אהבה שלי לואי טומלינסון פרק 4

לילוש טומלינסון 26/01/2013 1479 צפיות 8 תגובות

"אוקיי הכל התחיל ככה, אני הייתי אצלו בחדר הורדתי שירים לדיסקו קני. שון ביקש ממני, ואז הוא נכנס לחדר התיישב על המיטה והתחיל לצחוק, הוא אמר שהוא נהנה לראות אותי ככה, ואז הוא היה צריך לשירותים, הוא ניסה לפתוח את הדלת ולא הצליח, ואז קראנו לכם, בינתיים אתם ניסיתם לפתוח את הדלת, ואנחנו דיברנו ואז את הלכת עם ליאם לקרוא לשכן והבנים ניסו לפתוח, ואני עזרתי להם מהצד שלי, ואז לואי עמד מאחוריי ועזר לי, הוא הקיף אותי עם היידים שלו והניח אותם על הדלת, הסתובבתי עליו הוא התקרב ונישק אותי."
סיימתי את כל הסיפור בנשימות גדולות כי דיברתי מהר. היא חייכה אליי ולא אמרה כלום, אני שונאת שהיא עושה את זה. הגענו אלייה הביתה היא עלתה הביתה ואני המשכתי אליי הביתה, בדרך הביתה חשבתי על הנשיקה, זאת הייתה נשיקה מושלמת שנהייתה עמוקה מרגע לרגע. פתאום קיבלתי אסמס מלואי.
"כועסת?"
"ממש לא <3"
הגעתי הביתה. יש לי אבא שף (גארט) ואח קטן בן 14(מייקל). אמא שלי התגרשה מאבא שלי ואני לא מדברת איתה מגיל 5. הגעתי הביתה אבא שלי היה במטבח ואח שלי יצא עם חברים. ככה זה רוב הזמן, נתתי לאבא שלי נשיקה על הלחי ועליתי בריצה לחדר, לפני שהספקתי לעשות 5 צעדים אבא שלי אמר לי לבוא ולשבת לידו בנתיים שהוא במטבח.
"נו איך עבר אלייך היום?"
"לא הרבה הייתי בריקוד ואז אצל דניאל"
לא רציתי לספר לו על לואי עדיין.
עליתי לחדר, ואז נזכרתי שיט! הדיסקו נקי נשאר אצל הבנים. התקשרתי מהר ללואי וסגרתי את הדלת בחדר.
"הי בייב"
"הי אממ שחכתי אצלך את ה דיסקו נקי"
"אוי נכון הוא פה על השולחן, את רוצה שאני יביא לך אותו מחר?"
"אהה נכון שחכתי שאתה בא, אתה יכול?"
"כן בטח!"
"תודה"
"אוקיי לב יו"
"לאב יו טו"
איך שסיימתי את השיחה אבא שלי נכנס לחדר, מזל שסיימתי לדבר עם לואי בזמן!
"אתה לא דופק!"
"אני הולך לישון"
"טוב לילה טוב"
בנתיים אני הייתי בפייסבוק ובטלוויזיה, השעה הייתה 11:00 הייתי עייפה אז גם אני הלכתי לישון
*למחרת בבוקר*
הפעם שמתי שעון מעורר התעוררתי ב 6:40 היה גשם בחוץ, התלבשתי עם חולצה אדומה נופלת, מעל קפוצ'ון צהוב, ומכנס שוק שחור (כן אני יודעת אין לי טעם בבגדים) יצאתי מהבית ב 7:00 רצתי כמה שאני יכולה והגעתי ב 7:15 והגעתי רטובה לגמרי, אבל סוף סוף לא איחרתי הגעתי שנייה ליסה כבר הייתה שם, והבנים הגיעו עם שון 5 דקות אחריי.
ישבתי בצד כי אני שונאת את ליסה ! שלחתי לדניאל הודעה. "איפה את" והיא אמרה לי שהיא לא תגיע כי היא חולה איזה חרא ! קמתי לשון להגיד לו והוא אמר לי שלא נורא. שהסתובבתי והתחלתי ללכת לכיוון התיק חלפתי על פניהם של הבנים וסימנתי להם עם היד שלום הם ענו לי ב-היי.הלכתי לתיק שמתי את הטלפון שלי על שקט הורדתי את הסווצרט ועשיתי את החימום לבד. לאט לאט כולם הגיעו וג'ס נזכרה להגיע ב-חמישה לשמונה רצתי אלייה בחיבוק, ולחשתי לה שאנחנו לבד היום. היא צחקה שמה את התיק ובאה להתחמם איתי.


תגובות (8)

תמשיכי

26/01/2013 08:57

תמשיכי ממש יפה

26/01/2013 09:34

מהמםםםם תמשיכייייייי

26/01/2013 09:36

וכתבתי לך בפרקים הקודמים תיאור ועם מי אני רוצה להיות את מוסיפה אותי ?

26/01/2013 09:37

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!

26/01/2013 09:50

תודה אני ימשיך וכן אני מוסיפה אותך :)

26/01/2013 11:37

תמשיכי תמשיכי תמשיכי

27/09/2013 03:16

תמשיכי תמשיכי תמשיכי

27/09/2013 03:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך