דניאלה דיירקשן
סליחה על זה שלא כתבתי לכם פרק מלא מלא זמן לא היה לי זמן , מקווה שתסלחו לי ... : - )

אותך אני אוהבת פרק 3

דניאלה דיירקשן 23/03/2013 785 צפיות 22 תגובות
סליחה על זה שלא כתבתי לכם פרק מלא מלא זמן לא היה לי זמן , מקווה שתסלחו לי ... : - )

" קומוו!! " צעקתי שאני נכנסת לחדר של התאומות .. " חחחח מה יש לך?? " ג'ן אמרה מגחחת הלכתי לשירותים כאשר ראיתי את הבנות קמות ..
~כעבור שלוש שעות~~
כולנו היינו מוכנות להופעה של וואן דיי .. " אומיגאדדד!! " שמעתי את קרלי צורחת מלמעלה .. עליתי במהרה לחדרו של הבנות.. "מה קרה?! " שאלתי אותה מתנשפת .. " ללואי יש חברה חדשה!! " צרחה לי קרלי באוזן .. " באמת?? מי זאת? " שאלתי מתעניינת .. " קוראים לה אלה.. " היא אמרה והראתה לי תמונה שלה איתו.. שערה היה בצבע שחור חום העיניים שלה היו מאלפות בצבע חום ירוק .. יכולתי להבין שהיא מתעניינת מאוד בעולם המוזיקה .. היה לה קעקוע של מפתח סול יכולתי להבין למה לואי בחר אותה .. היא נראת חמודה מאוד ויפה . " בנות צריך לצאת!! " אימא צעקה מהקומה למטה .. לקחתי את האייפון לקחתי נעלי בובה לבנות , התאפרתי עשיתי תיקונים וירדתי למטה .. נכנסנו לאוטו אני מקדימה והתאומות מאחורה שמעתי שירים של וואן דיירקשן באוזניות .. אני לא מאמינה שאני הולכת לפגוש אותם!! אומיגאד אומיגאד! אוקע אוקע .. יש כרטיסים למאחורי הקלעים, אמ….להתנהג כאילו את לא מעריצה אל הארי .. תאמינו לי זה יעבוד .. אחרי נסיעה של חצי שעה הגענו אימא נתנה לנו כסף לאוכל וכל מיני דברים.. לא הקשבתי למה שהיא אמרה הייתי עסוקה בהארי ! " אשלי את הקשבת לי??? " אימא שאלה אותי .. " כע בטח .. טוב נסיעה טובה לא נחזור מאוחר ביי ביי .. " אמרתי לה וסגרתי את הדלת .. התאומות היו בשקט.. אבל תאמינו לי הם בדיוק כמוני . מתרגשות מאוד … נעמדנו בתור למאחורי הקלעים .. " אומיגאדד אני הולכת לפגוש את לואיי! אני מקווה שחברה שלו גם שם.. " ג'ן אמרה לי .. " תרגעו.. יקח זמן עד שנכנס לא להילחץ .. " אמרתי לה בחיוך דאגני היא חייכה אלי גם .. אחרי רבע שעה נכנסנו .. ראינו את הבנים עומדים מסודרים מחייכים . ~מחשבות של אשלי (חדש) ~
אומייגאאד אוומייגאאדד אני הולכת לפגוש אותם אני הולכת לפגוש את הארי בעלי !! התחתנו לפני ארבע שנים יש לנו שלוש ילדים והארי הוא האבא והבעל הכי מושלם בעולם!! דיי נוו הוא בטח התגעגע אלי !! לא שהוא בכלל יודע מהנישואים ושלושה הילדים .. אבל הוא ידע בקרוב ! דיי דיי הוא חתיך נכון ?!
~מציאות~
" תתקדמו בנות.. " לואי אמר לנו .. חייכנו והתקדמנו.. " אז… מה אתם רוצות?? תמונה , חתימה , נשיקה ? " ליאם שאל אותנו .. " מותר הכול?? " שאלתי אותו … ליאם הסתכל עלי בחיוך ענקי והנהן לחיוב ..
" בואו בנות.. " אמרתי וג'ן וקרלי התקדמו.. הצתלמנו איתם , חתימה גם ונשיקה גם .. פתאום חברה של לואי יצאה .. קרלי+ג'ן+אני : אווומייגאאדד זה חברה של לואיי!! " צרחנו ורצנו אליה .. " היי נעים מאוד , אלה ואתם? " שאלה אותנו אלה .. " ילדות בנות 13 שמאוהבות בחבר שלך .. " אמרו התאומות ביחד ..
" אני בת 17 אל תתייחסי אליהם .. אני גם מעריצה את חבר שלך אבל הארי מקום ראשון.. " אמרתי והסתכלתי על הארי .. חיוך גדול נפרס על פניו … " טוב בנות היה נעים להכיר אתכם .. " אלה אמרה חייכה .. היא מושלמת במציאות ! יצאנו החוצה.. " מה נעשה ? " שאלתי את קרלי וג'ן ..
" ההופעה מתחילה עוד כמה שעות ואני רעבה.. " ג'ן אמרה חייכתיאליה . " יש עוד שלוש שעות לתחילת ההופעה .. נסתובב שעתיים , נוכל ונחזור חצי שעה לפני.. " קרלי אמרה הנהנו להסכמה ויצאנו .. הלכנו אכלנו וצחקנו איזה שעתיים וחצי .. חזרנו למתחם ההופעה .. כל אחת הלכה לשירותים.. אחרי שסיימנו הלכנו ותפסנו מקומות בשורה הראשונה .. ~כעבור שעה וחצי~ " קבלו את וואן דיירקשן!! ~ צעק הקרין וישר כולם התחילו לצרוח כולל אני ג'ן וקרלי .. הארי חייך אלי צרחתי כמו לא יודעת מה ונראה לי גם דמעות מהתרגשות יצאו מעייני לבסוף … אחרי שעתיים ההופעה הסתיימה והיינו בדרכנו לבית.. התחלנו ללכת .. פתאום מישהו נתקל בי בריצה והעיף אותי על הדשה קיבלתי מכה כואבת בראש ..
" את בסדר? " שמעתי את קולה של ג'ן .. החזקתי בראש . " את בסדר ילדה ? " שמעתי קולו של ליאם .. הנהנתי לשלילה .. כאב לי נורא הראש .. " אמ.. בואו.. " ליאם אמר מבוהל .. שכב אותי כמו כלה על הידיים שלו והתאומות רצו אחרינו .. הגענו למאחורי הקלעים.. ליאם שם מגבת רטובה מתחת ומגבת חמה מעל ראשי .. כל וואן דיירקשן היו שם והסתכלו עליו במבט " של מה מעריצה עושה פה עכשיו?"
" מה היא עושה פה ?? " קולו של זאין נשמע אחרי שתיקה ארוכה .. " הסתכלתי עליו .. והוא עלי .
" ראיתי את אשר מחפש אותי הזמן השיר האחרון בהופעה .. אחרי שהשיר נגמר וההופעה נגמרה רצתי אליו ונתקלתי בה היא נפלה וקיבלה זעזוע מוח נראה לי.. " ליאם אמר .. הסתכלתי עליו .. אשר היה פה ?! דייייי!! נווו איזה באסה .. תאומות רק ישבו לידי בשקט .. " טוב… " לואי אמר לבסוף והגניב לאלה נשיקה .. " נראה לי אני ילך… " אמרתי וקמתי כאשר כאב ראש הנורא עבר .. " רגע חכי.. " הארי אמר והחזיק בידיי .. הסתכלתי עליו ולא ידעתי מה לומר כאילו הארי סטיילס מחזיק את יידיי !! אעעאעע!!
" כן?? " שאלתי שיצאתי מהשוק .. " אפשר את המספר שלך? " לחש לאוזני.. הסמקתי והנהנתי לחיוב הוצאתי דף ורשמתי עליו את המספר שלי … אוומיגאדדדד!! הארי ביקש את המספר שלי !! זה הערב הכי טוב שקרא לי .. פתאום הפלאפון שלי רטט .. זה היה ג'ון .. " הלו ג'יי , למה לא התקשרת אלי ? דאגתי לך.. " אמרתי לו בקול דאגני .. הארי חיבק אותי וכך כל הצוות והלכתי .. הזמנתי מונית ואחרי כמה דקות היינו בבית .. " התגעגעתי אליךך.. " אמר לי בקול עצוב . " אתה עצוב? " שאלתי אותו ..
" אה..לא ת'אמת שירן כאן את יודעת .. ואנחנו באמצע… " אמרלי ומיד קטעתי אותו.. כל כך מהר כדי להתגבר עלי ?! חברה שהייתה לך ארבע שנים ופאקינג ארבע שנים וככה ביום אחד אתה מתגבר עליה ועוד עם הזונה של השכבה ?! הלב שלי נשבר באותו רגע .. " כל כך מהר כדי להתגבר על מערכת יחסים של ארבע שנים פאקינג ארבע שנים אע !? עזוב אותי אין לי כוח לזה ביי ! " אמרתי לו וניתקתי את השיחה .. לא יכולתי להסתיר את הדמעות שיצאו מעיניי .. " אני מצטערת אש.. " (אשלי)
ג'ן אמרה לי .. " זה בסדר. " אמרתי לה וניגבתי את הדמעות היא וקרלי חיבקו אותי משני הצדדים. הערב שהיה טוב .. הפך לערב כואב ומאכזב….


תגובות (22)

יואו איזה מושלמות, תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייי

23/03/2013 06:26

יואו איזה מושלמות, תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייי

23/03/2013 06:27

מושלם תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/03/2013 10:04

אה…. תגידו מי רוצה להצתרף לנייל / ליאם / זאין?? תגובה ראשונה למי שאתם רוצות אני יצרף :) ואני כותבת פרק

24/03/2013 05:47

אנייי רוצה זאין ! בתגובה הבאה תיאור ;-)

24/03/2013 05:52

אפשר את ליאם??בתגובה הבאה אני ירשום תיאור:-)

24/03/2013 05:57

שם:אורטל
תיאור:שיער חום חלק ארוך,עיניים ירוקות-אפורות,גבוהה,2 גומות
אופי:עקשנית,קשוחה אבל זורמת,ביישנית,מנגנת על אורגן
גיל:מה שכולם…
אם תצטרכי עוד תגידי לי.. ♥

24/03/2013 05:59

מוווושלםםם את חייבת להמשיךך !!
אז הינה התיאור שלי , אני רוצה עם זאין ;-)
שם : אביה
גיל : 18 וחצי
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק וארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני , עניים חומות , גובה ממוצע , רזה
אופי : מצחיקה , רגישה , מחייכת וצוחקת המון , מנגנת על גיטרה אקוסטית , שרה קצת , חולה על שופינג , אוהבת לבלות ולהנות , מכורה לאייפון .
זהו לא ניראלי שצריך עוד חחחחחחח תמשיכייי דחווףףף ❤❤

24/03/2013 06:12

דניאלה את הבטחת לי להיות עם הארי או עם לואי, אני לא זוכרת….
בכל אופן, מתי תצרפי אותי?

24/03/2013 06:23

אמ……. סבבה אני יצרף את אורטל ואת אביה … וגם אני יצרף אותך עם הארי .
ממשיכה :)

02/04/2013 04:06

אמ……. סבבה אני יצרף את אורטל ואת אביה … וגם אני יצרף אותך עם הארי .
ממשיכה :)

02/04/2013 04:07

אמ……. סבבה אני יצרף את אורטל ואת אביה … וגם אני יצרף אותך עם הארי .
ממשיכה :)

02/04/2013 04:07

אמ……. סבבה אני יצרף את אורטל ואת אביה … וגם אני יצרף אותך עם הארי .
ממשיכה :)

02/04/2013 04:07

אמ……. סבבה אני יצרף את אורטל ואת אביה … וגם אני יצרף אותך עם הארי .
ממשיכה :)

02/04/2013 04:08

אמ……. סבבה אני יצרף את אורטל ואת אביה … וגם אני יצרף אותך עם הארי .
ממשיכה :)

02/04/2013 04:08

אמ……. סבבה אני יצרף את אורטל ואת אביה … וגם אני יצרף אותך עם הארי .
ממשיכה :)

02/04/2013 04:08

אמ……. סבבה אני יצרף את אורטל ואת אביה … וגם אני יצרף אותך עם הארי .
ממשיכה :)

02/04/2013 04:08

אמ……. סבבה אני יצרף את אורטל ואת אביה … וגם אני יצרף אותך עם הארי .
ממשיכה :)

02/04/2013 04:08

אמ……. סבבה אני יצרף את אורטל ואת אביה … וגם אני יצרף אותך עם הארי .
ממשיכה :)

02/04/2013 04:08

אפשר את נייל?

02/04/2013 04:10

פליז פליז אם כן אז:
שם:מאיה
גיל:19 וחצי
מראה:שיער חום בהיר בהיר עם עיינים כחולות
אופי:מצחיקה,בשלנית מצויינת,אוהבת את הים,ציירת,אוהבת לשיר.
אבל רק אם אפשר!!!

02/04/2013 04:12

ואוהבת לאכול :)

02/04/2013 04:14
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך