דיירקשנית ;-)
לירון? הוספתי אותך:-)
וסורי אם הפרק יצא יותר קצר מהקודם.. :/

אהבה צעירה -פרק 2-

דיירקשנית ;-) 19/10/2013 1135 צפיות אין תגובות
לירון? הוספתי אותך:-)
וסורי אם הפרק יצא יותר קצר מהקודם.. :/

עליתי במדרגות ועברתי במסדרון. היה חדר אחד עם דלת פתוחה והייתה שם ילדה קטנה שישנה. כניראה אחותה. בדלת האחרונה שבמסדרון, היה שלט שכתוב ׳החדר של סטייסי :)׳. פתחתי בזהירות את הדלת והנחתי את סטייסי על המיטה הרכה וכיסתי אותה בשמיכה. נשקתי לה בראשה העדין ויצאתי. 

נקודת המבט של סטייסי:                  
התעוררתי. בבית שלי. במיטה שלי. מוזר.. אני זוכרת שאני בכלל נרדמתי באוטו של.. אוי, הארי. 
הסתכלתי על צג מסך האייפון והשעה הייתה 09:05 בבוקר. התעוררתי מאוד מוקדם יחסית..  על הצג הופיע גם הודעה מהוואצפ. נכנסתי. 
׳כי זה הייתי אני (-;׳ זה מה שהיה כתוב. זה היה מהארי. הוא הוסיף אותו לאנשי הקשר שלי. 
התרכזתי במה שכתוב. במה זה היה הוא?..  נזכרתי! 

*פלשבק*
״אתה מזכיר לי מישהו..״ מלמלתי. 
״באמת? מי??״ אמר בחיוך ערמומי. 
״סתם.. מישהו מהבית ספר..״ הסמקתי. 
הוא חייך חיוך ענק חושף גומות והתרכז בנסיעה. 
״למה אתה מחייך?״ שאלתי. הוא לא ענה. רק המשיך להתרכז בנסיעה עדיין עם חיוך על פניו. נאנחתי בתיסכול והנחתי את מצחי על החלון הקר. לאט לאט הרגשתי את עיניי נעצמות. נרדמתי. 
*סוף פלשבק*
 
אבל מה קרה אחר כך? איך הגעתי לפה? לבית שלי. לחדר שלי. למיטה שלי.
מוזר.. דחפתי את הפוך לצד המיטה ונעמדתי. לבשתי טרנינג עבה שגדול עלי בכמה מידות בצבע ורוד בהיר. נעלתי נעלי בית פרוותיות וניגשתי למיקלחת. הסתקרתי ואספתי את השיער הבלונדיני והחלק שלי לקוקו גבוה. מרחתי קרם לחות על פני החלקות. שטפתי פנים ולאחר מכן ניגבתי את פני במגבת.  ירדתי במורד המדרגות. לירון, אחותי הקטנה בת 11, נשכבה בספה הגדולה עם האייפון ושמעה בריטני ספרינס. העפתי מבט לשעון שתלוי על הקיר והשעה הייתה 7:08. ההורים שלי בקניות מחוץ לעיר. ניכנסתי למיטבח והוצאתי את המיצרכים לפיינקיק. ״לירון, בואי לאכול!״ קראתי. תוך שניות היא הופיעה במיטבח יושבת על הכיסא ומזילה ריר עם מבט למחבת. צחקקתי והגשתי לה לצלחת את הפיינקק וכך גם לי.  

סיימתי לאכול והנחתי את הכלים בכיור. 
-צלצול- ׳B.F.F❤' 
״היייי!״ נשמע מהצד השני. 
״הייי סיסוש! מה ניש?״ 
״סבבי. רוצה לקניון? שמעתי שיש מבצעים בH&M!" 
״אני הולכת להיתארגן! תהי פה עוד חצי שעה, טוב?״ שאלתי.
״אוקי בובי״ עשיתי קול נשיקה וניתקתי. 
לבשתי ג׳ינס ארוך שחור, גופיה לבנה ועליה חולצה ורודה רחבה עם כתפיה נופלת ועקבים שחורים גבוהים. קצת איפור ובושם. מוכנה.
׳בובי, אני בחוץ(: תרדי׳ שלחה לי היילי. 

״תראי איזו שמלה מהממת!״ קראה לי היילי.  לקחנו במידה שלנו והלכנו לעבר התאים. 
קניתי ג׳ינס לבן ארוך, שמלה שחורה עם כתפיה אחת וחצאית מיני לבנה. שילמנו על הבגדים ויצאנו מהחנות. 
״אני גוועת..״ מלמלתי. 
״בואי נלך לאכול גלידת יוגורט״ הציעה היילי. הסכמתי והלכנו לאכול. 
״סטייסי!״ שמעתי משהו קורא לי. 
״או, היי הארי.״


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך