Sunshine and city lights
אז כדאי לאלה לדבר עם הנער המסתורי? ולמה הוא מהאלה שדי אסור לצאת איתם? מה אתן חושבות על הפרק? לא נראה לי שמישהי תגיב אבל אתן מוזמנות בכל מקרה. תהנו מהפרק.

אז ככה זה קרה פרק 13

Sunshine and city lights 28/04/2016 995 צפיות אין תגובות
אז כדאי לאלה לדבר עם הנער המסתורי? ולמה הוא מהאלה שדי אסור לצאת איתם? מה אתן חושבות על הפרק? לא נראה לי שמישהי תגיב אבל אתן מוזמנות בכל מקרה. תהנו מהפרק.

פרק 13
נקודת מבט שר
"את רואה מה זה? פשוט נטשו אותנו" אלה אמרה.
"כן, טוב לפחות למטרה טובה" אמרתי.
"שר" אלה מסתכלת עלי עם המבט שלה.
"מה את רוצה? בנים זאת מטרה טובה, הלוואי ולי הייתה את מטרה הזאת, אין לי אף אחד, והן יוצאות עם וואן דירקשיין" התלוננתי.
"גם את רוצה לצאת עם וואן דיקשיין?" אלה שאלה.
"ברוררר, מי לא?!" שאלתי.
"אני לא" אמרה .
"אם הייתה לך אפשרות עם מי היית יוצאת?" שאלה אותי.
"ניייייייל" צעקתי בלחש.
"כן, רואים" היא מגחכת.
"מה????" .
"כן לפי איך שאת מסתכלת עליו, מדברת עליו. אני לא רוצה ממש להרוס לך אם זה לא נכון אבל… זה נראה כאילו גם הוא בקטע" אמרה לי, נהנת מהמצב.
פניתי להתסתכל אם השולחן שבו הם ישבו. רק נייל זאין ופרי ישבו שם.
איפה הארי? אולי עם ברוק, אולי גם היא יוצאת עם מישהו מוואן דירקשין. כן בטח ברוק, רק היא תצא עם מישהו מהם ועוד עם הארי, למרות שהם יהיו ממש מתאימים ביחד. למה היא חייבת להרוס הכל?! הם יכלו להיות זוג ממש חמוד.
"אז מה אלה, יש לך מישהו?" שאלתי.
"לא" אמרה.
"אומייגאד, אלה יש לך מישהו?" הילדה הזאת לא יודעת להסתיר כלום.
"לא, דיי תפסיקי ילדים מסתכלים" אמרה כולה סמוקה. מתוקה היא חושבת שאני לא יודעת שיש לה מישהו.
"תפסיקו ותחזרו לעיניינים שלכם " פניתי לכל מי שדוחף את האף שלו לשיחה שלנו.
"קדימה, תשפכי" זירזתי אותה.
"שר, די את ממש מביכה" יואו איזה ילדה מעצבנת!
"אלה בראון, בתור חברה שלך את חייבת להגיד לי מי זה!" אני אומרת לה בקול סמכותי.
"אוף אוקי, אבל בבקשה אל תספרי, גם לא לברוק" אמרה
"אוקי אוקי, קדימה" ואחרי זה הקשבתי לכל פרט מהסיפור של אלה.

נקודת מבט ברוק
שיט.
ה"וואו" שקטע את הנשיקה של ושל הארי היה של בל כשהיא וליאם יצאו אל החצר האחורית.
"מה? אבל אתם לא כזה…? ו..? שניה מה??" בל התבלבלה לגמרי.
"אתה וברוק?" ליאם שאל את הארי, "מה את מוצאת בו?" שואל אותי ואני מגחכת, ליאם ממש חמוד, אם הוא רוצה את בל אני תומכת בו, הוא נראה לי טוב בשבילה.
"ליאם, תרגיע יש בי המון דברים טובים" . אוי הארי
"באמת, כמו מה?" שאל ליאם
"כמו שאני חתיך, יפה, מוכשר, פשוט בונבון שכמוני" הארי פשוט משהו לא יאומן
"ושכחת צנוע" ליאם הוסיף
"כן אני גם צנוע" הארי הוסיף עוד משהו לרשימה.
בל לקחה את ידי וגררה אותי משם.
"את מוכנה להסביר לי איך את, ברוק סטון התנשקת לפני דקה עם הארי סטיילס?!" היא שאלה או יותר נכון צעקה.
"עם לשון" הארי צעק יותר חזק. מה שגרם לה לגחך ולי להאדים.
הצלצול הגואל הציל אותי, אף פעם לא שמחתי יותר ללכת לשיעור מתמטיקה יותר מעכשיו.
"את מספרת לי הכל בסוף היום" היא דורשת ולבסוף אני מסכימה.
"אבל בל, אל תגידי לאף אחד" אני מבקשת
"אוקי" היא נאנחת.
הארי מחכה לי בכניסה ואנחנו הולכים ביחד אל הכיתה.
"אתה גם ב5 יחידות?" שאלתי.
"כן את לא היחידה שגאון פה" אמר ופתח לי את הדלת, גלגלתי עיניים ונכנסתי לפניו לכיתה.

נקודת מבט אלה
"וואו" שר אמרה כשסיימתי.
"זה וואו טוב או וואו רע?" שאלתי.
"זה פשוט וואו." היא נשארה דוממת. מה זה אמור להביע?
" נו אז איך הוא?" שאלה
"אוף שר הוא ממש נחמד" הודתי
"וחתיך" שר הוסיפה "אני דווקא בעד זה, אבל הוא לא מהאלו שמחוץ למה שמותר, את יודעת… שהוא.. " שר ניסתה להמשיך אך קטעתי אותה
"כן אני יודעת, גם זאת הייתה רק נשיקה אחת ואני לא יודעת מה זה אומר. זה גם יכול להיות סתם כזה משהו שקרה" אמרתי
"שניה, לא דיברתם על זה בכלל?" שאלה
"לא ממש" אני באמת שלא יודעת מה לעשות ו.. צלצול.
"טוב אני יראה אותך אחר כך, אם את צריכה משהו דברי איתי" אמרה והלכה.
אוף, מה אני יעשה עכשיו, לדבר איתו?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך