לילוש4455
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
תגיבו..
מצב רוח חרא שכמותך!!!!!! אשם בהכול@@@

אוקי?.. איך נושמים?! 49## עונה 2

לילוש4455 19/10/2013 862 צפיות 5 תגובות
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
תגיבו..
מצב רוח חרא שכמותך!!!!!! אשם בהכול@@@

"הלכת להתקלח.." אמרתי ללואי..
"גם אני בא..!"
"אני במחזור.." אמרתי
"טוב.. אז לא.." אמר וחייך חיוך עצוב..
צחקתי.. אין לי באמת מחזור.. אבל יש לי הרגשה ממש רעה.. כאילו משהו קרה מאחורי הגב..
התקלחתי ויצאתי.. הלכתי לחדר וראיתי את לואי יושב על המיטה עם הראש תמון בידיים.. (?)
"לואי מה קרה?". שאלתי וישבתי לידו כשרק המגבת עליי..
"אנילא יודע איך להגיד לך את זה.. אבל גנבו לי את הטלפון שבו כל התמונות שלנו הייו שם.. "
(תמונות עירום ודברים כאלה))
",מה..?" הייתי בשוק.. "פירסמו את זה?" שאלתי בפאניקה
"אני לא יודע.." אמר והרים את הראש
"מה אנחנו עושים עכשיו?." שאלתי והקול שלי רעד
"אני אתקשר למנהל של הלהקה… אפשר את הטלפון שלך..?"
נתתי לו הוא התקשר..
~~ נקודת מבט לואי~~
ג'ף:" שלום מי זה?" (זרמו אני לא יודעת איך קוראים למנהלים.)
אני:" זה לואי יש לי בעיה ענקית!"
ג'ף:" כן לואי,מה?"
אני:" תקשיב גנבו לי את הטלפון שהיו בו תמונות ממש ממש פרטויות עם אתה יודע למה אני מתכוון!.. מה אני עושה?!"
ג'ף:" תירגע.. נעקוב אחרי הטלפון שלך וניראה אם הוא פירסם משהו שלך ..אם כן נדפוק אותו גם על הגניבה וגם על העלאת תמונות.. אם אתה רואה שמישהו העלה תמונות שלך תצלם ותקשר אליי.."
אני:"תודה ג'ף הצלת אותי.. ביי"
ג'ף:" ביי ואל תשכח עוד יומיים אתה עוזב ואתם ממשיכים בסיבוב הופעות.."
הוא ניתק..
"הוא אמר שהוא יטפל בזה.. אל תדאגי.." אמרתי לשר
"טוב.." אמרה בקול רועד
"עוד יומיים אני עוזב.." אמרתי
"לא נכון!!" צעקה וקפצה עליי בחיבוק ונישקה אותי נשיקה חמה ומלאת אהבה… לא רציתי לעזוב אבל ניגמר לי ולשר האוויר
היא התנתקה מהחיבוק והלכה לטלפון ונכנסה לטוויטר שלי..וראתה שמישהי שלחה לי בהודעות סיפור סוטה עליי ועליה (מעריצה)
"מה זה..?" שר שאלה
" היא רשמה סיפור.." אמרתי מסמיק טיפה
היא עלתה וראתה שדיהרתי איתה ::
היא :" לואי תעשה לי ילד!" "אני מתה שאני ואתה נהיה במיטה!" "אני אוהב אותך!!."
עניתי לה:" גם אני אוהב אותך <3 "
"אתה ענית לה שאתה אוהב אותה!" אמרה שר
"תרגעי זה אהבה למעריצים.."
" אתה תאהב מישהיא חוץ מימני איפעם?" שאלה
"כן.." אמרתי
"מי זאת..!?" שאלה והתחילה להכנס לפאניקה
"עוד כמה שנים.. תיהיה לנו ילדה קטנה.. היא תיהיה האהבה השנייה שליי.. את יודעת למה??.."
"למה..?" שאלה
"כי היא תיהיה חצי מימך.. ומימני.." אמרתי והתקרבתי אליה והזזתי את השערות מהפנים שלה רציתי לנשק אותה אבל היא זזה…


תגובות (5)

חח למה מצב רוח חרא?!?!?
תמשיכי מהרררר

19/10/2013 12:41

מה קרה?
ותמשיכי

19/10/2013 12:57

למה המצב רוח הרע?
תמשיכייייי

19/10/2013 13:02

את מוזמת לשתף אותי :)
תמשיכי ממש יםה מחכה כבר לפרק הבא!

19/10/2013 13:04

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע יש לך מצב רוח צואה (אני לא כמוכן,ס׳הה אומרות חרא בציבור…בושה) תקחי את המצב רוח שלך ותוציאי אותו בבית השימוש!!! (בושה)
עכשיו שאין לך מצב רוח של צואה לכי תמשיכי את הפרק

20/10/2013 07:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך