אור סטיילס מאליק
מקווה שאהבתן...(:
פרק הבא קצת דרמטי , אבל חשוב לעלילה ..(:
בוא נגיד שזה אופייני לי ..:0
גררר גיליתי יותר מדי אתן בטח כבר יודעות>< חחח :0
לא נורא , אבל זה חשוב למשך(:::::
מקווה שאהבתן(:
לאב יווו

אהבה אסורה❤ על וואן די פרק 9(:

אור סטיילס מאליק 28/07/2013 1611 צפיות 10 תגובות
מקווה שאהבתן...(:
פרק הבא קצת דרמטי , אבל חשוב לעלילה ..(:
בוא נגיד שזה אופייני לי ..:0
גררר גיליתי יותר מדי אתן בטח כבר יודעות>< חחח :0
לא נורא , אבל זה חשוב למשך(:::::
מקווה שאהבתן(:
לאב יווו

נקודת מבטו של הארי –

היא שכנעה אותי לחפש אותו , אז ירדתי לסלון , מוצא אותו עם קערת דגנים בשולחן .
״לי׳.. אני ממש מצטער״ אמרתי מסתכל עליו
״זה בסדר האז , אני יודע שלא התכוונת״ הוא אמר מחייך אליי חצי חיוך
״אז אתה סולח לי?״ שאלתי בקול ילדותי . הוא גלגל עיניים ואישר לי ב׳כן׳ אחד .חיבקתי אותו וחזרתי לחדר שלי מרוצה מזה שהשלמנו .
״השלמתם אני רואה .״ אור אמרה מחייכת .
״כן אנחנו כן״ אמרתי מחייך חיוך שחשף את שיני .
״אני לא רוצה שתריבו ככה יותר , זה מעציב אותי״ היא אמרה בפאפי פייס וחיבקה אותי . גלגלתי עיניים .
״בסדר …״ מלמלתי וירדנו לסלון .
״אז בגלל שעוד מעט מחשיך והבטחתי לליאם שנלך להתאמן , אממ מישהו רוצה לבוא ? את יכולה לבוא גם אם את רוצה..״ זאין אמר מחייך אליי .
״אם כולכם באים אז אני גם יבוא״ אמרתי מחייכת ואז אלי נכנסה מהדלת ורצה אליי מחבקת אותי .
״ את יודעת כמה חיפשתי אותך ?! אפילו הלכתי לאמא שלך ! את משוגעת !״ היא אמרה מחייכת .
״טוב הבנים הולכים להתאמן ואנחנו באות איתם״ הסברתי לה מה מתוכנן והיא חייכה ולקחה את התיק שלה . לקחתי את הטלפון שלי ויצאתי ביחד עם אלי והבנים לחדר כושר . בטוח שלא תיכננתי להתאמן , אני לא מתאמנת , וגם אלי לא , אבל מה כבר יש להפסיד ? עדיף מליהיות לבד.

״דיברתי עם זאין והארי היום , הם שאלו אותי מה קרה ..״ היא סימסה לי כשהגענו . למרות שישבה לידי, כי לא רצתה שישמעו אותנו.
״וסיפרת להם?״ שלחתי חזרה
״רק על אבא שלך .. לא על שום דבר אחר ..! את כועסת?״ היא שלחה
״ממש לא , זה היה מתישהו קורה . זאין שם לב לצלקת שלי היום.. אני כזאת מפגרת..״ שלחתי לה
״כמו שאמרת . זה היה מתישהו קורה . את יודעת על איזה שתי דברים יצא לי לחשוב היום?״ היא שאלה
״נופ . דברי״ שלחתי
״על איך שנפגשנו , על הטיפול ועל ההורים שלנו .. וגם על הסיפור הזה שסיפרת לי עם העוגייה״ היא שלחה . בהתחלה המבט שלי נעצב קצת בגלל ההיזכרות בעבר שלנו , אבל כשהיא הזכירה את הסיפור עם העוגייה , הוא תמיד מעלה לי חיוך . בעצם החבר הכי טוב שלי בילדות , ואני , נפגשנו בגלל עוגייה. זה כאילו קרה אתמול ! הייתי בת 3 כשזה קרה !

ניגשתי לקחת את העוגיית שוקולדצ׳יפס האחרונה במגש ביום הולדת של שכן שלי , אבל הארי בא ולקח אותה לפני ונגס בה ! זה היה המאכל האהוב עליי וזה היה האחרון ! רבנו עליה אבל הוא נגס בה ככה שלא רציתי לאכול ממנה יותר , אבל המשכתי להתווכח איתו . בסוף אמא שלי באה וזרקה את העוגייה לפח . אחרי זה כשכולם הלכו ישבנו ושיחקנו בטבחים במטבח הקטן שהיה לנו , והוא ׳הכין׳ לי עוגייה כדי ׳לכפר׳ על זה שהעוגייה נזרקה . מאז אנחנו חברים הכי טובים , עד שהוא עזב כמובן . אבל תמיד עולה לי חיוך לחשוב על הזמנים לפני אבא שלי ולפני שהוא עזב . זה תמיד מעודד אותי , וגורם לי לשכוח לרגע את מה שקרה כמה שנים אחרי זה . ניסיתי לשכוח מהיום המעיק הזה רק לכמה שעות עד שנחזור , אני חושבת שזה עבד עד כמה שאפשר .

״העוגייה..״ אמרתי בקול כשאני ואלי צוחקות .
״זה אומר שהייתם אמורים להיפגש״ היא אמרה וסימנה לב גדול עם האצבעות .
״קיטשי״ אמרתי מגלגלת עיניים . המשכנו לדבר על כל נושא שעלה או שהסתכלנו קצת על הבנים מתאמנים , ואז הטלפון שלי צלצל .
״הלו?״ שאלתי
״היי אור , זו הדר !״ שמעתי קול . הדר זו הבת דודה שלי .
״היי הדרוש !״ אמרתי בהתרגשות .
״תקשיבי אני בוושינגטון ! שמעתי שאת ואמא שלך פה גם ! אני פגשתי פה ילדה בגיל שלי ויש לנו אותו אופי ..! והיא אומרת שהיא מכירה את זאין מאליק מוואן דיירקשן ! אני לא מאמינה ..! רגע אני חושבת שאני רואה אותך !!! את במכון כושר נכון? הנה אני עכשיו נכנסת ביחד איתה !״ הדר אמרה במהירות והתרגשות , גורמת לי לעוד רגע קטן לשכוח מאבא שלי .

נקודת מבטו של זאין –

10 דקות לפני –

״אז את רוצה לבוא ? שתי חברות שלי ושל הבנים גם פה אז תוכלי להיות איתם כדי לא להשתעמם עם חברה שלך . אז מה את אומרת גברת קיידי טומלינסון ?״ אמרתי צוחק מהסוף של המשפט , קיידי שונאת שאני קורא לה ככה ! אבל זה כיף . בכל זאת , החברה הכי טובה שלי – היא חברה של החבר הכי טוב שלי . קצת מצחיק כשחושבים על זה .
לא הזכרתי לפני זה שקיידי היא החברה של לואי ? טוב אז היא החברה של לואי . הם הכירו דרכי .
״אממ אוקיי .. אנחנו נהיה שם עוד כמה דקות , תביא לי לדבר עם לואי!״ היא אמרה וגלגלתי עיניים , מעביר את הטלפון ללואי . הם התחילו לדבר ולדבר המון ..! אבל ממילא לואי אוהב לדבר .
אחרי כמה דקות נכנסו שתי נערות , קיידי- וכנראה – החברה שלה , שנראתה מתלהבת מאוד , אז הנחתי שהיא דיירקשנית .
״קיידיייי!״ לואי צרח ורץ לחבק את קיידי שנמחצה בחיבוק דוב מיד אחריו על ידי .
״ טוב , זו הדר ..! הכרתי אותה עכשיו ושתינו רצינו לבוא לאותו המקום , אז אנחנו פה !״ קיידי אמרה מחייכת .
״הדר !״ שמעתי קול מאחורי והסתובבתי מוצא את אור מוחצת את הדר בחיבוק .


תגובות (10)

חחחחחחחחחח צירפת אותי!!
תודה נשמה!!
המשךךךךךךךךךךךךך

28/07/2013 04:45

תמשיכייי עכשיווו!!!

28/07/2013 04:47

חח מהמם תמשיכייי

28/07/2013 04:51

המשך דחוף!!!

28/07/2013 04:54

סיפווווווור מושלםםםםםםםםםםםםםם תמשיכייייייייייייייייי ואם את רוצה את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי ;) ♥

28/07/2013 06:07

תמשיכי!!!

28/07/2013 06:14

מושלם!!!
תמשיכי דחוף וכל השאר…
לאב יו

28/07/2013 08:23

מושלםם תמשיכיי! ♥

28/07/2013 14:35

עאעאעאאעאאאעעאאעאעעאעאעא עוגגגייייהה הההההההההההה
נופ אני מטורפת על עוגיות כולם יודעים את זה 3:
אור אנחנו דומות אבל מאוד !!!!
גמלי קוראים אור
גמאני חולת עוגיות – אם את אוהבת ~.~
והפייבים שלנו הם זאיין והארי :00000000000
הפרידו אותנו בלידה ><
אבלאבל תמשיכיייי

28/07/2013 23:03

חחחחחחח עוגיות זה אהההבההההההה אני חולת שוקולד צ׳יפס *~*
חחחחח אולי באמת הופרדנו בלידהההההה
אפילו שיש סיכוי שגם אני והארי הופרדנו בלידה כי אנחנו פאקינג יותר מדי דומים אבל אני ישתוק עכשיו חחחחחח
אני ימשיך היום><
לאאאב יוווווו

29/07/2013 03:58
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך