shahaf
תודה לדני מאליק שהציעה לי להעלות את ההודעה גם לכאן- אני מוותרת על הסיפור האינטראקטיבי, מכיוון שאין כל כך ביקוש אליו.. אני אתחיל את אותם הטעויות ברגע שההודעה תעלה :)

אותם הטעויות (1D) + הסיפור שלכם (הודעה)

shahaf 27/08/2014 993 צפיות 6 תגובות
תודה לדני מאליק שהציעה לי להעלות את ההודעה גם לכאן- אני מוותרת על הסיפור האינטראקטיבי, מכיוון שאין כל כך ביקוש אליו.. אני אתחיל את אותם הטעויות ברגע שההודעה תעלה :)

אוקיי,
אני יודעת שרוב מי שהיו קוראים פה בתקופה שכתבתי הרבה, כבר לא פה.
אז הנה, ניסיון ליצור קהל יעד חדש- הפחות ותיקים פה.

אני מתחילה סיפור חדש, לכל הדיירקשנרס שבאתר.
סיפור פשוט, בו אתם תשתתפו גם- אם תרצו.
יבחרו ארבע בנות להיות עם ארבע מהבנים, הדמות שלי "שחף" תהיה עם נייל, מה שמשאיר את ליאם, הארי, זאין, ולואי, לבחירתכן.
הסיפור יהיה דומה לסיפור שלי "צעירים לנצח" שהיה די מוצלח באתר, אז אני מקווה לשחזר את ההצלחה, עם הסיפור החדש- "אותן הטעויות".

הסיפור יתאר את חייהן של חמש בנות בנות 19-22, החברות הכי טובות, שמתחילות את לימודיהן באוניברסיטאות שונות ברחבי לונדון.
לכל אחת מהן מפגש עם אחד מחברי וואן דיירקשן, שמשנה להן את החיים.
לא בטוח שזה יהיה המפגש הראשון, ובוודאי שזה לא יהיה האחרון..

אם יש בנות שמעוניינות, בבקשה תגיבו על ההודעה הזו, וכבר בפרק הראשון אתן תופיעו.
כדי להשתתף בסיפור יש מספר דברים שאתן צריכות לעשות:
1. להגיב את השם שלכן בסיפור, את הגיל בסיפור (בין 19 ל22), עם מי אתן רוצות להיות (תתחשבו בגיל ובבן הזוג שאתן בוחרות) תיאור חיצוני קצר (צבע שיער, צבע עיניים, אורך וסוג שיער, מבנה גוף וגבוהה/נורמלית/נמוכה) ושלוש תכונות אופי בולטות בכן.
2. בפרק הראשון יחשפו הבנות שישתתפו, ועל מנת שנשמור על קשר, ואם יש לכן רעיונות בשביל הדמויות שלכן או בשביל הסיפור בכללי, תוסיפו אותי (רק הבנות שישתתפו) בקיק (@shahafpalas).

אם יש אנשים שמעוניינים להשתתף בסיפור עם דמויות שהן לא וואן דיירקשן, כמו הלהקה שלהם, ליטל מיקס, פייב סקנדס אוף סאמר, שר לוייד, דמי לובאטו, אד שירן, וכ"ו, תגיבו את אותו דבר- עכשיו או במהלך הסיפור, ותתחשבו בגיל בהתייחס לפרטנר שאתם רוצים.

את הסיפור הזה אני אעלה פעמיים בשבוע- שני, ורביעי.
כשאני אקבל את המערכת לבית הספר הימים אולי ישתנו.

אני מקווה שתקראו את הסיפורים שלי, וזה טוב לחזור לכאן..
מרגיש כמו לחזור הביתה אחרי הרבה זמן..

אוהבת את כולכםםםם :)
שחף.


תגובות (6)

אני רוצה דמות שתהיה עם הארי…
שם: מיה גרין
גיל: 19
מראה: ממוצעת בגובה, שזופה, שיער חום שטני גלי-חלק שמגיע עד המותניים, עינייםכחולות בהירות, רזה אבל מלאה טיפה במקומות שצריך(חחחח לא יודעת איך לכתוב את זה) שפתיים עבות ואף קטן. היא תמיד משאירה את השיער שלה םזור ומתלבשת בדרך כלל. מתלבשת בדרך כלל בחצאיות בגזרה גבוה אבל חצאיות מיני… זאת אומרת החצאיות מתחילות מהטבור והן קצרצרות, אבל לא קצרות מוגזמות. ואת זה היא לובשת יחד עם גופיות חלקות וצמודות שמבליטות את החזה שלה וכפכפים או עקב.
אופי: ביטחון עצמי גבוה, צינית ושנונה, חכמה. ונחמדה ומתחברת בקלות אבל גם נקמנית ומרדנית וסומכת רק על עצמה.
ואמ זה ואין לי קיק …

27/08/2014 13:19

אני רוצה דמות שתהיה עם לואייי
שם:קים כהן
גיל: 21
שיער בלונדיני טבעי, עיניים חומות, מטר 72, צבע עור בהיר, רזה מאוד.
מתלבשת בדרך כלל או בשמלות צמודות או בחולצות מהודרות ומכנסיים קצרים ותמיד עם נעליי עקב. היא לא אוהבת חצאיות וגופיות.
אופי: מאוד נחמדה לאנשים אבל לא נפתחת בקלות לאנשים חדשים, בטחון עצמי נמוך, אוהבת את החברות שלה מאוד, מצחיקה.
( אין לי קיק.. )

27/08/2014 13:55

יואווווו אני כבר מתה שתתחילייייי ושמרת לי מקום נכון?

27/08/2014 14:01

אמה, דני תהיה עם לואי מכיוון שהיא הגיבה לפנייך שהיא רוצה להיות איתו בסיפור. אני אשים אותך עם זאין, זה מתאים לי לעלילה של הסיפור.. מקווה שזה בסדר מבחינתך.. :)

27/08/2014 16:06

כמו שהבנת סבבה לגמרי תאמת שבהתחלה חשבתי אל זאין או לואי חח

27/08/2014 23:31

היי,
אני דיי בטוחה שזה מאוחר מידי אבל אפילו שקראתי רק פרק שלך התאהבתי והחלטתי להציע דמות…אוקיי אז
שם: סקיילן
גיל:20
עיינים חומות ,שיער חום עד המותניים , אף קטן עם נמשים, שפתיים מלאות.מטר 63, רזה גם במקומות הלא נכונים, מצחיקה, שנונה, קצת טומבוי, לא לוקחת דברים ברצינות, מכורה לגיבורי על, חדי קרן וכדורסל, פמינסטית , אדיאליסטית, היא דיי קשוחה אבל מתחת לכל המעטפות שיש לה היא מאוד רגישה והיא מאוד אוהבת להתנדב בהמון עמותות, לצייר, ולכתוב שירים למחברת הסודית שלה…וזהו! כעיקרון רציתי שהיא תיהיה עם הארי אבל בגלל שהוא כבר תפוס אז לא כל כך אכפת לי כי כולם חמודים! למרות שהיא דיי מעדיפה את חיי הרווקות…אפילו שזה ממש מאוחר אשמח שתשלבי אותה איפה שהוא…אה! וגם אין לי מושג מה זה קיק…

20/05/2015 16:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך