לילוש4455
אוקיי..
פרק עצוב.. :(
םרעפקחאמעק
תגיבו

אוקי?….. איך נושמים?! פרק #39# עונה 2

לילוש4455 22/09/2013 735 צפיות 6 תגובות
אוקיי..
פרק עצוב.. :(
םרעפקחאמעק
תגיבו

ראיתי תמונה של לואי במועדון מנשק יותר נכון מצרפת למישהי את הצורה!
בהתחלה לא הבנתי.. בחנתי את התמונה הגבתי :" תהנה" זרקתי את הטלפון על הספה.. הרגשות החזקים שמשתלטים עליי כל פעם התחילו לפעול.. צרחתי .. והתחלתי לרעוד הלכתי למטבח פשוט התחלתי להפיל הכל לשבור.. לרסיסים.. כמו שהלב שלי נשבר.. לירון באה תפשה לי את הידיים " דיי תעזבי! " צרחתי. " אני רוצה להתאבד..!" " תעזבי!" צרחתי עליה ונאבקתי בזמן שהדמעות יורדות.. היא לא עזבה..
"מה קרה?!" שאלה בצעקה כי אי אפשר היה להרגיע אותי..
" תכנסי לטוויטר ותראי! שונאת את העולם המחורבן הזה!"
לירון משכה אותי לחדר שלה .. היא נכנסה לטוויטר.. בחנה את התמונה והפה שלה נפתח..היא הייתה בהלם כמעט כמוני..
"שונאת אותו! שונאת את העולם הזה!" צרחתי ברחתי מהחדר ונכנסתי לאמבטיה והסתגרתי שם..
הסתכלתי על עצמי במראה.. למה רק אני נפגעת מאהבה?… דווקא כשאני חושבת" הוא האחד.."
לירון צעקה שאני אפתח.. אבל לא פתחתי.. היא דפקה.. אבל לא התייחסתי..
המחשבה נעלמה.. אני מסתחררת.. ומבפנים הדמעות מטביעות אותי אני מאבדת שליטה..
נפלתי על הריצפה זחלתי לכיוון הדלת.. לא היו לי כוחות יותר..
פתחתי ללירון.. היא נגשה אליי..
"לואי התקשר.." לחשה.. " הוא רוצה להסביר לך.." אמרה..
"לא מעניין אותי.. נמאס לי ממנו נמאס לי מכולם!" איכשהו.. קמתי וברחתי לסלון לקחתי את הטלפון ויצאתי מהדלת רצתי לאוטו ונסעתי..לואי התקשר. סיננתי .. ריאהנה התקשרה.. סיננתי גם אותה.. לירון כול הבנים.. התקשרו.. אבל זה לא עניין אותי.. הלב השבור השתלט עליי.. ראיתי שחור בעיניים..
הצרתי ליד הבית שלי ומיליון פאפארצים באו.. והתחילו לצלם… ברחתי מהם לבית.. נכנסתי.רצתי לחדר שכבתי על המיטה והתחלתי לצרוח לתוך הכרית.. הדמעות זלגו ללא הפסק… הטלפון לא הפסיק לצלצל..
~נקודת מבט לואי ~
"נייל מישהו פרץ לי לחשבון טוויטר!!"
"הנה קח תכנס משלי.. תראה מה חדש עם חברה שלך.."
נכנסתי וראיתי תמונה שלי מתנשק עם איזה מישהי.. וראיתי ששר ראתה את זה..היא הגיבה.. "תהנה"
היא חושבת שאני בגדתי בה! "נייל בוא תראה..!!" צעקתי.. נייל בא הסתכל וראה את התמונה.. הוא הסתכל עלייי עם פה פעור..התחלתי להתקשר אליה.. היא סיננה אותי..! הסברתי לבנים הכול.. הם אמרו שאני אטוס אליה..שאלתי אם זה בסדר הם אמרו שכן… התקשרתי לשדה תעופה והזמנתי כרטיס.. עוד שעתיים יש לי טיסה! אבל היא עורכת 3 וחצי שעות! לא אמרתי לסיימון.. ארזתי דברים .. בקשתי שהם יתקשרו אלייה.. ואם היא תענה שלא יגידו שאני בדרך.. ושינסו להסביר לה.. נפרדתי מהבנים ויצאתי..


תגובות (6)

איזה עצוב:|
תמשיכייייייי

22/09/2013 10:57

אנייי בוכיההההההההה!
תמשיכי!

22/09/2013 11:11

תמשיכי

22/09/2013 12:02

יואוווו תמשיכיייי

22/09/2013 17:40

יואוווו תמשיכיייי

22/09/2013 17:40

יואוווו תמשיכיייי

22/09/2013 17:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך