caty cat
כל הבנות נכנסות בהמשך!!
למען האמת נוני כתבה את כל הפרק ><
אבל אנחנו מעלות פרק ממני פרק ממנה 3>
תגובות ואנחנו ממשיכות
אוהבות, פוטרהדס 3>

אחות של מפורסם = חברה של מפורסם פרק 2 עם נוני love

caty cat 17/09/2013 840 צפיות 4 תגובות
כל הבנות נכנסות בהמשך!!
למען האמת נוני כתבה את כל הפרק ><
אבל אנחנו מעלות פרק ממני פרק ממנה 3>
תגובות ואנחנו ממשיכות
אוהבות, פוטרהדס 3>

אחות של מפורסם=חברה של מפורסם פרק 2

~נקודת מבט ג׳ולין~

באתי ללונה בשעה ארבע כדי לעזור לה להתארגן.
״אני לא מאמינה ששכנעת אותי לצאת איתו.״ אמרה לונה כשאנחנו מחפשות בגדים ״תאמיני לוני תאמיני, מה אם זאת?״ שאלתי מצביעה על שמלת מיני סגולה ״אני רוצה לצאת איתו לא לשכב איתו!״ אמרה בטיפה כעס ״טוב ומה עם זו?״ שאלתי הפעם מצביעה עם שמלת מיני כחולהטיפ טיפה יותר ארוכה ״זו מושלמת.״ אמרה לונה ״אוי לוני״ אמרתי צוחקת. בסופו של דבר היא יצאה אם פזור ומאופרת בעדינות ״תהני״ צעקתי ״כן בטח״ היא אמרה ״תחשבי על הצד החיובי״ היא חייכה שלחתי לה נשיקה והיא עשתה תנועה של כאילו היא תפסה.
נשמעה דפיקה בדלת, ירדתי במהירות,נפוצחת ומוצאת את מי אם לא אחר -ירין עומד בפתח מחויך, ״איפה לונה?״ הוא שאל, ״אני אקרא לה, נראה לי שהיא מדברת עם אח שלה.״ אמרתי בחיוך, ״אממ..תיכנס.״ אמרתי, סוגרת אחריו את הדלת בעוד הוא סורק את הבית הטחון שלנו.
״לוני טונס!!״ צעקתי לחדר שלה.
ירדתי למטה חזרה, מתיישבת על הספה ומפעילה את הטלוויזיה על הMTV Music.
לונה ירדה למטה, שיערה החום והגלי היה מונח על כתפה והאייפון היה מוצמד לאוזנה בעוד היא מצחקקת ממשהו שדניאל אחיה אמר. עגילי חישוק גדולים באוזניה ובאוזן שמאל בחור השני והרחיקו היו שני עגילים שהיו מחוברי בשתי שרשראות.
היא חייכה לירין, מנתקת את השיחה.
״ביי,״ אמרתי בעוד הם סוגרים אחריהם את דלת הבית.

חתכתי הירקות לסלט הגדול שהכנתי, כמו שאני רגילה להכין.
המשכתי לחתוך את הגמבה בעוד אני רואה יד נכנסת לתוך הסלט.
שון.
הרמתי גבה, מסתכלת על שון מנסה להיות בלתי נראה בעוד הוא דוחס ירקות מהקערה ודוחס אותם לפיו.
״אתה יכול לחכות?״ שאלתי בעוד אני לוקחת חתיכה מהגמבה ואוכלת אותה.
״הוא משך בכתפיו, מתחיל לארוך את השולחן.
״אה! אל תארוך גם ללונה, היא תגיע מאוחר.״ אמרתי, מניחה את הסלט על השולחן ומוציאה את הצ׳יפס והשניצלים מהתנור.
״למה, איפה היא?״ הוא שאל בסקרנות.
״היא יצאה לדייט עם איזה מישהו מהכיתה.״ אמרתי באגביות; מביטה בשון מאדים לאט לאט.
״לאיפה הם הלכו?״ הוא שאל, ״אני חושבת שהוא לוקח אותה לסרט ואז למסעדה..״ מלמלתי.
״ו…איך קוראים לו?״ הוא שאל בכעס, ״ירין, אתה פשוט לא מבין כד כמה הבן אדם חתיך!״ צעקתי, יודעת שזה גורם לו להתחמם מרגע לרגע.
הטלפון צלצל בעוד אני ממשיכה להכין את הרוטב לסלט.
״תענה בבקשה.״ אמרתי לשון שהוא חטף את הטלפון ולחץ על המקש הירוק.
״הו, כן…לא, היא בדייט.״ הוא אמר וכעס נגע בקולו.
״מי זה היה?״ שאלתי לאחר שהוא ניתק, ״אבא של לונה.״
הוא אחז בשיש והביט מטה.
נאנחתי, מניחה את התבלינים על השיש ועומדת לידו, מרימה אלי את ראשו.
״אני יודעת עד כמה אתה אוהב אותה, אבל אתה חייב להמשיך הלאה. אני לא יודעת אם היא מרגישה אליך משהו בגלל שגם אם כן, היא לא מספרת לי זאת, אך אני יודעת שהיא כן מרגישה אליך משהו,״ אמרתי והוא הרים את ראשו, ״מה היא מרגישה אלי?״ הוא שאל בסקרנות, ״היא מרגישה שאתה כמו אחיה הגדול.״ אמרתי והוא נאנח, ״אני לא רוצה אותה כאחות, אני רוצה אותה בתור הבת זוג שלי! בתור מישהי שאני יכול לנשק בכל יום ויום.״ הוא אמר ואז המשיך, ״אני רוצה אותה בתור הצמודה שלי, אני רוצה אותה כמישהי שתחבק אותי בכל יום ותישן איתי בלילה! לא בתור אחותי.״ הוא אמר בעצב.
״שון, אתה יודע הרי שהיא לא דלוקה אליך, אז אל תפתח ציפיות, היא רוצה אותך כאח, זאת גם סוג של אהבה!״, אמרתי.
הוא נאנח ונשען עם גבו על השיש הלבן.
״אבל זאת לא סוג האהבה שאני אוהב אותה!״ הוא ילל.
״אתה יודע, כדאי באמת שאולי תמשיך הלאה מלונה,״ אמרתי.
״יודע אבל לא רוצה.״ הוא אמר, מתיישב על השולחן ומסתכל בפייסבוק של לונה
אשר לפי מה שראיתי בחטף, העלתה תמונה חדשה.
בתמונה ניראו לונה וירין אשר על אפי שניהם היה מרוחה גלידה ושניהם עם לשון בחוץ ופרצוף מצחיק.
״אני כבר שונא אותו!״ צעק שון.
״הוא באמת די מעצבן ופוץ, הוא ניסה להתחיל איתנו ביום השני שלנו כאן כשאני ולוני הלכנו לבית קפה.״ אמרתי, ״אתה יודע, הוא יושב לידה בכיתה, והוא לא מפסיק להסתכל עליה!״ אמרתי מתגרה בו.
״אם אני הולך לראות אותו בזמן הקרוב, הפרצוף שלו כבר לא יהיה כל כך מושלם!״ הוא סינן.

לאחר משהו כמו שעתיים שאני ושון כל הזמן עשינו צחוקים ואכלנו, התיישבנו בחדרו של שון מול הפלזמה והתחלנו מרתון סרטי אימה, התכנון היה; הצלצול, הטינה, יום שישי ה-13, הצעקה, המסור ועוד כמה שאיני זוכרת את שמם.
הסרט היה בשיאו, למזלנו הכנו כמות פופקורן שמתאימה לשון וחצי!
מה שאומר שגם אני יכולה לאכול.
שמעתי דלת נפתחת, אך חשבתי שזאת סתם בעיה ברמקולים משום שבדיוק נפתחה דלת בסרט.
אך מה שלא קרה בסרט, היה שמישהו פתאום קפץ אלינו וגרם לפנו לקפוץ.
״לונה!!״ צעקתי.
ליבי עדיין פועם במהירות, היא צחקקה והתרווחנו ביננו, מניחה את ראשה על בירכיו של שון אשר ניראה מאושר מהעניין והחל לשחק בשיערה.
״נו! דברי, ספרי, הסבירי, פרטי ונמקי את הדייט!״ אמרתי מהר.
״הוא חמוד אבל יותר מדי אגו בעננים, אה!! תקשיבי, יש איזו הופעה של להקה בשם וואן דיירקשן, ואנחנו הולכות, אה כן ויום אחרי זה יש מסיבת חוף של כל השכבה!!״ היא אמרה בהתרגשות.
חייכתי, לפחות יש לנו הזדמנות להשתלב קצת…
״אני הולכת להחליף שמלה, החזייה הזאת לא נוחה!״ היא מלמלה, גורמת לפניו של שון להאדים, היא התרוממה, נושקת ללחיו של שון וקמה על רגליה, נעלי העקב הגבוהות שלה נוקשות על הרצפה ושמלת המיני הסגולה שלה צמודה לגופה.
היא התמתחה ונעלמה.
״אמרתי לך, אתה כמו אח.״
״מי כמו אח בשבילי?״ לונה נכנסה לחדר, הופכת את החולצה שלה בעוד היא אינה שמה לב כלל למבטו של שון אשר היה נטוע בחזיית הפוש-אם שלה.
״לא משנה..״ הוא מלמל בעוד היא שמה את גופית הטוויטי שלה.
״זוז טיפה, שמן.״ היא אמרה לשון בעוד הוא נצמד אלי ואני עברתי לכורסה ליד.
היא התיישבה וסימנה לשון להתקרב.
בהתחלה טיפה בחשש הוא שם את ראשה על בטנה השטוחה.
חייכתי אליהם, עצובה מעט מכך שלונה אינה אוהבת אותן באותה הצורה בה הוא מאוהב בה.
נשמעו צרחות מבחוץ, אך אנו התעלמנו מתוך הרגל.
הפעמון צלצל, קפצתי למטה במהירות, מפזרת את שיערי החלק בלי ידיעה לכך.
פתחתי את הדלת ושישה בנים נהרו פנימה.
״תסגרי את הדלת בבקשה,״ אמר אחד מהם שנראה כבן חמישים לחיו.
כל החמישה האחרים נראו צעירים בסביבות גילאי העשרים.
״אמ, שלום?״ אמרתי בבלבול.
״אמ, מצטערים פשוט מעריצים.״ אמר הבלונדי ״מעריצים של מי?״ שאלתי בבילבול ״שלנו, מה את לא יודעת מי אנחנו?״ שאל בעל השיער השחור, הנדתי לשלילה, הם הסתכלו אליי בשוק לכמה שניות ״למה אתם יודעים מי אנחנו?״ שאלתי אותם מצביעה אליי על לונה ועל שון שהספיקו לרדת ״רגע את לא ג׳ולין ווטסון ואת לונה רדקליף?״ זה עם השיער המתולתל שאל בהפתעה.
אני ולונה החלפנו מבטים, ״כן, אני אחותו הקטנה של דניאל, למה?״ היא שאלה בבלבול, רגלה ממשיכה לרעוד המעידה כל כך שיש לה אנרגיה.
״למה ירדתן?״ שון ירד למטה, בלי חולצה כמובן . ״אה, ג׳ולי, אחותך בטלוויזיה.״ הוא אמר, ״איזו מהן?״ שאלתי, כמובן כבר יודעת את התשובה, ״אמה,״ הוא אמר והוציא מיץ תפוזים מהמקרר והחל לשתות מהבקבוק.
״די שון! אתה יודע שאני סטרילית.! איכס״ צעקתי בגועל.
לונה צחקקה, ״רוצה?״ הוא שאל אותה, בעוד הבנים צוחקים מהמבט הנגעל שלי והלשון בחוץ.
״אני אוותר על התענוג.״ היא אמרה והכניסה את המיץ ששון -כמובן השאיר בחוץ.
״טוב, אז מה אתם רוצים לעשות פה?״ שאלתי, ״אם זה אפשר , -לישון?״ שאל אחד מהם אשר שיערו היה שחור ואליקס באוזנו השמאלית.
״רגע, מי אמרתם שאתם?״ שון שאל, ״להקת one direction,״ אמר זה עם הזיפים.
״אה, אמ, -אני חושבת שזה אפשרי.״ אמרתי ולונה הנהנה בחשש.
שון משך בכתפיו,
״דרך אגב, הם לא ממש מנומסים אז; לואי, זאין, נייל, ליאם והארי.״ אמר המבוגר.
״אני הולך ואתם נשארים כאן עד הודעה חדשה.״ הוא אמר ויצא מהדלת האחורית.
״טוב, אז מה עושים עכשיו?״ שאל ליאם, ״יש משהו לאכול?״ שאל נייל והארי ענה במהירות יתרה ממני את התשובה ההפוכה.
״לא!״ הוא צעק והסתכל עלי במבט מסוכן.
״אוקי אז רק שתדעו, אממ, ליאם, הארי ונייל אנחנו נפתח את הספות בסלון ולואי יכול לישון אצלי, אה וזאין אתה תישן עם לונה.״ אמרתי והם הנהנו.
״טוב, עד אז , ממשיכים את המרתון?״ שאל שון, והנהנתי, ״איזה מרתון?״ שאל נייל שהוציא חפיסת דוריטוס מתיק הגב שלו.״ ״מרתון סרטי אימה.״ ענה שון, ״ניראה לי שאני פורשת,״ אמרתי והלכתי לחדר ולואי אחרי, לא שמעתי את דבריו אך הוא ניראה תשוש ועייף.
הזזתי את הבגדים, הספרים, האיפור והנעלי עקב מהמיטה וסימנתי ללואי לבוא, הוא נכנס לחדר האמבטיה וחזר כאשר הוא בלי חולצה ורק בבוקסר.
הקוביות שלו בלטו וכך גם שרירי הזרוע שלו.
הוא נאנח ונכנס לצידי במיטה, בוהה בי מתעסקת באייפון, למרות שהוא חשב שלא ראיתי אותו, שמתי לב שהוא בוהה בי כאילו משתוקק לעשות דבר מה.
״תגידי אם אני יעשה את זה, מה תעשי?״ הוא שאל, הפנתי אליו את מבטי והרמתי גבה, ״תעשה מה שאלתי בבלבול.
״את זה.״ הוא אמר ונשק לשפתיי.
נוגע לא נוגע, מרפרף עליהן ונושך את שפתיי מעט, מבלי ששמתי לב התמכרתי אליו, שפתיו נלחצו על שפתיי ושפתו התחתונה נכנסה בין שפתיי, מעמיקה את הנשיקה כרכתי את זרועותיי סביב צווארו של לואי.
הוא התנתק ממני, פניו קרובות לשלי, כמעט צמודות, הוא חייך.
נושק לשפתיי עוד נשיקה חטופה ומלטף את לחיי. ״לילה טוב…״ מלמלתי.


תגובות (4)

תמשיכו!!!

17/09/2013 14:36

המשכייי

17/09/2013 14:39

אני רוצה המשך!!
סליחה… אני דורשת המשך!!!!!!!!!!!!!
אה… ויצא ממש יפה(:

17/09/2013 15:48

תמשיכיייייייייייייייי

17/09/2013 16:12
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך