▀▀▀▀▀░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

24/07/2013 12:25

אז איפה הפרק הבא?

24/07/2013 13:32

מושלם תמשיכי! ♥

24/07/2013 16:17

מושלםםםם תמשיכי

24/07/2013 23:45

חחחח תודה אתם מושלמווותתתת(:::
אני יעלה היום מתישהו><
שמחה שאהבתן!!(:
לאב יווו

25/07/2013 04:12
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך