דיירקשנית ;-)
היי :-)
זה סיפור ראשון שאני כותבת אז סורי אם זה לא טוב.. :/
אשמח אם תגידו את דעתכם :)
לאב יו❤ :)

אהבה צעירה-פרק 1 (וואן דיירקשן)

דיירקשנית ;-) 17/10/2013 2350 צפיות 21 תגובות
היי :-)
זה סיפור ראשון שאני כותבת אז סורי אם זה לא טוב.. :/
אשמח אם תגידו את דעתכם :)
לאב יו❤ :)

״סטייסי! ארוחת בוקר!״ קראה לי אמא, מהמטבח כניראה.
מתנוחה של שכיבה עברתי לישיבה במיטה. התמתחתי ונעלתי על רגליי את נעלי הבית ההלו קיטי שלי שהיו לצד המיטה על הריצפה. נגשתי לחדר הארונות והזזתי את דלת הזזה הגדולה. לקחתי מהמדפים שבארון טייץ שחור ארוך מבריק, חולצה לבנה ומעל קפוצ׳ון 'FOX'. לבשתי את הבגדים והוצאתי אולסטאר לבנות. הטזתי בושם של בריטני. השלכתי את הבגדים המלוכלכים-משומשים לסל הכביסה. על הדרך לקחתי את הפלאפון והתיק וירדתי.
״בוקר טוב.״ ברכתי את אמא ואבא. אבא קרא עיתון ספורט בשולחן האוכל ואמא ליד הגז במטבח. 
״בואי, מותק. תאכלי.״ אמרה אמא וסימנה לי לשבת. ישבתי ואמא הגישה לי את הצלחת עם חביתה חמה וליד גבינה. חתכתי חתיכה קטנה מהחביתה והתחלתי לאכול. 
״מתרגשת לכיתה ח׳?״ שאלה אמא עם חיוך על פניה. 
הנהנתי עם חיוך. סיימתי לאכול והנחתי את הצלחת בכיור. עליתי להביא את התיק מהחדר, אמרתי לאמא ואבא להתראות והם איחלו לי בהצלחה. פתחתי את הדלת הראשית והקור של לונדון הכה בפניי. הנחתי את ידיי על לחיי ושיפשפתי אותן. התחלתי ללכת לעבר בית הספר. שרדתי את הקור והגעתי לשער בית הספר. עברתי את השער וניכנסתי.  
״סטיייסיייי!״ שמעתי צרחה מאחורי ואחר כך מישהו נתלה על גבי.
״היייליי!״ היא ירדה מגבי ועשינו את הסיסמת ידיים שלנו. צחקקנו והתחבקנו. 
״סיס, את באה לראות איזו כיתה אנחנו??״ היא שאלה. 
״ברור סיסוש! יאללה בואי!״ עניתי. 
נכנסנו למזכירות. ״שלום? איפה כיתה ח׳3?״ שאלה היילי את הפקיד. ״ממממ, זה קומה שנייה ליד חדר המחשבים.״ הוא ענה. הודנו לו והלכנו אל עבר המדרגות. עלינו והגענו לכיתה. ח׳3. 
״סיס, את באה??״ שאלתי את היילי. היא הנהנה ונכנסנו לכיתה. היה שולחן פנוי באמצע הכיתה וישבנו בו. המורה ניכנס והתחלנו ללמוד.

*הפסקה*
צילצול ההפסקה הופעל והתלמידים החלו לצאת. 
אני והיילי יצאנו מהכיתה לעבר הלוקרים שבקומה הראשונה.״קלטי, קלטי.״ היילי אמרה תוך כדי שהציקה עם האצבע בכתפי. ״הוא מסתכל עלייך.״ היא הצביעה לצד והפנתי את מבטי לשם. נער עם שיער קצת מתולתל עם עיניים ירוקות נוצצות שמסתכלות עלי. הוא הסתכל עלי. 
כשהוא הבחין בי מסתכלת עליו, הוא חייך  חצי חיוך מושלם עם גומה. השפלתי במבוכה את ראשי עם חצי חיוך על שפתיי. 
״רואה?״ היילי לחשה לאוזני. הנהנתי. 

*סוף יום*
״אני בבית!״ צרחתי כשניכנסתי לבית וסגרתי אחרי את דלת הכניסה עם הרגל. 
אמא ההורים שלי לא היו בבית.  
עליתי לחדר והנחתי את הילקוט על הריצפה. הרגשתי מסריח אז נכנסתי למקלחת. סיימתי. לבשתי חולצה לבנה עם צוורון ומעל עליונית ורודה ארוכה, סקיני שחור ונעלי עקב.  החלטתי ללכת לשופינג. לקחתי תיק צד עם רצועת שרשרת בצבע מוקה חלש. שמתי בתוכו מפתחות, מסטיקים וארנק עם כסף. ירדתי למטה. 
יצאתי והזמנתי מונית. 

יצאתי מהקניון עם מיליון שקיות בידיי. הלכתי לפינת הרחוב לתפוס מונית. פתאום עצרה לידי מכונית כסופה עם ערס עם סיגריה בין אצבעותיו. 
״רוצה טרמפ, מותק?״ אמר שיוצא מפיו עשן.
״לא.״ אמרתי, מזועזעת. 
הוא יצא מהאוטו והתקרב אלי. 
״לך ממני!״ צעקתי. 
פתאום, משומקום, מישהו החטיף לו בוקס לפנים. 
״שלא תעז לגעת בה!״ אמר והצמיד אותי אליו. העלתי את ראשי לכיוונו וזה היה נער בערך בגילי. שיער די מתולתל ועיניים ירוקות. מזכיר לי מישהו.. האיש חזר למכונית בעודו ממשש את הלחי מהבוקס. הוא התניע ונסע. 
״ת-תודה״ אמרתי לבחור שהציל אותי. 
״אין על מה. אני לא הייתי נשאר בצד ורואה אותו ככה איתך.״ אמר וחייך חיוך חושף זוג גומות. 
״אני מוכן להחזיר אותך. אם את רוצה, כמובן.״ הוסיף. 
״א-אוקי״ עניתי. 
״אה, קוראים לי הארי.״ אמר והושיט את ידו לעברי. ״ולך?״ הוסיף.
״ס-סטייסי״ הושטתי את ידי גם כן.  הוא ניגש לדלת שלצד הנהג ופתח אותה. 
״את נשארת שם או באה?״ שאל, מצחקק. 
צחקקתי גם וניכנסתי לג׳פ היוקרתי. הוא טרק את הדלת והתסובב לכיוון דלת הנוסע, נכנס והתיישב. הוא התניע את המכונית והתחיל לסוע. 
״אתה מזכיר לי מישהו..״ מלמלתי. 
״באמת? מי??״ אמר בחיוך ערמומי. 
״סתם.. מישהו מהבית ספר..״ אמרתי והסמקתי. 
הוא חייך חיוך ענק והתרכז בנסיעה. 
״למה אתה מחייך?״ שאלתי. הוא לא ענה. רק המשיך להתרכז בנסיעה עדיין עם חיוך על פניו. נאנחתי בתיסכול והנחתי את מצחי על החלון הקר. לאט לאט הרגשתי את עיניי נעצמות. נרדמתי. 

נקודת מבט של הארי:
הבטתי לעבר סטייסי. היא נרדמה. היא כל-כך יפה שהיא ישנה..
כעבור 10 דקות של נסיעה שקטה החנתי מול ביתה. כיבתי את המנוע ויצאתי מהאוטו. הסתובבתי לעבר הדלת שליד הנוסע ופתחתי. הרמתי את סטייסי כמו שחתן מרים את הכלה בחתונה. סגרתי אחרי את הדלת עם הרגל והלכתי לכיוון דלת ביתה. פתחתי את התיק שלה והוצאתי את המפתחות. הכנסתי את המפתח בחור הדלת וסובבתי. פתחתי את הדלת בחשש וסגרתי אחרי את הדלת באיטיות. הבית היה ריק.


תגובות (21)

zתמשיכי נשמע ממש מעניין
ועם יש אפשרות להצתרף עם נייל אז אני ממש אשמח
שם- לירון
גיל-מה שצריך
תיאור- עיניים ירוקות ושער שחור ארוך גוף ממצוע ונראת טוב
אופי-אוהבת לרקוד לבשל וללכת לקניות מתה על החיים שלה למרות שהיו לה עליות ומורדות לא מתאהבת בקלות אבל ברגע שהיא פוגשת את האחד אז היא תתאהב בו על המקום מתי שהיא מתוסכלת היא הולכת למקום מבודד…

17/10/2013 08:33

היי לירון! :)
תגידי אם הבנתי אותך.. את רוצה שאני אצרף אותך עם ניילר??

17/10/2013 08:35

כן:)

17/10/2013 08:46

בהמשך הפרקים:)
מבטייחה :-) ❤❤
ואשמח מאווד אם תזמיני חברוות:)

17/10/2013 08:48

תעשי עכשיו הרשמה כזה תעלי הרשמה לסיפור:)
ותשמרי לי את ניילר חח

17/10/2013 08:50

מזאת אומרת הרשמה?.. :O

17/10/2013 08:52

ואת יודעת אולי איך מוסיפים תמונה מהאייפון?..

ואני ישמור לך את אפרווחי! ;-)

17/10/2013 08:53

את כייאלו מעלה עוד סיפור
את רושמת את ההקדמה של הסיפור ואת רושמת ככותרת +הרשמה ורושמת מי פנוי ואז בנות יתנו לך תיאורים שלהם
ואין לי מושג סורייי

17/10/2013 09:01

ואם את שואלת אם יהיו וואן דיירקשן והמעריצים וזה, אז יהיה:)
יש לי כבר כמה רעיונות..
ופליייז תזמיני..

17/10/2013 09:05

סבבהההה אני אנסה בנתיים תעלי עוד פרק

17/10/2013 09:21

אני מעלה פרק אם יהיו עוד קוראות..
את לא יודעת איך אני רוצה להמשיך..!

17/10/2013 09:26

היייי
ישמצב את מוסיפה אותי עם לואי או ליאם ?
אם כן, זה התיאור שלי :
שם : הדר
גיל : תמציאי
מראה : שער בלונדיני בהיר ממש עם פסים ורודים ( זה ממש יפה ) עיניים כחולות עמוקות וקצת נמשים, גבוהה רזה ודי שחומה.
אופי : מצחיקה, חכמה, הרבה מתחילים איתה, עומדת על שלה, בוגרת, אמיצה, מגה על מי ומה שחשוב לה, חברה טובה ואוזן קשבת לכל אחד…

זהו מקווה שתוסיפי אותי
נ. ב. את כותבת ממש יפה, תמשיכי כך!!

17/10/2013 09:40

טנקס❤
אני לא כלכך יודעת אם להוסיף אותך עם לואי או ליאם.. כי רציתי להוסיף את אלינור ודניאל&סופיה.. אבל אני יכולה לעשות משהו :-)
ואני ממשיכה שיהיו עוד כמה קוראים

17/10/2013 09:56

זה נראה ממש יפה (:
יש לך כישרון כתיבתי ורואים את זה ♥

17/10/2013 11:42

חח טנקס❤
אני ממש קרגע כותבת את פרק 2:)

17/10/2013 12:07

ברוכה הבאה לאתר! ואני ממש אשמח להשתתף עם מי שפנוי הנה תיאור
שם : שירה
גיל : מה שצריך
מראה : שיער גלי חום ועיניים חומות בהירות והנה קישור לאיך שהיא נראת: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQmqo8RZQ529VLUTldk5ge3WvSHyDqubEOZhwpaq2eOcskC18y יש לה קעקוע בעורף ולא ממש רואים אותו וכתוב "i want to dei"
אופי: שונאת את החיים מאיימת על מי שלא מקשיב לה לא נפתחת לאף אחד חצי ערסית ורק מי שיקיר אותה באמת טוב מאוד יבין שהיא מצחיקה חמודה ומאוד ביישנית לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות ולא נותת את המספר שלה לכל אחד שונאת את כל הפאקצות האלה ואת הבנים שאוהבים בנות רק לפי היופי וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת והיא גם חותכת את עצמה ואף אחד לא יודע מזה היא שונאת את החיים שלה בגלל שההורים שלה עניים היא ברחה מהבית וגרה ברחוב ואז המשטרה שלחו אותה לבית יתומים בגלל שהיא לא רצתה לחזור הביתה
דת: יהודייה חילוניה וכל פעם הולכת עם שרשרת של מגן דוד
סגנון לבוש: לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע ואוהבת ללכת עם קצר אבל לא יותר מידי קצר
מקווה שתוסיפי אותי :)
ושוב ברוכה הבאה לאתר ♥♥♥♥

17/10/2013 13:46

תודה :-)

אהבתי את הרעיון של הדמות שלך והתכונות!
אבל.. השם לא מתאים:/
תכננתי שמות אמריקאים וכאלה, מתאים??
נגיד.. ג׳ניפר, מולי..

17/10/2013 14:09

או שפשוט תבחרי את שם(:

17/10/2013 22:30

לירון? הכנסתי אותך לסיפור (:

18/10/2013 05:03

המשכתייייי!

19/10/2013 08:18

היי אני טליה לוי איידול שלי מהבנים הוא נייל יש לי דמייני עליו ווואנשוט על ליאם אשמח עם תקראי!

31/03/2015 15:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך