אתם לא מבינות שזה פוגע במישאנחנו אוהבות ומעריצות כול כך
כי טוב לו עם החברה שלו אבל לה לא טוב לפתוח לבוקר עם מכתבי שינאה כלפייה

אולי די לשנוא אלינור והארי

21/09/2013 802 צפיות תגובה אחת
אתם לא מבינות שזה פוגע במישאנחנו אוהבות ומעריצות כול כך
כי טוב לו עם החברה שלו אבל לה לא טוב לפתוח לבוקר עם מכתבי שינאה כלפייה

זה סוף סוף כאן. יום הארי היה חוזר לסיור הארוך 8 החודש. היית מעבר נרגשים ושמחים לראות אותו – להיות אחד מהשני כל כך הרבה זמן עמד לי אגרה על מערכת היחסים שלך ולא שלך רצה שזה יקרה.

הטיסה שלהם הייתה מגיעה לית'רו בשעה 11, שהותירה אותך עם שעה אחת להתקלח, להתלבש ולהיפגש עם שאר בנות – סופיה, פרי ואלינור. אין ספק, הם מתרגשים בדיוק כמוך על רואים חברים שלהם.

אתה כיבה את הטלוויזיה ובתנועה מהירה אחת שהיית מהספה עם הטלפון ביד, נכנס לחדר השינה שחלקת עם הארי. מוקדם יותר היום, אתה לא הבטיח שהכל היה מסודר, נקי ומסודר לשובי של הארי.

איזה סוג של חברה אתה תהיה אם אפשר את החבר שלך שתחזור הביתה לבית מלוכלך?

לאחר שהתקלחת, שהחלת קצת איפור ומשכתי את השיער שלך החוצה מהלחמנייה מבולגנת שלה. עם 15 דקות כדי לחסוך, אתה ישב על המיטה שלך ופתח את הטלפון שלך. אתה כבר היה מחייך מאוזן לאוזן למחשבה על הארי להיות בבית בכמה שעות, אבל כשראית את טקסט ממנו אתה חייכתי אפילו רחב יותר – אם זה היה בכלל אפשרי. היא נשלחה לפני כמה שעות, אבל אתה לא שמע צלצול הטלפון שלך. אתה לוחץ על ההודעה ולקרוא אותו: בבית שלי בדרך אל :) אני לא יכול לחכות לראות אותך ולנשק אותך, ויש לך בזרועותיי שוב xxxx. אתה לא ענה לי, בידיעה שהוא לא יקבל אותו עד שהוא נחת ועד אז לך יהיה איתו, ובזרועותיו שוב.

הטלפון שלך רוטט ביד האיתות שלך הייתה לך אינטראקציה טוויטר. אתה לוחץ על ההודעה ונאנח בשקט כמו שאתה קורא אותו: אתה לא טוב. ראוי לארי דרך טוב יותר מאשר איזו בחורה לא ידועה. העיניים שלך החלו מים ולעקוץ בפעם השלישית היום. לאחרונה, אתה היה מקבל מספר רב של הודעות דומה לזה. אתה שמר אותו לעצמך, לא אומר לי הארי או מישהו אחר.

אתה פשוט התעלמתי מכמה ראשון, אבל עכשיו זה מתחיל להיות השפעה עליך. במיוחד מאז הארי לא היה כאן כדי לנחם אותך. להיות מאושר, הארי יהיה איתי בכמה. אתה חשבת לעצמך. ואתה היה משוכנע במילים שלך כמו שאתה חייך אל המחשבה של להיות בזרועותיו החזקות של הארי ושאיפת הריח הייחודי שלו. אתה ואחר כך תחב את הטלפון שלך לכיס שלך ותפס את התיק שלך מהמיטה ולאחר מכן הלך לארון התקשורת המרכזית, לוקח את המפתחות של הארי אאודי

. סגר את הדלת מאחוריך ונכנס למכונית, החל אותו במהירות ובגיבוי מחוץ לחנייה ואז נסעתי לכיוון נמל התעופה התרה. אתה הביט בשעה: pm ב10:58 שתי דקות, הארי יהיה באופן רשמי בבית.

עכשיו אתה חנו בכניסות מגרש החניה. זמן לבדוק: PM 11:05 ללא היסוס, אתה בהתרגשות לקח את התיק שלך מהמושב לידך ויצאתי מהמכונית. אתה הבחין מייד אלינור, סופיה ופרי מחכה ליד הדלת לסעיף הכניסות בשבילך. אתה נופפתי לעברם והם חייכו וסמנו לך למהר. עם זה, אתה רץ אליהם ולאחר שכל חיבקה ארבעה מכם לובים זה בזה ידי שלך ונכנס פנימה כאחד.

השער היה בשורה עם אוהדים מחזיקים שלטים ברוכים הבאים הביתה, עם טלפונים או מצלמות בידיים ובטיפוסים ממולחים.  דרקשניות לא יחמיץ את ההזדמנות לראות את להקת הבנים האהובה עליהם. זה היה כמעט בלתי אפשרי לעבור אותם כמו רובם לא היה אכפת לך שהייתם החברות שלהם. אז כפי שאתם כל אחד ניסו להעביר, האוהדים דחפו ודחפו אותך אף אחד לא רוצים להפריע לתצוגה שלהם.

"איכס. אני שונא את החלק הזה" אתה מלמל, מגחך להרוויח משאר הבנות.

עכשיו, אתה עומד קרוב לעיני הקהל ובשקט שהיית מתפלל כי הם יהיו ראשון מהמטוס, ולא היית צריכים לסבול את כל לדחוף ולהדוף עוד הרבה זמן.

צעקות רמות שנקטעו ואתה ידעת את התפילה שלך נענתה. כמו שאתה נראה, אתה ראה את ליאם, זיין ולואיס יוצאים מהמטוס ואל השער. הם מנופפים ומחייך, אבל אתה יכול להגיד שהם היו מאוד מותשים. אתה קימט את מצחו באורח קל כארי לא יצא עדיין, וגם לא היה ניאל.

מה היה לוקח אותו כל כך הרבה זמן? האם הוא לא יודע שאני היה נואש לראות אותו? אתה חשבת לעצמך כשצפיתם סופיה, אלינור ופרי לדחוף דרך האוהדים שהיו לפניהם ורצנו ישר לזרועותיו של החבר שלהם.

אתה החלטתי לברך אותם יותר מדי, אולי הם יודעים למה הארי היה לוקח כל כך הרבה זמן. לאחר שחבקת כל אחד מהם, אתה הבטתי לאחור אל השער, אבל שום סימן של הארי או ניאל.

"אל תדאג, אל" זיין אמר כשהוא אחז בידו של פרי ברור ששמו לב שחפשתם את הארי.

"הוא נרדם, ניאל הוא להעיר אותו" הוא המשיך בצחוק קל.

"תודה זיין" אתה ענה והלך למרחק איתם עד שהיית במרחק רב משער.

כל בנות האחרות והתאחדו עם החברים שלהם אלא בשבילך, ואתה לא יכול שלא להרגיש מחוץ לעניינים. גל נוסף של צרחות פרץ מהקהל של אוהדים ואתה הפסיק ללכת, ומאפשר לאחרים ללכת לפניך עם פירוט האבטחה שלהם. בלי להפנות אותך ידע רק ניאל והארי הלכו מהמטוס.

להוט לראות את הארי, אתה הסתובב במהירות סביבך והתקבל על ידי החמה שלו, אבל עיניים ירוקות עייפות אבל הוא חייך ללא קשר לכך שהוא עייף כמו היו אלפי הבזקים כמו האוהדים לקחו את התמונות. אתה הוקפא למקום לזמן, פתאום מאוים על ידי העובדה שהוא היה כאן. לבסוף. עד מהרה, שחזרת למציאות ורצתי ישר להארי עם החיוך הרחב על הפנים שלך. כפי שאתה רץ, הארי הפסיק ללכת והחזיק את זרועותיו פתוחות בשבילך. כשאתה סוף סוף הגעת אליו, זרועותיו עצומות בחוזקה סביבך ואתה מניח את הראש על החזה שלו, נהנית מהתחושה של זרועותיו סביבך שוב. בפעם הראשונה בצורה מאוד מאוד ארוך בזמן.

"התגעגעתי אליך כל כך הרבה הארי" אתה לחש והרגיש את רטט גלים דרך החזה של הארי כשהוא גיחך קלות.

"התגעגעתי אליך מדי אל" הוא ענה, משפשף את הגב שלך.

זה לא משנה, כי שניכם פשוט עמדו בשער כאשר אוהדים לקחו את התמונות. כל מה שהיה חשובים הוא שהייתם בזרועותיו. אתה לא שמת לב שהיית בוכה עד שהרגשת את אגודלו של הארי whisking את דמעות מהלחי שלך.

"אל תבכה .. אני אוהב אותך" הוא לחש. לאט משך את הראש שלך מחוץ לחזו והביט בו.

"בפעם הבאה, אל תיתן לי לחכות" אתה אמר, ושלחת אליו חיוך. "אבל אני עדיין אוהב אותך, גם אם אתה עשית את זה." אתה הוספת. הארי הנהן באיטיות לפני שהוא הצמיד את שפתיו נגדך. אתה סבוך ידי שלך בשיער שלו, ולא מוכן להרפות.

מישהו כחכח בגרונם מאחורי הארי ופתח את העיניים שלך כדי לראות בטחונית, מחכה לך והארי לזוז. כמו הארי התרחק, אתה הסמיק קלות.

"בוא אהבה, בואו לקבל אותך הביתה" אמר הארי, קולו צרוד וישנוני למדי.

אחרי שהארי קיבל את שאר המטען שלו, לך שני הלכו יד ביד לאאודי שלו. ההליכה כולה שם, אתה לא יכול לשמור את העיניים מהפנים של הארי. הוא עדיין לבש את אותו חיוך רחב, חם שעשה להעיף את הלב שלך. כשאתה הגעת למכונית, הארי ניסה לקחת את המפתחות ממך אבל אתה נענע בראש שלך.

"לא אתה עייף. אני אנהג" אתה אמר, הליכה לצד הנהג ומקבל בלפני שהארי יכול למחות על תחושה מסורסת.

אתה התחלתי את המנוע והארי נכנס לצדך. לפני שאתה יכול לקחת את המכונית מחוץ לפרק, הארי הסתובב ונשקה אותך בלהט  אתה צחקק בספונטניות שלו.

"אני אוהב אותך" הוא לחש כשהוא התרחק לאט, אבל השאיר את עיניו עליך כמו שאתה נסעתי הביתה.

ברגע שאתה נמצא בבית, הארי הביא את המטען שלו בפנים והשאיר אותם במדרגות.

"ברוכים הבאים הביתה תינוק" אתה אמר שאתה נכנס פנימה וסגרתי את הדלת הקדמית. לפני שאתה אפילו יכול לקחת את הנעליים שלך, הארי שהיה לך בסגנון הכלה זרועותיו ונושא אותך למעלה.

"אני לא איבד את היכולת ללכת אתה יודע, הארי" אתה מלמל למרות שאתה מצא את זה די חמוד ומצחיק.

"ששש" לחש הארי, הצבת נשיקה עדינה על השפתיים שלך כמו שהוא הגיע לראש המדרגות והתחילו ללכת לחדר.

הוא הניח אותך על המיטה ונשקה את כל הפנים שלך – מהמצח שלך ללחיים שלך ולאחר מכן לשפתיים שלך. אתה צחקק כתלתליו דגדגו את הפנים שלך.

"בייב. מקלחת בבקשה. אתה מריח כמו מטוס סילון ונוזל" אתה מלמל כמו שאתה בעדינות דחף את הארי משם.

הוא צחק ונשקה את המצח שלך עוד פעם אחת. "נכון. אני אחזור ואז "הוא אמר, מתרחק לאט ממך.

אתה נד בראשך וצחק כמו שאתה הסתכלת על גבו. כשהגיע לדלת הוא פנה אליך, בחיוך חצוף על פניו.

"לא כדאי לך ללכת לשום מקום." הוא אמר, מצביע עליך. אתה לא יכול שלא לצחוק.

"לא הייתי חולם על זה מותק. עכשיו לך. או לא נשיקות יותר עבורך" אמר והתבוננו בדלת חדר האמבטיה סגורה, הארי ונעלם מאחוריו. יש מה לעשות, שאתה הגעת לטלפון שלך והלך בטוויטר.

רעיון לא רע, היו אפילו יותר ציוצים שנאה מחכים לך לקריאה. ראו את חברתו של הארי בשדה התעופה היום. היא נראתה אבודה ומתוסכלת מי יודע, אולי הארי היה משדלת את אחת מהדיילות כי מישהו הוא יותר טוב ממך :); יעזוב את הארי או שאני אחתוך לך .. או אפילו יותר גרוע, הארי לא אוהב את הזבל, וזה מה שאתה ואת ציוצים המשיכו לבוא ואתה המשיך לקרוא.. אתה ידעת שזה לא מתאים לך לעשות, אבל ברגע שהתחלת זה היה קשה לך לעצור. דלת חדר האמבטיה נפתחה ולאחר מכן נסגרה, ואתה מריח את הריח הטרי של לשטוף את גופו של הארי, ואתה יודע שהוא יצא אפילו בלי להרים את העיניים. העיניים שלך היו קבועות לטלפון שלך בכל מקרה, בוהה בציוצים.

"אל, מה לא בסדר?" שאל הארי, קולו שילב עם דאגה.

אתה הניד בראש שלך ולא הרבה אחרי, אתה חש לטבול המיטה מעט תחת משקלו של הארי. הוא היה להבין את זה, שעשה תמיד. ועדיין היה לך את הטלפון שלך ביד שלך. בקרוב הוא עשה את החיבור, ולקח את הטלפון שלך מהידיים שלך. הוא נעל אותו והניח אותו על דוכן עדים בלילה לפני שהוא משך אותך בזרועותיו החזקות, עדיין חם מהמקלחת שלו. אתה לא מבין שאתה היה בוכה עד שהילד שלך התחיל רועד מעט ככל שהתייפחת.

"האם לא אמרתי לך קודם שלא לקרוא את ההודעות מגעילות האלה?" הארי לחש לך והנהן בראשו על חזהו, עוצם את העיניים שלך כדי לעצור את הדמעות מליפול.

"זה לא ענייני .. כל מה שמשנה הוא שאני פה איתך עכשיו, ואני אוהב אותך כי אתה זה שאני רוצה .. לא אותם" הוא המשיך, עכשיו משפשף את הגב שלך מרגיע שנרגע לך מאוד . רק להיות בזרועותיו היה מספיק כדי להביא לך שלום ושלווה.

"זה הכל הקנאה .. יש לך את האהבה שלי, וזה מה שהם רוצים .. אבל אנחנו שייכים זה לזה" הארי לחש שוב, מנשק נגד השיער שלך.

עד עכשיו, אתה כבר לא בכו אבל הארי עדיין החזיק אותך בזרועותיו.

"אני אוהב אותך הארי." אתה אמר, מתרחק מן החזה שלו לנשק אותו במהירות. הוא חייך והנהן באורח קל

"ואני אוהב אותך אל" הוא אמר. הוא נשכב בעדינותך, ולאחר מכן שכב לידך מושך את השמיכה מעל הגוף שלך ולהפוך את האורות.

אתה פניתי להארי בחשכה, והוא משך אותך בזרועותיו ונגד גופו. באותו לילה, שנרדמת בזרועותיו של הארי כשהוא שר דברים קטנים אליך.


תגובות (1)

תעבדי ותערכי את זה…. רואים שתירגמת בגוגל:) אבל עדיין זה מאוד יפה!

21/09/2013 13:01
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך