אור סטיילס מאליק
מממ מקווה שלא יצא קצת משעמם :)
לול מקווה שאהבתן!!((:
המצב רוח שלי קצת נעלם אבל זה לא משהו שקצת מוזיקה לא יכולה להעביר !!!(:
לאב יוווו מקווה שאהבתןןן !(:

אהבה אסורה❤ על וואן די פרק 7(:

אור סטיילס מאליק 26/07/2013 1623 צפיות 9 תגובות
מממ מקווה שלא יצא קצת משעמם :)
לול מקווה שאהבתן!!((:
המצב רוח שלי קצת נעלם אבל זה לא משהו שקצת מוזיקה לא יכולה להעביר !!!(:
לאב יוווו מקווה שאהבתןןן !(:

המשכנו בהמשך היום . אור ואלי נשארו בבית , והבנים היו נראים שקועים במחשבות כל היום. כמובן שהמחשבות שלי היו עסוקות רק במה שקרה לאור . איך אדם אנושי יכול לעשות דבר כזה לילדה שלו?! הדם שלו?! זה מכעיס אותי שיש אנשים כאלה ..זה פשוט מגעיל אותי .
״מה קרה ליאם ? מה קרה לה?״ הארי שאל.
״זה אישי״ עניתי . באותו הרגע הנעליים שלי נראו מעניינות מאוד ..
״היא נפגעה ? משהו קרה לה ?״ הוא שאל שוב. ידעתי שאור לא תרצה שאספר את זה , אבל ידעתי שחשוב להארי לדעת .
״לא״ עניתי באדישות . המחשבות שלי היו עדיין עסוקות במה שאור אמרה לי .. ואיך לא שמנו לב לצלקות שלה ? היא בטח הסתירה אותן מאחורי כל הבגדים האלה .. אבל למה ?

נקודת מבטה של הארי-

״אני הולך לרגע״ אמרתי והלכתי לחדר של אלי ואור. אם אני לא יכול לדעת מה קרה, לפחות אני יוכל לדעת שהיא בסדר . פתחתי את הדלת וראיתי אותה בסלון.
״היי אור , את רוצה לצאת לסיבוב ?״ שאלתי והיא הנהנה ומחייכת חצי חיוך . היא עלתה לחדר שלה והביאה ג׳קט , למרות שהיה חם .
״למה גקט ?״ שאלתי והיא רק הסתכלה על הרצפה ואז חזרה אליי .
״אממ .. זה כלום הארי עזוב , לאן הולכים?״ היא שינתה נושא . אבל החלטתי להתעלם מזה .
״אני מכיר מקום שאת תאהבי״ אמרתי מחייך במחשבה על המקום הזה , שנהגנו ללכת אליו בילדותנו.
״אוקיי״ היא ענתה שוקעת במחשבות . אני צריך להתחיל לחשוב איפה לגלות לה ..
״הגענו״ אמרתי מחייך אל מול מגרש ההחלקה שמולנו . תמיד נהגנו לבוא להחליק על הקרח .
״וואו הארי .. מישהו שאהבתי תמיד לקח אותי למקום הזה ! איך ידעת ??״ היא שאלה עם החיוך הראשון שלה היום , אני שמח שהיא מאושרת . רגע מה ?!!?! ׳מישהו שאהבתי׳?? זה אמר שהיא אוהבת אותי ?? או שהיא פעם אהבה אותי ??
״אתה בסדר ?״ היא שאלה עם מבט דואג
״כן .. פשוט אממ אני גם תמיד באתי לכאן.. אני אוהב להחליק .. אבל המון זמן לא החלקתי״ עניתי לה .
״גם אני..״ היא ענתה וחייכה חצי חיוך שוב .
״הנה , אני יעזור לך״ אמרתי כשנכנסנו למגרש החלקה . יכולתי לראות שיש לה באלגן בראש ושהיא עדיין מבולבלת .. איזה יום מוזר .
״תודה הארי״ היא אמרה בנימוס. חייכתי אליה והרמתי אותה קצת כדי שתיכנס לרחבת החלקה . היא הסתכלה עליי בתודה .
״את אוהבת להחליק ?״ שאלתי אותה .
״מאז גיל ארבע אני לא מחליקה , הכל ניהיה מסובך מאז ולא היה לי זמן״ היא אמרה בעצב .
״באמת ? גם אצלי זה היה קצת מסובך , ההורים שלי חזרו מחופשה והייתי צריך לחזור לגור בלונדון , אז נבחנתי לאקס פקטור והנה אני פה״ עניתי מחייך ונזכר בתקופת האקס פקטור .
״נחמד ..״ היא מלמלה .
״על מה את חושבת ?״ שאלתי .
״אתה באמת באמת מזכיר לי מישהו..״ היא מלמלה שוב . אוי לא .. אני צריך לברוח מזה איכשהו ..!
״לא חושב , אם היינו נפגשים בטוח הייתי זוכר אותך״ שיקרתי לה , ועכשיו כשהיא תגלה היא תראה ששיקרתי ! איזה באלגן ..
״אתה בטח צודק..״ היא אמרה והתחלנו להחליק .

—–

״וואו הארי תודה ! זה היה כלכך כיף ..!תודה , אני מרגישה קצת יותר טוב״ היא אמרה וגרמה לי לחייך .
״אני שמח שאהבת״ אמרתי מחייך .
״לדעתי כדאי שנחזור למלון״ היא אמרה והנהנתי להסכמה . הגענו למלון והיא נכנסה לחדר שלה , ואני לשלי .
״איפה היית ?״ נייל שאל
״יצאתי להחליק עם אור״ עניתי
״נו..? עשית את מה שתכננו?״ לואי שאל
״לא .. זה פשוט לא היה מתאים״ אמרתי ללואי.
״טוב זה מתחיל לעצבן שאתם מסתירים ממנו את זה חברה , מה קורה פה ?!״ זאין שאל .
״אתה באמת רוצה לדעת ?״ שאלתי מתיישב בספה לידם .
״כן אני כן!״ זאין אמר מחכה להסבר שלי .
״פעם , לפני שבאתי לאקס פקטור , גרתי בהולמס צ׳אפל נכון? אז שם הייתה לי חברה הכי טובה , היה אסור לנו לשחק ביחד כי המשפחות שלנו לא הסתדרו . ואז ההורים שלי חזרו מהחופשה ועברנו לגור במקום אחר , הייתי בן 6 והיא הייתה בת 4, ואחרי זה לא ראינו אחד את השני יותר . הבאתי לה צמיד תואם לשלי כדי שלא תשכח אותי ,״ התחלתי לספר .
״ואז כשפגשנו את אור , הארי שם לב לצמיד כמו שלו על היד שלה . והיא לא זיהתה אותו , אז אנחנו עובדים על תוכנית איך לספר לה בלי שזה יצא מוזר , אבל,״ לואי המשיך אותי .
״תכננתם לעשות את זה היום אבל המקרה עם אבא שלה הפריע לכם .. מה תכננתם?״ ליאם שאל.
״איזה מקרה עם אבא שלה ?!?״ שאלתי .

נקודת מבטו של ליאם –

טיפש טיפש טיפשששש ! איך יכולתי להגיד להם את זה ?!?! מה אני אומר להם עכשיו ?!
״אממ .. זה .. היא .. היא הייתה מעדיפה שאני לא יספר לכם ..״ מלמלתי מקווה שהם לא ישאלו עוד שאלות .
״ליאם . תגיד לי מה קרה לה עם אבא שלה !״ הארי צעק עליי .
״היא ביקשה שאני לא אספר הארי ! אני לא הולך לספר אם היא ביקשה במפורש שאני לא אספר !״ אמרתי לו ועליתי מיד אל החדר שלי . מה יש לו?! למה הוא כלכך תוקפני ?? התיישבתי ישיבה מזרחית בפינת החדר . מה אני יכול לעשות ? אני לא רוצה שנריב בגלל זה ! אבל אני לא רוצה שאור תרגיש שהיא לא יכולה לסמוך עלי ! אני לא רוצה לריב ..

נקודת מבטו של זאין –

הרגשתי את הצורך הזה לדעת מה קורה כאן . זה קשור באור, ובהארי . למה הארי הסתיר את זה ממנו ? מה כלכך מיוחד ? אבל אז הוא סיפרו לנו . הוא התחיל להתעצבן על ליאם שלא רצה לספר לו מה קרה עם אבא של אור . זה פרטי , לדעתי הארי מגזים , צריך לשאול אותה , לא להוציא את זה מליאם המסכן . הסתכלתי על הארי במבט של ׳מה יש לך?!׳ והלכתי לחדר של ליאם לבדוק מה איתו . אני לא אוהב כשיש מריבות בינינו , זה פשוט לא מרגיש נכון .
״לי׳ (כינוי)? לי׳ אתה פה ?״ הסתובבתי בבית לבסוף מגיע לחדר שלו ומוצא אותו שם .
״לי׳ , מה קרה ? אל תתייחס אליו. אתה יודע שהוא סתם מתעצבן , אתה מכיר את הארי שלנו , הוא לא התכוון לפגוע בך, הוא פשוט רגיל לקבל את מה שהוא רוצה . אל תדאג , אתה היית בסדר ולא הפרת את האמון של אור.״ אמרתי לו והוא הרים את הראש שלו אליי וחשף עיניים אדומות מדמעות . ליאם לא בוכה בדרך כלל , אף אחד מאיתנו לא , אבל כשזה מגיע לריבים בינינו , אף אחד לא יכול להתעלם מהמתח שנוצר בינינו .


תגובות (9)

יצא לך 100מם!!
תמשיכי דחוף!!

26/07/2013 09:05

אעאעאעאעא תמשיכי !!! זה מושלםםםםם

26/07/2013 09:09

תמשיכייי !!

26/07/2013 09:17

המשך!!!!!

26/07/2013 09:51

אור חיימשלי את כותבת מהמם! אני מתה על הסיפור הזה ואני מחכה להמשך(:

26/07/2013 10:15

מושלםם תמשיכי!

26/07/2013 10:27

תמשיכי!!!

26/07/2013 12:08

מממממממש מושלם!

26/07/2013 14:19

מוזיקה ואני את תמיד יכולה לדבר איתי פה במייל שלי: [email protected]
ושהחיוך לא ירד והמצב רוח הטוב כמובן ישאר!♥
תמשיכיי !♥♥♥

27/07/2013 07:33
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך