תדרגו, תגיבו, ואני אמשיך :)

אהבה בסטיילס/פרק 1

תדרגו, תגיבו, ואני אמשיך :)

"תדפקי על הדלת…" אמרה אמבר לאשלי. אשלי דפקה נקישות חלשות על הדלת. אליסון ניגשה לדלת בעייפות, מנסה להתאושש משנתה. היא פתחה את הדלת. "יום הולדת 20 שמח!" אמרו אמבר ואשלי שמחות, והגישו לה זר ורדים נאה. "זה כל כך יפה מצדכן!" אמרה אליסון, והתענגה על ריח הורדים הנעים. "בואו, היכנסו…" אמרה אליסון ופתחה את דלת הבית לרווחה, מזמנת אותם לבוא. "הכנו לך הפתעה שתמותי עליה!" אמרה אמבר, ונכנסה יחד עם אשלי לבית. "את לא יכולה ללכת לשם כשאת בפיג'מה! למרות שהיא דיי מחמיאה לך…" אמרה אשלי. "אנחנו הולכות להביא לך בגדים" אמרה אמבר, וסחבה איתה את אשלי לחדר של אליסון. הן הוציאו משם שמלת סטרפלס שחורה ונאה, סוודר ג'ינס, נעלי אצבע, כובע אדום ושרשרת גולגולת. על גבי שידת האיפור הונחו מסקרה ואודם, והן לקחו גם אותם. "לכי תתקלחי, שתהיה נקייה ורעננה!" אמרה אשלי. "בסדר, בסדר…" אמרה אליסון ורצה במהירות למקלחת. במשך 5 דקות התקלחה, ויצאה משם כשהיא לובשת חלוק מגבת שצבעו לבן צחור כשלג. הבנות באו אליה, כשאשלי מחזיקה בגדים בידה, ואמבר מחזיקה מסרק. אמבר סירקה את שערה המתולתל והבלונדיני של אליסון בעדינות, מנסה לא להרוס את התלתלים היפים שלה. "קחי, לכי תלבשי את השמלה והסוודר, אבל אל תסגרי אותו כי אז תראי כמו מורה. שימי את הנעליים, הכובע והשרשרת. אנחנו נאפר אותך אח"כ" אמרה אמבר. אליסון נגשה לחדרה, מורידה את חלוק המגבת. "חזייה, תחתונים?! הלו?" אמרה אליסון נבוכה. אמבר נתנה לה את הדברים שרצתה. היא התלבשה במהירות, וכשיצאה, הבנות הסתכלו עליה בהערצה. "את נראת מדהים!" אמרה אמבר, ואשלי הסכימה איתה. "אוקיי, לא אכלת עדיין כלום?" אמרה אשלי. "שום דבר" אמרה אליסון. אשלי הלכה למטבח, הכינה לה קפה ושמה אותו בתוך בקבוק אטום. "תשתי בדרך" אמרה לה אשלי, ורצה לשירותים – להביא משם בקבוק שהוא תחליף למשחת שיניים – נוזל כחול בריח טוב שגורם לשיניים להריח טוב יותר. אמבר, אליסון ואשלי כיבו את האורות בבית, לקחו את המפתחות ממקומם ונעלו את הדלת. מחוץ לבית, התקדמו היישר למכונית היונדאי השחורה שעמדה מולן. המכונית הייתה שייכת לאמבר. אליסון ואשלי ישבו מאחורה, ואמבר ישבה במושב הנהג. אליסון שתתה את הקפה שלה לאט, ולאחר מכן נתנה לה אשלי את התחליף למשחה. ברחובות אנגליה, נסע הרכב בצורה מסוגננת. "אוקיי, את היום הולדת שלך נחגוג ב…".


תגובות (2)

זה נשמע כמו התחלה יפה
אבל אם זה יהיה עם הארי סטיילס או כל מפורסם אחר מקום הסיפור בז'אנר מפורסמים

19/10/2013 04:53

מהמם תמשיכי!

19/10/2013 07:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך