מילנה פינחסוב
תודה לכל המגיבים מקווה שאתם נהנים בקריאתכם.......

אהבה לא שקרית פרק 3

מילנה פינחסוב 13/12/2012 942 צפיות תגובה אחת
תודה לכל המגיבים מקווה שאתם נהנים בקריאתכם.......

(עדיין נקודת מבט של זאין).
"את בסדר"? שאל אותה הברמן..
"לא ממש"! היא ענתה לו.
התקרבתי אלייה והיא התעלפה בזרועותיי הרגשתי את נשימותייה, את פעימות לבה שנחלשות ורצתי איתה לכיוון האוטו..
ואז לואי הרגיש את הדופק הוא הביט בי עם דמעות ואמר:" זאין, אין לה דופק,הלב נעצר."
הרגשתי מת באותו רגע לא יכול להיות שמישהו שאני אוהב ימות זה לא יקרה היא תחייה!!!!
החלפתי עם לואי מקום הוא נהג ואני הייתי עם קטרין מאחורה ליטפתי את שערה, נשקתי לה ברכות אבל היא לא התעוררה!
הגענו לבית חולים הרופאים לקחו אותה לטיפול נמרץ..
וכל מה שראיתי זה את דלת טיפול הנמרץ נסגרת….. קטרין היפה שלי מחוברת למכשירים שמו לה חמצן וכל הדברים האלה וזה שבר אותי..
קייטי התחילה לבכות ונפלה על הרצפה לואי בא והרים אותה ואמר לה אל תדאגי….. היא תחייה את תראי…
~נקודת מבט של לואי~
היא כולכך יפה חשבתי לעצמי כשהיא בוכה היא נסיכה אבל אני רוצה אותה איתי….
~אחרי שעתיים~
הרופאים יצאו ואמרו:" מי קרוב של קטרין לוייד?"
זאין ענה לרופא ואמר לו:"כולנו פה קרובים שלה. אני חבר שלה וקייטי חברה הכי טובה שלה.
"טוב, אני מצטער ליבה קרס, היא מתה"……..
~נקודת מבט של זאין~
כששמעתי את הבשורה רצתי לכיוון החדר שלה..
נכנסתי ראיתי אותה ונפלתי על הרצפה הורדתי לה את החמצן מהפנים ונישקתי אותה וחיבקתי אותה..
כולם נכנסו לחדר וראו שהיא מתעוררת יש לה דופק..(המכשיר שמראה את הדופק) כולם שמחו והיא פתחה את עינייה…
~המשך יבוא~


תגובות (1)

אז פתחת משתמש ?
את ממש משעועממת( נכון?)

14/12/2012 00:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך