לילוש4455
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אין אין
ראש..... ממזררררררררררררררררררררררררררררררררר

אוקי?.. איך נושמים?! #33# עונה 2

לילוש4455 06/09/2013 798 צפיות אין תגובות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אין אין
ראש..... ממזררררררררררררררררררררררררררררררררר

לואי שוב שם לי את הצעיף..
"לא שוב!!" אמרתי מעוצבנת.. לואי צחק..
כעבור דקה הגענו..
לואי עזר לי לצאת מהמכונית וכמעט נפלתי.. לואי פתח את הדלת של החדר.. והיה שם ריח נעים..
לואי:" פסדר אל תתעצבני! אני מוריד לך!" הוא הוריד לי את הצעיף וראיתי (טטםטטםטםטםטם) 2 מיטות מסאג'! אני:" אומייפאקינגגד לואי!!" לואי צחק.. נכנסה אישה.. "תשכבו על המיטה.." לחשה בקול רגוע..
הורדנו בגדים ושכבנו.. היינו רק במגבות.. (גררר.. *~*)
נכנסה עודד אישה.. והיא עשתה מסאג' ללואי! היא חייכה כל הזמן! לואי שלי!! רצייתי להביא לה כאפה!!
לואי ראה את הפנים שלי והתחיל לצחוק.. עשיתי לה מבט של "תתרחקי ביצ' הוא שלי!!"
היא הפסיקה לחייך.. מרחו לי שמן רותח על הגב והיא התחילה לעשות לי מסאג'.. וזה היה גבר עם קוביות! (החולצה שלו ממש צמודה) אומיגד הוא כזהחתיך!
לואי קינא.. חחחחח שלחתי ללואי נשיקה באוויר.. והוא חייך.. כעבור שעה נגמר המסג'..
התלבשנו ויצאנו.. "עכשיו הגיעה המתנה שאת תואהבי!!!" לואי אמר בקול שמח….. מידי!!..
הוא שם לי שוב את הצעיף הזה! התחלתי לשנואאת הצעיף..
כעבור שנייה נכנסנולמבנה.. לואי אמר לי לשבת על הספה.. ישבתי.. חיכיתי וחיכיתי..
כעבור חצי שעה הוא הגיעה ועלינו במדרגות לאנשהו..
לואי הורידלי את הצעיף.. היינו בבית שלי! יאיי
ראיתי מלא עלי כותרת של ורדים מפוזרים על המיטה.. ונרות עם ריח טוב בכל מקום..
אני:" חחחחחחחחחחחח זה מה שאתה רוצה לעשות?"
לואי:" כן! תגידי תודה! את מקבלת את המתנה הנדירה הזאת כמעט כל שבוע!!"
חחח חיבקתי את לואי בצואר והתחלנו להתנשק..
היד של לואי זחלה לי על הגב ופתחה לי את החזייה… (איזה גסס!!!!!!)
נפלנו ביחד על המיטה.. והורדים התעופפו סביבינו..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך