דניאלה דיירקשן
בפרק הבאה יכנסו 1D ;-)

אותך אני אוהבת פרק 2

דניאלה דיירקשן 21/03/2013 737 צפיות 11 תגובות
בפרק הבאה יכנסו 1D ;-)

בפרקים הקודמים : שחשוב לך זה כסף תאמיני לי אני יודעת שאת מנצלת את אבא בשביל כסף ! " צרחתי עליה עם דמעות בעיניים דמעות שזולגות כמו הנהר , כמו גשם .. התאומות הסתכלו עלי במבט המום וכך גם טיילור התקשרתי אל עומר ומאי … הם גם בכו , הם לא ידעו מה לעשות דיברתי איתם עוד .. וסיימתי ..
סיימתי לארוז , שמעתי שירים עצובים אחרי כמה דקות הלכתי התקלחתי .. התאומות כבר היו במיטה ..
יצאתי מהקלחת התלבשתי ונשכבתי במיטה .. " אני מצטערת אשלי… " שמעתי את אימא אומרת וסוגרת את הדלת ..

– אני אוהבת אותך.. פרק 2 –
קמתי בבוקר מוקדם מאוד משהו כמו חמש לפנות בוקר . לבשתי חולצה קצרה שכתוב עליה קנדה הנה אני באה .. לבשתי שורט סגול ונעלי ואנס לבנות .. שתפתי פנים סידרתי את השיער והתאפרתי עדין .
הערתי את התאומות .. " אוח' כל כך מוקדם??? " שאלה אותי ג'ן .. " כן.. " אמרתי לה והערתי גם את קרלי .. " קמה , קמה .. " אמרה ושפשפה עיניים .. הורדתי את המזוודה למטה כשאני רואה את טיילור נפרד מהאנה (חברה שלו) .. " ביי אני יתגעגע … " טיילור אמר להאנה ונישק אותה נשיקה אחרונה , זה קשה לראות פרידות .. " הערת את התאומות ? " אימא שאלה אותי כשראתה אותי יורדת ..
" כן.. " אמרתי בזלזול .. שתיתי את השוקו ואכלתי את החביתה שאבא הכין לי .. התאומות ירדו מאופרות ומסודרות .. אחרי רבע שעה נכנסנו כולנו לרכב הגדול אבא שם את המזוודות הפגז' אימא נכנסה לאוטו ואחריה אבא .. שמתי את הביטס על אוזני והתחלתי לשמוע מלא שירים של וואן דיירקשן ..
הצצתי אל טיילור וראיתי אותו מנגב את הדמעות מעיניו . " קרה משהו ? " שאלתי אותו כשנזכרתי בג'ון ..
" לא .. " הוא אמר מנגב את הדמעות ממנו מיד .. נאנחתי וחזרתי לשמוע שירים .
~אחרי חמישים דקות~
הגענו לשדה התעופה , קנינו כרטיסים לקנדה ואחרי עשר דקות נשמע בכרזה : נוסעי טיסה 719 הטיסה לקנדה יוצאת בעוד עשרים דקות נא להיכנס אל המטוס .. " לקחנו את המזוודות והתחלנו לעבור בדיקות ביטחון , עברנו את כולם בשלום ונכנסנו אל תוך המטוס , המטוס היה יפה ומסודר .. התאומות הרעישו כל פעם .. אבל אני הייתי שקועה להשלים את שעות השינה שלי ..
~אחרי שבע שעות~
" אשלי הגענו. " אימא אמרה והעירה אותי.. קמתי במהירות וכולם התחילו לרדת מהמטוס .. הלכנו לקחנו את המזוודות שלו ולקחנו את אחת המוניות שהיו ליד שדה התעופה .. " לרחוב **** 19 " אבא אמר ושילם לנהג .. התחלנו לנסוע ואחרי חצי שעה הגענו.. היה די מאוחר .. הבית היה ממש ענקי!! העיניים שלי יצאו מהמקום ופי היה פעור .. " אומיגאד! " אמרתי המומה … נכנסתי לבית בריצה .. הייתה בריכה גדולה , כמה קומות כמו בית מלון רק פרטי .. עליתי לחדר שלי ופשוט לא האמנתי ! היה לי מרפסת , שירותים משלי , ג'קוזי , וכלב קטן כמו שתמיד רציתי … החדר שלי היה כמו הסלון .. בגודל הסלון הענקי בקומה למטה .. צנחתי על המיטה לבדוק אם היא רכה ונעימה .. והיא הכן הייתה רכה ונעימה ..
היה לי ארון בגדים מסתובב שפועל על שלט , מראה טכנולוגית כל מה שנערה צריכה ומה שהכי טוב זה שיש לי חדר לבד לא עם התאומות!! אימא נכנסה לחדר שלי בחיוך ענקי .. " מה את אומרת ? " שאלה מסתכלת עלי .. " אני בשוק החדר הזה ענקי! " אמרתי בחיוך .. " יש לך כלב . " אימא אמרה והבציעה על הכלבה הלבנה הקטנה . " כן אני יודעת אימא תודה , אם הייתי יודעת איך החדר שלי יראה .. לא הייתי מתייחסת אליך ככה ! " אמרתי וחייכתי . " זה בסדר מותר לך לכעוס .. את עזבת את חבר שלך ואת החברות שלך .. אני מבינה אותך . " אימא אמרה בחיוך חייכתי אליה חזרה .. " אני עייפה.. " אמרתי לה ופיהקתי .. " תלכי לישון . מחר את תקומי בשמונה הלימודים שלך מתחילים בשעה תשע וחצי . " אימא אמרה וחייכה , חייכתי חיול רחב הלכתי להתקלח רבע שעה . אחרי שיצאתי לבשתי פיג'מה קצרה ונעלי בית .. התיישבתי על המיטה .. הכלבה רצה אלי והתחילה ללקק אותי .. " חח " אמרתי מצחקקת היא דגדגה אותי .. " איך אני יקרא לך ? " שאלתי מתלבטת .. " אמ… שלג ? , כן שלג זה מתאים . " אמרתי לה בחיוך .. שמתי לה מים ואוכל .. היא הסתובבה בבית .. יצאתי כולם היו מקולחים ..
" ילדים בואו לסלון . " אימא ואבא צעקו מלמטה .. כולם ירדו . אני , ג'ן , קרלי וטיילור
התיישבנו בסלון הענק בבית .. " בנות , מחר בערב תתקיים ההופעה של וואן דיירקשן וכמובן שאני יודעת שיש לכם כרטיסים אבל אבא השיג לכם כרטיסים למאחורי הקלעים .. " אימא אמרה .
אני + ג'ן + קרלי " אעאעאעאעאעאעאעאעא!! " צרחנו ביחד מתרגשות .. " אומיגאד! " קרלי צרחה .
" אני יפגוש את הארי ! אני יפגוש את הארי! " אמרתי מתרגשת .. " אני יפגוש את נייל אני יפגוש את נייל! " קרלי צעקה בחיוך והתרגשות . " סתמו סתמו , אני יפגוש את לואי ליאם וזאין!! " ג'ן צעקה וחייכה .. ג'ן היא בינינו הכי מכירה שם את כולם , את הארי , נייל , זיאן , נייל ולואי ..
" הקניון עדין פתוח?? " שאלתי את אימא .. " כן .. קחו כסף תיהנו . " אימא אמרה בחיוך וטיילור הסתכל עלינו ונאנח . " אח' עם מי נתקעתי במשפחה הזאת … " טיילור אמר וחייך וגם גיחח . " בביי . " אמרתי לאימא והתחלנו ללכת לכיוון הקניון .. כיוונו אותנו .. אחרי 10 דקות הגענו לקניון נכנסנו לחנות בשם
1D יש להם את כל הדברים של וואן דיי קנינו שרשראות למרות שלא חסר לנו .. לכול אחת יש את השרשת של וואן דיירשן ושל הפייבוריט שלה אחרי שעתיים חזרנו . היה כבר ממש מאוחר אימא הביאה לי מפתח .. חזרנו הביתה התאומות חפרו . " לילה טוב.. " אמרתי להם והלכתי לחדר שלי .. שלג כבר ישנה והכול .. החלפתי חזרה לפיג'מה ונכנסתי לישון

להמשיך ??


תגובות (11)

אם זה על וואן די תעבירי לסיפורי מפורסמים או שהסיפור ימחק והמשתמש שלך יחסם..

21/03/2013 04:54

יואואואו תמשיכייי!!!! תגידי,יש מצב להצטרף עם אחד הבנים?אם כן תגידי לי ואני ארשום לך תיאור,אם לא,לא נורא:)) תמשיכיייי!!

21/03/2013 05:45

יואו דניאלה איזה סופר מעלף!!!!
יש סיכוי את מצרפת אותי? אני יודעת שכבר אין מקום עם הארי, אז אפשר עם לואי?
אם כן, אז הנה הפרטים שלי:
שם: אליסיה
גיל: כמו כולם ומה שמתאים לכולם, ניראה לי עשרים אבל אני לא בטוחה…
תיאור חיצוני: שיער חום בהיר מממש ארוך, עיניים כחולות כהות, חיוך דק עם גומה ימנית אחת, גוף יפה ומה שעוד בא לך….
תיאור אופי: חברותית, מצחיקה מאוד, אוהבת שופינג, נעליים, בגדים, לקים, איפור ואופנה בכללי, מתה על מוזיקה, כותבת, מלחינה שירים ומופיעה איתם, מנגנת על גיטרה ופסנתר ומתה על החברות שלה! (אהם – אהם…)
טוב ניראה לי חפרתי לך יותר מידי אז אני אשמח אם תצרפי אותי לסיפור שלך בתור חברה של לואי או מישפנוי ותמשיכי!!!! 3<
תודוש :)

21/03/2013 05:56

אני בקשתי את לואי בפרק הקודם!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21/03/2013 06:15

תקשיבי למה ששחף אמרה לך..

21/03/2013 06:21

שם: אלה
תיאור:שיער שחור חום קצת יותר קצר מקרה די דומה למה שהיה ללואי באקס פקטור עיניים חום ירוק קעקועים מפתח סול על פרק כף יד ימין פרפר מאחורי אוזן ימין חורים בצד ימין באף וחור אחד וצד שמאל הליקס ושני חורים גובה 1.70 גיל כמו כולם תכונות:ילדותית יצירתית אמיצה וקצת קשוחה טובת לב חברותית ויפה
דברים שאוהבת לעשות:לנגן על גיטרה תופים פסנתר וסקסופון לעשות כל ספורט אפשרי בעיקר כדורגל אוהבת נעליים גבוהות של כל החברות כובעים כל הסוגים לא מתה על שמלות לקים ונעלי עקב
ובן לואי אני בקשתי בפרק הקודם!

21/03/2013 06:23

וואי תמשיכי ואני אשמח עם תוסיפי אותי לא אכפת לי עם מי אני מתה על כולם!!
אז שם לירון גיל כמו כולם ותיאור עיניים חומות ירוקות ושער חום ארוך

21/03/2013 06:30

אוקי אז ככה … אין לי מושג איך מעבירים לסיפורי מפורסמים…… והיומניסטית סטיילס כן יש מקום עם הארי ואלה אני יצרף אותך עם הארי

21/03/2013 11:37

אוקי אז ככה … אין לי מושג איך מעבירים לסיפורי מפורסמים…… והיומניסטית סטיילס כן יש מקום עם הארי ואלה אני יצרף אותך עם לואי

21/03/2013 11:38

אוקי אז ככה … אין לי מושג איך מעבירים לסיפורי מפורסמים…… והיומניסטית סטיילס כן יש מקום עם הארי ואלה אני יצרף אותך עם לואי

21/03/2013 11:38

פשוט תכנסי לעריכת סיפור, ותבחרי בז'אנרים את הז'אנר "סיפורי מפורסמים" (תחפשי, את תמצאי)

21/03/2013 11:42
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך