shushe6
אמממ אז ככה.......העלתי שוב כי לא היו תגובות,ואני כל כך רוצה להמשיך..אבל תקראוו!
אז........תגובות ואני ממשיכה :)

איך הכל התחיל…סיפור על וואן דיירקשן :) פרק חמישי (העלתי שוב…)

shushe6 20/03/2013 396 צפיות אין תגובות
אמממ אז ככה.......העלתי שוב כי לא היו תגובות,ואני כל כך רוצה להמשיך..אבל תקראוו!
אז........תגובות ואני ממשיכה :)

תקציר מהפרק הקודם:
בדרך הביתה הייתה לי תחושה לא ממש טובה….לפתע האייפון שלי צילצל

נקודת מבט שיראל:
"כי את,את כל מה שיש לי…."איתמר התקשר אליי ועניתי לו
"מאמי שליי…הגעת לבסיס?"
איתמר"כן יפה שלי,תקשיבי אני רוצה שנדבר"
"אני מקשיבה נאני שלי"
איתמר"טוב אמממ אז ככה,אני חוזר מהבסיס ביום חמישי,ואני רוצה לצאת עם כמה חברים למועדון…"
"איתמר….אני אמרתי לך מה אני חושבת על המועדונים,אבל מה שבראש שלך תעשה….אני הולכת לנוח ביי".
סוף שיחה…
כל כך התעצבנתי על איתמר שהוא כל פעם רב איתי בגלל היציאות שלו למועדונים,אבל מאיך שאני מכירה את איתמר…הוא בטוח יתקשר אליי שוב כי הוא לא אוהב שאני רבה איתו על הדברים האלה.

נקודת מבט איתמר:
"איתמר….אני אמרתי לך כבר מה אני חושבת על מועדונים,אבל מה שבראש שלך תעשה….אני הולכת לנוח ביי".
שיראל הייתה נשמעת כל כך עצבנית,אולי היא צודקת…אבל כבר נמאס לי כל הזמן לשבת בבית,אני רוצה קצת לצאת לבלות ולהנו,חברה זה לא כלא….צריך להשחרר אחד מהשני לפעמים.
החלטתי להתקשר אליה שוב….אחרי 10 שיחות בערך שהיא לא ענתה התקשרתי שוב ואז היא לאו דווקא כן ענתה……

"אישה שלי אבל את צריכה להבין אותי,אני רוצה קצת לבלות ואני מבטיח לך שאני לא ישתה…"
שיראל" אתה כל הזמן מבטיח ולא מקיים את ההבטחה שלך,נמאס לי מזה.."
"יפה שלי אני מצטער אבל תני לי צ'אנס ותראי שאני יעמוד בהבטחה שלי וחוצמזה..אני יוצא עם גל ועומרי ואת מכירה אותם מספיק טוב כדי לדעת שהם לא ייתנו לי לעשות שטויות.."
שיראל"טוב מאמי שלי,אבל תבטיח לי שלא תשתה"
"מבטיח לך אישה של חיי!!"
שיראל"טוב גבר שלי אני עייפה,אני רוצה לנוח קצת…אוהבת אותך נסיך שלי"
"גם אני…ואפילו יותר,תנוחי יפה שלייי"
סוך שיחה…

נקודת מבט שיראל:
אחרי השיחה עם איתמר לא נחתי בכלל….ואיכשהו יצא לי לחשוב על אביה,על החלום שלי ושלה ואת האמת…החלטתי להגשים אותו….
הלכתי למחשב נכנסתי לאינטרנט ואחרי המון חששות ומחשבה…….עשיתי את זה,רשמתי אותי ואת אביה לאקס פקטור בחו"ל…ולא הודעתי לאף אחד
התקשרתי לאביה וביקשתי ממנה שתבוא אלי…..

נקודת מבט אביה:(חדש ווווווווהוווו)
שיראל התקשרה אליי וביקשה שאבוא אלייה,עניתי לה בחיוב..
התארגנתי..לבשתי שורט ג"ינס וחולצת אדידס לבנה והוואינס כחולות…יצאתי לכיוון ביתה של שיראל
אחרי 10 דקות של הליכה הגעתי לביתה..
דפקתי בדלת

______"רגעעעע"….שמעתי קול בוגר,וכשהדלת נפתחה עמד מולי בחור חתייך ושרירי..הוא היה רק עם מכנס (ראאעעעער הקוביייוווות!!!)
"אממ..ממ..מממ היי אני אביה,שיראל פה?"
______"היי חמודה..אני עידן אח שלה….וכן החופרת נמצאת בחדר שלה.."
"חחחחח אוקיייי תודה אני יעלה אלייה"
עידן"אין על מה…."קרץ לי והמשיך לסלון ואני המשכתי לחדרה של שיראל…
דפקתי בדלת חדרה של שיראל…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך