מקווה שאהבתן ...

הוואנשוט הבא יעלה בעוד 20 דקות בערך כי לוקח לי די הרבה זמן לכתוב ...

מתה על כולן !!

אוהבת אותו הכי בעולם – מוקדש ל – live love life

28/07/2013 883 צפיות 9 תגובות
מקווה שאהבתן ...

הוואנשוט הבא יעלה בעוד 20 דקות בערך כי לוקח לי די הרבה זמן לכתוב ...

מתה על כולן !!

" שנינוש בואי , אנחנו חייבות לתפוס את האוטובוס למסעדה , ההורים שלך מחכים לנו שם !! " אלה אמרה לי , אני והמשפחה שלי קיבלנו לא מזמן כרטיסי טיסה ללונדון , אבל קיבלנו חמישה ואנחנו רק ארבעה אז הרשו לי לקחת גם את אלה איתי , אלה היא החברה הכי טובה שלי , יש לה שיער שטני שמגיע עד הכתפיים , עיניים כחולות ממש יפות , היא שחומה ורזה ובערך בגובה שלי , והיינו אומרות לפגוש את ההורים שלי במסעדה שקרובה לבית המלון שלנו לפני חצי שעה , אבל פספסנו את האוטובוס אז היינו צריכים לחכות לעוד אחד .
אני לא חושבת שהצגתי את עצמי , קוראים לי שני , אני בת שמונה עשרה וחצי בערך , יש לי שער שטני שמגיע לי עד לקצת אחרי הכתפיים והוא ארוך בטיפה יותר משל אלה , עיניים ירוקות , אני די נמוכה ורזה בערך כמו אלה גם , אני לא פריירית , אני רגישה אבל לא מפחדת מכלום , אני אוהבת לצאת עם אלה ועוד חברות לשופינג ולחיות את החיים הטובים , מה שיוצא לי די הרבה בגלל העובדה שאימא שלי היא סוכנת של סלבריטיז .
" לולה , בואי ! המסעדה פה ! " קראתי לה ונכנסנו למסעדה , ראינו ישר את ההורים שלי ואת האח הקטן שלי שון , יש לו שער שחור שמסודר בקוצים , עיניים חומות עמוקות וגומה אחת בצד ימין , הוא בן תשע וההורים שלי תמיד אהבו אותו יותר .
המשפחה שלי ישבה בשולחן , אבל אליהם הצטרפו עוד חמישה בנים שנראו בערך בגילי , אחד עם שער מתולתל ועיניים ירוקות ממש יפות , אחד עם שער שחור ועיניים כהות ( בבקשה סלחו לי ששכחתי את הצבע עיניים של זאין – הערת הכותבת ) , אחד עם שער קצוץ ועיניים חומות , אחד עם שער שטני – חום בהיר כזה ועיניים כחול – ירוק יפות , והאחרון היה ממש חתיך , היה לו שער בלונדיני ממש ועיניים כחולות , הוא נראה ממש כמו אפרוח , התיישבנו בין חמשת הבנים לאימא שלי והיא הציגה לנו אותם .
" היי בנות , אז כמו שאתם רואות היום לארוחת ערב יצטרפו אלינו להקת ' וואן דיירקשן ' , אני מפיקה את ההופעה שלהם עוד כמה ימים ורציתי שתכירו אותם מעט כי הם יתלוו אלינו לא קצת בשבוע הקרוב . " אימא אמרה וחייכתי אליהם כדי להראות שאני לא נושכת או משהו , אבל לא יכולתי להסיר את מבטי מהבחור הבלונדיני , הוא היה כלכך חתיך שבאלי לאכול אותו , והוא גם ניראה כמו אפרוח קטן ! פשוט ככה !!
" היי , אני הארי . " הבחור המתולתל אמר וגרם לי לצאת מהחלומות בהקיץ שלי , " אני לואי , " הבחור עם השער השטני – חום בהיר אמר , " אני זאין , " הבחור עם השער השחור והעיניים הכהות אמר , " אני ליאם , " אמר הבחור עם השער הקצוץ והעיניים החומות , " ואני נייל . " סוף סוף הוא אמר לי את שמו , ' נייל האפרוח ' , חשבתי לעצמי בראש הקטן והכחול שלי וחייכתי אליהם . " היי , קוראים לי שני וזאת חברה שלי , אלה . " אמרתי להם , אבל אלה לא הפסיקה להביט בהארי , ניראה לי שהיא נדלקה עליו …

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

הארוחה עברה די בכיף , דיברנו הרבה אבל כל הזמן הזה חשבתי על כמה חבל שאני רחוקה מנייל ואני לא יכולה לספר לו בדיחה באוזן או ללטף לו את הרגל או לנשק אותו … ' אני מאוהבת , ' חשבתי לעצמי וידעתי עד כמה זה נכון .
" אמממ אני חייב ללכת לאנשהו , תוכלו לסלוח לי ? אני פשוט ממש חייב לזוז … " נייל פתאום קם ואמר וכולם הסתכל עליו במבטים שואלים , הוא עבר ליד אימא וראיתי שהיא נותנת לו משהו ביד , הוא יצא מהמסעדה ועלה על אוטובוס שבדיוק עמד לצאת מהתחנה . " אימא , אפשר את המפתחות של האוטו בבקשה ? אני אלך למלון … " אמרתי ואימא נתנה לי את המפתחות של האוטו שלה , היא ואבא כבר ייסעו באוטו של אבא ביחד עם שון , יצאתי ונסעתי למלון שלנו , לא חושבת בכלל על אלה ועל איך שהשארתי אותה מאחור .

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

כשהגעתי לחדר של המלון שמעתי מוזיקה קלאסית ורומנטית מתנגנת ברקע , הייתי מותשת מהיום שופינג הזה , שמתי את כל השקיות בסלון והלכת לחדר שלי , אבל כשנכנסתי גיליתי שמשם הגיעה המוזיקה והיה שם גם שביל של עלי כותרת של וורדים שהוביל למרפסת של החדר , שם חיכה לי מכתב קטן . פתחתי אותו , אבל היו כתובות שם רק שתי מילים ; "תסתכלי אחורה . " עשיתי כרצונו של המכתב ונייל נגלה מאחוריי , חיוך מושלם על פניו , ידעתי בדיוק מה הולך לקרות .
תוך שניות שפתיו נצמדו לשלי והתנשקנו בתיאום מושלם , לא היה לי בחיים רגע יותר מאושר מזה .

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

היום אני ונייל נשואים באושר , יש לנו שני ילדים שקוראים להם אמיליה ורובין , ניילר עדיין בלהקת ' וואן דיירקשן ' והם בדרך להוציא את האלבום הרביעי שלהם …
ואני אוהבת אותו הכי בעולם …


תגובות (9)

ואוו המשששששששףךךךךךךךך

28/07/2013 10:50

ואוו המשששששששףךךךךךךךך

28/07/2013 10:50

מושלם!!
ניילר האפרוחון החמדמד!!!
את ממש מוכשרת :)
לאב יו

28/07/2013 10:51

חחחחחחח תודוש ולא יהיה לזה המשך חחחח זה וואנשוט :)

28/07/2013 11:04

מחכה לוואן שוט הבאה איזה מוכשרת אש מי גיל שש!!!
חחחחחחח

28/07/2013 11:16

אומייייגד מושלם הדרי!!! את מדהימה בעצמך! אני מחכה לוואנשוט הבא ושתמשיכי את הסיפור!!❤

28/07/2013 11:25

אעאעאעאעאעא
הדרוששששששששששששש
את רוצה להרוג אותי נכווןןןן?!?!?!?
פאק המושלמותתתתתת
אעאעאעאעאעאעאע
לאב יוווווו

28/07/2013 11:33

חחחחח אופיר אני אמשיך או מחר או מחרתיים אבל זה יהיה מהטלפון רוב הסיכויים ואור כן אני כן רוצה להרוג אותך כי אז הרח שלך תרדוף אותי ואת מושלמת !!

מאוהבת בכן !!!

28/07/2013 11:46

יאאא תודה על הוואן שוט הוא מהמם!! 

31/07/2013 08:54
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך