מילנה פינחסוב
תודה לכולם שמתקנים אותי תקראו את הסיפור שלי בבקשה זו פעם ראשונה שאני כותבת סיפור ואני צריכה חוות דעת אם אתם רוצים שאני ישלב איזו שהיא דמות תגידו ואני ימצא פיתרון לשלב אותה.
תגיבו לי פליז!!!

אהבה לא שקרית פרק 4

מילנה פינחסוב 14/12/2012 828 צפיות 4 תגובות
תודה לכולם שמתקנים אותי תקראו את הסיפור שלי בבקשה זו פעם ראשונה שאני כותבת סיפור ואני צריכה חוות דעת אם אתם רוצים שאני ישלב איזו שהיא דמות תגידו ואני ימצא פיתרון לשלב אותה.
תגיבו לי פליז!!!

~נקודת מבט של קטרין~
התעוררתי במקום שלא מוכר לי..
"איפה אני?"
" את בבית חולים התמוטטת וכמעט לא מתת " אמר לי זאין.
" כמעט??? חבל שלא בכלל!"
" למה את אומרת את זה יפה שלי? את לא רוצה לחיות?" שאל אותי זאין במבט עצוב ומופתע..
" לא רוצה!" עניתי בצעקה והתחלתי לרוץ לאורך המסדרון…
עד שהגעתי לקבלה הרגשתי כאב חד כלכך בכיוון השמאלי של הלב ונפלתי על הרצפה וצעקתי מכאב וירד לי דם מהאף כולם שמעו אותי צועקת במיוחד זאין הם רצו אליי וראו שאני על הרצפה עם דם…
" מה קורה לך יפה שלי? שאל אותי זאין אך הדם המשיך לרדת מהאף בכמויות אדירות וצעקתי וכולם היו בשוק הוא חיבק אותי חזק וכולו היה מכוסה דם..
" תקראו לרופא, לאחות קדימה! היא גוססת לי פה!" צעק זאין..
הגיע הרופא ואמר " הדופק חלש לטיפול נמרץ עכשיו"!!!!
" מה יש לה דוקטור"? שאל זאין…
" הלב שלה קורס שוב היא יכולה למות"! אמר הרופא ורץ לטיפול נמרץ…….
~נקודת מבט של זאין~
כששמעתי מה שאמר הרופא הרגשתי כאילו מוציאים לי את ליבי, בעטתי בדלתות, בכיסאות ולאחר חמש דקות יצא הרופא ואמר:" אני מצטער היא מתה…….."
נכנסתי לחדר ראיתי אותה וחיבקתי אותה והתחלתי לבכות ולדבר איתה וכולם נכנסו איתי ביחד…
~נקודת מבט של קטרין~
לא הבנתי איפה אני הדבר האחרון שראיתי היה שלט "טיפול נמרץ" זה כנראה ממש רציני מה שיש לי.
סגרתי את העיניים ושמעתי את זאין מדבר אליי קולו היה רך ונעים, ראיתי את פניו אבל זה נראה כאילו הייתי בעולם אחר הרגשתי שונה שמעתי: " אני אוהב אותך ,אל תלכי אין לך זכות לעזוב אותי!
מהרגע הראשון שראיתי אותך התאהבתי והאישיות שלך פשוט מדהימה אותי אני אוהב אותך תשארי איתי אז תתעוררי כבר"!
לקחתי נשימה עמוקה וקמתי מהמיטה הוא חיבק אותי אבל העיניים שלי נסגרות! מה יש לי? אני אוהבת אותו אני רוצה לחיות איתו!!!
" תצאו מהחדר בבקשה , אני צריך לערוך לה כמה בדיקות והיא תשתחרר"
אפילו על פניו של הרופא עלה חיוך וגם על של האחיות שעמדו לצידו..(איזה מתוק זה לא??)
ערכו לי את הבדיקות ואמרו לזאין:" אל תיתן לה לשתות אלכוהול בכלל אחרת יקרוס הלב ובאמת לא נוכל לעשות כלום אחרכך"
"בסדר" ענה זאין…
~נקודת מבט של קייטי~
בזמן שחברה שלי גססה שם אני הספקתי להתאהב בלואי אני לא חברה אמיתית אבל הוא כולכך חתיך אני חייבת להודות אני מאוד רוצה להיות שלו אני בטוחה שגם הוא רוצה אותי איך שהוא מסתכל עליי אני לא יכולה אני קורסת..
הוא מתקרב אליי הרגשתי את קצב פעימות הלב שלו ושאל אותי:" מה את עושה היום בערב? אני רוצה להיפגש איתך רוצה?"
" את האמת אני לא עושה כלום אבל סבבה אני אפגש איתך".. עניתי לו
ראיתי את החיוך שעלה על שפתיו כשעניתי לו.
~נקודת מבט של קטרין~
התלבשתי ובחוץ חיכה לי זאין עיניו היו נפוחות ואדומות כנראה בגלל שבכה הרבה בגללי….
חיבקתי אותי חזק ונשקתי אותו והוא אותי הייתי שמחה ומאושרת אבל לא באמת הרגשתי אהבה אליו באתי ואמרתי לו:" זאין, תקשיב אתה בחור מדהים אבל אני לא מרגישה אלייך כלום או שאני לא יודעת מה להרגיש בקיצור אני צריכה כמה ימים לעצמי בסדר?" אמרתי לו וראיתי את פניו המופתעות ועצובות בו זמנית.
" בסדר" הוא אמר…
ו…………………………………
~המשך יבוא~


תגובות (4)

כן את יכולה להוסיף אותי עם הארי אם כן
עדן-גבוהה רזה עיינים כחולות שיער חום אוהבת לשיר תודה :)
אעע ותמשיכיי את ממש משתפרת

14/12/2012 01:30

בטח תודה שאת אומרת לי שאני משתפרת תקראי בפרק הבא את תיכנסי

14/12/2012 01:45

מילנה ( זו את נכון,?) חחחח ,
זה ברור שזו את

14/12/2012 01:47

כן זאת אני לינה

14/12/2012 02:22
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך